Onbekende
Ik duw nog harder op de gaspedaal en kijk nog eens naar buiten, niemand volgt me dus niemand heeft me gezien. Het kleine meisje op de achterbank begint zachtjes te snikken, ze is dus wakker. Ik kijk achter me en zie dat ze recht zit. Ze kijkt me even geschrokken aan, wie zou dat niet doen? Terwijl ik me terug op de baan richt zeg ik: 'Doe je gordel aan en hou je mond.' Ze doet wat ik zeg, maar kleine traantjes rollen over haar wangetjes.
Ze lijkt zoveel op Paris, en op Harry. Het laatste denk ik vol afschuw. Ze moest op Paris én MIJ lijken en niet op die verdomde Harry. Darcy moest verdomme mijn en Paris kind zijn! Paris moest van mij zijn en niet van die verdomde Harry of Niall! Een luide schreeuw van woede verlaat mijn mond. Het kleine meisje op achterbank begint te snikken. Ik let weer op de baan en rijd het bos in, na een tien-tal minuten zie ik het kleine boshuisje al in de verte staan tussen alle bomen.
Ik parkeer de auto voor het huisje dat verstopt is tussen de bomen en stap dan uit. Ik doe de achterdeur open en trek het kleine meisje bij haar arm uit de auto, bang staart ze me aan. Ik trek haar bij haar arm het kleine heuveltje op waar het huisje op staat. Ik open de oude houten deur en al krakent gaat hij open. Ik duw Darcy naar binnen, 'Klim op de ladder naar boven, daar staat een bed voor je. Waag het niet om te ontsnappen en ga direct slapen het is al laat,' beveel ik.
Ik klim de ladder op en kijk het zoldertje in, waar ik een slaapende Darcy vind. Goed. Ik ga terug naar beneden en ga op het bedje liggen. Ik neem mijn gsm en zet hem op anoniem voor sms en bellen, zo kan ik Harry een sms sturen zonder dat hij mijn nummer weet. Ik schrijf het berichtje naar Harry en verzend het meteen:
'Harry Facking Klootzak Styles'
Hallo Harry,
Ben je iets dierbaars kwijt?
Langzaam naar de nacht toe kruipt er toch een schuldgevoel in mij, een schuldgevoel dat ik Darcy heb ontvoerd en dat Paris me dat NOOIT maar dan ook NOOIT zal vergeven. Ik draai me nog eens om en probeer wat slaap te vatten.
Wat ben je weer eens slim geweest, Irwin.
-*-
Hadden jullie dit verwacht?
20 comments en 30 votes?
COMMENT
VOTE
FOLLOW
xx
JE LEEST
Darcy Styles |H.S.fanfic| correcting
FanfictionI think I miss you. Your laugh, your eyes, your dimples, the way you talk, the way you walk. Everthing. But I know I can never forgive you for what you've done to me. Bezig met verbeteren