My Suprise-Part 1

65 5 0
                                    

Ji Won P.O.V
Aq tinggal di tingkat 1..
Dengar kata... ada seorang namja akan masuk dan duduk di tingkat dua... itu kejutan yg gembira bagi aku.. selama ini apartment kosng di tingkat 2..

2HARI KEMUDIAN
Aq keluar dari rumah untuk menghirup udara segar.. tiba ii lori dengan dipenuhi barang seperti alamari,rak dan lain ii lagi datang ke apartment itu..
Aq pergi ke arah org yg tengah mengangkat barang dan aq cuba menujukan soalan kepada org tersebut
"Encik.. kenapa ni ye? Ade org pindah masuk ke?"

Kemudian org tersebut menjawab
"Ehh tak lah dia nk pindah keluar.. kamu ni agak ii lah saya angkat barang ni masuk apartment kan..."

Aq hanya terdiam dan berbisik di dalam hati
"Aq tanye elok ii dia jawab mcm tu pulak"

Aq hanya berikan senyuman kepada org tersebut dan jalan terus menuju ke taman han untuk bersenam di sana..

SETELAH SELESAI BERSENAM JI WON PULANG KE RUMAH
"Huh penatnya"
Kata ku sambil mengelap peluh dengan menggunakan kain yg ku letak pada tengkuk ku..
Kemudian aku minum... selepas aku minum... aq menuju ke bilik air untuk mandi...

DI BILIK AIR
Aq membuka paip air tetapi air itu tidak keluar...
"Asal ni?"
Aq memulas paip air tersebut sampai akhir... tetapi air tidak juga keluar.. aq hanya keluh...
END OF JI WON P.O.V

Di tingkat dua, rumah seo joon yg baru pindah masuk ke apartment inii

SEO JOON P.O.V
Aq duduk di rumah itu dengan adik perempuan ku iaitu Park Bo Young..

Aku ingin membasuh tangan... aq terus menuju ke singki dan memulas paip air itu.. tetapi air itu tidak mau keluar...
"Ape ni? Kata kat sini bekalan air cukup"
Aq cuba memanggil Bo Young..

"Kenapa oppa?"
Aq pun menjawab
"Ni asal air tak de ni... tak leh nk basuh tangan"
Adik aq pun berkata
"Ambik jelah air yg ade dlm peti ais"
Aku hanya menidakkan nya kerana air tersebut terlalu sejuk...
Aq hanya keluh...
END OF SEO JOON P.O.V

Ji Won dan Seo joon keluar dari rumah mereka untuk berjumpa dengan owner apartment tersebut...

DI RUMAH APARTMENT
Ji Won yg tiba dahulu di rumah owner tersebut dan Ji Won mengetuk pintu rumah owner tersebut dan berkata...
"YA!! Tuan Kim... tolong keluar...TUAN KIM!!"

Kemudian itu Seo joon tiba.. Ji Won memandang Seo joon dan bertanya
"Anda siapa ehh? Tak pernah nampak pun?"

Seo Joon menjawab
"Saya org baru dekat apartment tu.. duduk dekat tingkat dua.."

Ji Won hanya senyum dan bertanya
"Btw kenapa awak buat kat sini?"

Seo joon pun menjawab
"Air kat rumah saya tak de... saya nk tanya dekat owmer aparment kenapa dengan bekalan air.."

Ji Won pun berkata
"Saya pun sama... nk ckp jugak dekat owner ni... bekalan air tak de.."

Ji Won mengetuk pintu itu dengan kuat...
"YA!! TUAN KIM.. KALAU TUAN KIM TK KELUAR... SAYA PANGGIL POLIS... BUAT LAPORAN PASAL BEKALAN AIR KARANG... HAA.. BAIK KELUAR..."

Owner tersebut keluar dan tanya kepada ji won dan seo joon
"Kenapa bising ii ni haa kacau aq tidur je"

Ji won dan seo joon berkata serentak...
"BEKALAN AIR TAK DE"

Bersambung...

[C] My Suprise | KjwWhere stories live. Discover now