PART 7 V

1.8K 99 71
                                    

2 weken later

Harry's POV

De poort van Niall's huis gaat open en ik rijd op de oprit van zijn huis. Vandaag is het zijn verjaardag. Ik parkeer mijn auto en zie dat Louis' auto er ook al staat, de jongen waar ik als ik voorbij hem loop rare gevoelens krijg.
Ik stap naar de deur en bel aan, de deur word opengedaan door Niall met een stuk pizza in zijn ene hand en een stuk chocoladecake in zijn andere hand. 'Iedereen is er al, kom binnen,' mompelt hij met een volle mond. Ik knik en ga naar binnen. Terwijl Niall de deur sluit neemt hij een hap van zijn pizza en dan een hap van zijn cake.
'Niall, iew hoe kan jij in hemelsnaam pizza en cake tegelijk eten?' Vraag ik met een afkeurende blik. 'Wel ik neem eerst een hap van mijn pizza en dan neem ik een hap van mijn cake, vermeng ze in mijn mond door te kauwen en daarna slik het door. Zo makkelijk is het.' 'Dankjewel voor al de details die ik niet hoefde te weten, Niall,' zeg ik op een sarcastische toon terwijl ik naar de woonkamer ga.

Ik loop naar de tafel vol met eten en neem een stuk pizza. 'Aandacht, aandacht mensen!' Gilt Niall door de kamer. Hij propt het laatste stukje pizza dat hij nog had in zijn mond en gaat verder, 'We gaan truth or dare spelen met z'n allen dus ga maar allemaal in een kring op de grond zitten.' iedereen doet wat er werd gevraagd inclusief ikzelf.

Niall mag beginnen aangezien hij jarig is. 'Truth or dare...Louis!' Roept hij kijkend naar Louis. 'Euhm...Dare.' Antwoord hij 'Je moet samen met Harry een uur in mijn slaapkamer zitten,opgesloten.' Ik kijk hem geschokt aan, net als Louis.

Waarom ik?

30 votes en 25comments? Kunnen jullie dat aan?

Darcy Styles  |H.S.fanfic| correctingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu