Di perpustakaan awam
Sebelum Ji Won menyusun buku...
dia mencari sesuatu di poket seluarnya...
"Otteokke?!Benda tu tk de... aduih.."Lelaki itu perasan dengan tingkah laku Ji Won...
Tiba ii Lelaki tersebut menarik Ji Won rapat pada tubuhnya..Ji won resah dan bertanya
"Apa awak buat ni?"Lantas itu Lelaki itu mengambil kad diri Ji Won dan sarungkan ke tengkuk Ji Won..
Lelaki itu terus pergi...Ji won sempat berkata
"Geomawo!! BTW Nama awak ape?"Lelaki itu menjawab
"PARK BO GUM IMNIDA..."Ji won hanya tersenyum kerana kad diri nya dijumpai...
DI APARTMENT
"Laparnya.... " Rungut Ji won... tiba ii pintu rumah Ji won berbunyi..."Jap jap!!" Lantas itu dia membuka pintu..
Bo Young adik kepada Seo Joon berada di depan rumahnya...
Ji Won bertanya kepada Bo Young..
"Awak ni siapa eh?"Bo Young pun menjawab
"Saya adik kepada Seo Joon.. yg duduk dekat tingkat 2... Btw nah.."
Bo Young menyerahkan makanan kepada Ji Won.."Susah ii je.." Kata Ji Won...
Bo Young pun menjawab
"Tak susah pun.. ni abang saya yg suruh hantar takoyaki ni.."Ji won pun berkata..
"Geomawo.. kirim annyeong dekat oppa awak k.."😂Bo Young hanya mengangguk... lantas itu Bo Young pergi ke rumahnya semula... dan Ji Won masuk kembali ke dalam rumahnya..
"Wahhh sedapnya..."
Kata Ji won sambil menghidu bau takoyaki yang diberi oleh Seo Joon..KEESOKANNYA
Ji won tidak bekerja setiap waktu kerana dia ada kerja yang lain perlu dilakukan...Tiba ketukan pintu berbunyi lagi lantas itu Ji Won buka pintu tersebut..
"Ehh Bo young buat ape pagi ii ni?""Abang saya harini ada pertandingan bertinju... jom teman saya tengok abang saya..."
Ji Won pun menjawab
"O... ok. Jap saya ambik phone jap.."Lantas itu Ji won dan Bo Young pergi ke tempat Seo Joon bertinju...
Ji won terkaku melihat persekitaran tempat Seo joon berlawan..
Bo young pun bertanya kepada Ji won..
"Ji Won... Kenapa ni? NERVOUS KE?"Ji won pun menjawab
"Du.. Dulu Saya ada pergi tempat ni... wak.. waktu kecil dulu... A..."Tidak sempat Ji won berkata.. tiba ii pengacara pertandingan mengumumkan yang perlawanan bakal bermula...
Ji Won masih kaku...
Tiba lah giliran Seo joon...
Bo Young menjerit..
"OPPA!! OPPA BOLEH LAKUKAN.."Ji won hanya diamkan diri...
Tiba ii pihak lawan semakin kuat dan menumbuk Seo joon dengan kuat...
Bo young hanya memberikan Seo Joon semangat...Manakala Ji won berbisik di dalam hati...
"Aku tak boleh diamkan diri.. nanti Seo Joon akan jadi macam Appa aku... Tak boleh... aku kena bagi semangat dekat Seo joon"Tiba ii Ji won menjerit
"SEO JOON!! JANGAN MENGALAH... FIGHTING!!!!"Tetapi usaha yang dilakukan ji won gagal... Pihak lawan terus menumbuk Seo joon... Seo Joon tidak dapat menepis serangan...
Pengadil arahkan pihak lawan berhenti dan mengira 1-3 kepada Seo joon.. tetapi Seo Joon tidak sedar dari pengsannya itu..Air Mata Bo young pun mengalir...
DI HOSPITAL
Seo joon terlantar di atas katil hospital itu...Bo young pergi mengambil ubat untuk abangnya..
Ji won mengalirkan air matanya kerana dia teringat akan Appanya yg dulu Appa nya peninju.. keadaan appa nya juga seperti Seo joon tetapi Appa Ji won lebih teruk dan mengakibatkan appa Ji won meninggal dunia kerana pihak lawan menumbuk appanya dengan teruk...
Tiba ii Ji won menangis dengan kuat...
Tiba ii Seo joon sedar dan melihat Ji won menangis dan bertanya...
"Asal ni... Teruk sangat nangis..."Ji won pun menjawab sambil menangis terkedu ii
"Saya tk nk awak sama nasib seperti appa saya..."Bersambung...
YOU ARE READING
[C] My Suprise | Kjw
RomanceCerita ini mengisahkan seorang perempuan yang bernama Kim Ji Won sering mendapat kejutan yang gembira ataupun sedih... Jika ada TYPO disitu saya memohon maaf.. SELAMAT MEMBACA!!