PART 17 Harry Darcy

949 76 62
                                    

Harry

"Wil je iets drinken?"

Ik kijk op.

"Nee, dankje," antwoord ik.

"Iets eten?" Vraagt hij nu. "Neen, ik moet niets." Zeg ik bruut, iets té bruut. "Harry, je moet echt iets eten, je hebt al 2 dagen niets meer gegeten," Zegt Louis terwijl hij met een boterham naast mij komt zitten.

"Hier, die ga je opeten of je het nu wilt of niet, je gaat hem opeten." Hij geeft me het sneetje brood. Ik kijk wat er tussen zit, boter en kaas. "Eet," commandeert Louis me. Hij is zo schattig als hij zo doet. Al lachend neem ik een hap van de met kaas belegde boterham. Ik moet toegeven dat het best lekker is.
"Gaan we een film kijken?" Vraagt Louis. Met een grote glimlach kijk ik naar hem en antwoord op zijn vraag: "Goed," "Chips?" Zachtjes lach ik "Graag Louis,". Ik zet me recht om hem te helpen en samen lopen we de keuken in. Terwijl dat hij wat frisdank uit de koelkast haalt, neem ik de chips uit de kast ernaast. Ik neem de zak chips eruit en doe de kast dicht waarna ik tegen Louis bots. "S..sorry," Stamel ik. "Maakt niets uit," zegt hij terwijl onze hoofden dichterbij elkaar komen. Onze lippen raken elkaar bijna.

BIEBABELOE BIEBABELO...

Ik zet een stap naar achter en neem mijn iPhone uit mijn broekzak. Als ik zie wie er belt ben ik verbaasd. "Wie is het?" Vraagt Louis geïriteerd. "A..Ashton," Ik druk op het groene horentje.

'P..papa? Ben jij daar?' Vraagt een bang kinderstemmetje.

Ademen kan ik opeens niet meer, het is zo lang geleden dat ik dat stemmetje heb gehoord. Ik dacht dat ze dood was.

"Harry, gaat het?" Vraagt Louis bezorgt. Ik knik en loop de kuiken uit.

'Darcy, ben jij dat?'

'Ja,'

~*~

Darcy

Via het laddertje help ik mezelf naar beneden. Ik kijk om me heen. Er is niemand. Ik loop naar de toiletdeur en klop erop. "Ashton? Ben je daar?" Vraag ik. Geen antwoord. Ik open de deur en er is inderdaad niemand. Ik loop naar het raam achter de zetel. Voor het raam zijn tralies, zodat ik niet weg kan. Ik kijk naar buiten en tot mijn verbazing staat zijn auto er niet. Dat betekent dat ik alleen ben. Dit is nog nooit gebeurd en er is eigenlijk ook niets om te doen in dit huisje.

Ik loop naar de zetel en laat me erin ploffen, maar als snel zet ik me terug recht als ik zie wat er op de salontafel ligt: Ashton zijn gsm, die is hij vast vergeten. Ik sta recht en ga naar de salontafel. Ik neem de gsm van het tafeltje.

'schuif om te ontgrendelen'
Lees ik en doe wat er staat. Ashton heeft me leren lezen, hij wil dat ik dingen leer. Gelukkig staat er geen code op de gsm. Ik ga naar de contacten en scroll tussen de namen. Bij eentje blijf ik staan.
'Harry Facking Klootzak Styles'
Staat er. Harry is mijn papa, zo dom ben ik niet om dat te vergeten. Zou ik hem bellen? Ja? Ik klik op het contact en bel.
De gsm gaat een paar keer over. Zou hij opnemen? Nee waarschijnlijk niet. Misschien.
De gsm gaat niet meer over, er is niet afgelegd en de voicemail is er ook niet. Heeft hij opgenomen?

'Papa? Ben je daar?' Vraag ik, bang dat Ashton toch thuis zou zijn, dat hij me dan zou betrappen en me dan zou slaan zoals hij vaak doet. Ik hoor iemand iets op de achtergrond zeggen voordat hij antwoord.

'Darcy, ben jij het?' Vraagt hij, geschrokken.

'Ja,'

'Hey Darcy, oh je..je weet niet hoe blij ik ben dat ik je hoor!' Hij begint te huilen. 'D..Darcy? Weet je waar je ergens zit?' En waarom bel je met Ashton's gsm, heeft hij je gevonden?' Ratelt hij verder.

'Papa, Ashton heeft me niet gevonden, ik ben in een groot bos vlak naast een grote baan en Ashton heeft me meegenomen,' onderbreek ik hem.

'Ashton heeft wat? Weet je hoever het is van papa's huis? Kan je je dat herrineren?' Vraagt hij.

'Ik weet het niet, ik heb Ashton eens tegen een grote meneer horen roepen dat het 2 uur rijden is tot Londen,' zeg ik twijfelend.

'Goed, Darcy ik beloof dat ik je vind en dat dat zo snel mogelijk is, ik heb nog één vraagje voor je: hoe komt het dat je belt met Ashton's gsm?'

'Ashton is weg want zijn auto is niet buiten en ik heb zijn gsm gevonden op de tafel,' Ik loop naar het raam en zie van ver een auto komen, shit.

'Ik beloof dat ik je vind Darc,'

'Papa, Ashton is daar ik moet ophangen, Dag!' Onderbreek ik hem en leg af. Ik sluit de gsm af, leg hem op de plaats waar hij lag en ga in de zetel zitten. De deur gaat open en Ashton komt binnen samen met een enge oude man vol tattoos en piercings.

'Dus dit is ze, Mister Black,' zegt Ashton tegen de enge man. 'Sta eens recht jij.' Commandeert de enge man mij. Ik sta recht. Hij bekijkt me van alle kanten, ik ben bang van hem. Het liefst zou ik willen wegrennen en naar mijn mama en papa gaan. 'Ze ziet er oké uit, ik kom haar over 20 dagen ophalen,' zegt de man tegen Ashton als hij klaar is met me te bekijken en stapt dan de deur uit.

~*~

HELLO!!!!

Hier is weer een stukje voor jullie;)

En deze keer DUBBEL zolang omdat ik meer dan 30K lezers heb op dit boek! Echt waar dit had ik nooit van mijn hele leven gedacht! Ik dacht dat ik misschien 10K lezers zou hebben of minder maar zoveel?! Nooit verwacht! DANKJE ALLEMAAL!!!!!

Kunnen jullie me een plezier doen en zoveel commenten en voten als jullie willen? Je MAG meerdere comments schrijven. Doe jullie best met zoveel commenten als jullie kunnen;)

Dus even samenvatting van wat jullie moeten doen:

1) Zoveel mogelijk commenten als jullie kunnen. Je MAG meerdere comments per persoon doen;)

2) Iedereen die dit leest moet voten

3) Iedereen die dit leest MOET hier 'Ik hou van mezelf' commenten;)

xx Lola

Darcy Styles  |H.S.fanfic| correctingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu