My Suprise-Part 10

8 1 0
                                    

Knock knock knock~~
Bunyi ketukan pintu rumah Ji Won berbunyi. Ji Won yang sibuk melayan tv terus bangun dan pergi ke arah pintu untuk membuka pintu tersebut.

"Good Morning!" Sapa Bo Gum.

"Ouh.. Bo Gum.. Morning.." Balas Ji Won.

"Kenapa datang pagi-pagi ni?" Ji Won bertanya.

"Saya sebenarnya nak bagi ni.." Bo Gum memberi bekal makanan kepada Ji Won.

"Apa ni..?" Ji Won memandang bekal tersebut.

"Tu.. Tteobbeokki.. Harap awak suka lah.." Bo Gum tersenyum.

"Ni memang makanan favourite saya haha.. by the way susah-susah je.." Ujar Ji Won.

"Tak lah.. Awak tak kerja ke?" Tanya Bo Gum.

"Saya mula kerja pukul 10 pagi" Balas Ji Won.

"Ouh.. Ok lah saya pergi dulu.." Bo Gum melambai tangannya ke arah Ji Won. Ji Won pun membalas lambaian dan memberi senyuman kepada Bo Gum.

Seo Joon & Bo Young's Situation

"Belajar elok-elok.. Jangan main-main.." Kata Seo Joon sambil mengusap kepala Bo Young. Haih Sweet even adik beradik. Susah nak dapat abang sesawit ini.

"Ok.. Oppa harini oppa tak perlu ambik Bo Young. Sebab Bo Young balik dengan kawan Bo Young." Senyum Bo Young. Seo Joon hanya mengangguk.

"Bo Young.. Nak tau sesuatu tak?" Tanya Seo Joon.

"Nak." Balas Bo Young.

"Sebenarnya kan.. Hmm.. Tak ade pape lah.. Dah-dah pergi masuk sekolah tu.." Seo Joon menolak pelahan Bo Young.

Library
"Huh..." Ji Won mengeluh kerana dia penat menyusun buku di perpustkaan tersebut.
Tiba-tiba satu notifikasi mesej masuk. Ji Won menekan butang on.

Uknown
Hye

Hye
Ni siapa ye?

I'am Park bo Gum

Ouh Hye...
Kenapa chat saya?😅

Kalau malam ni free..
Saya nak jemput awak pergi
Makan malam , boleh?

Ermm.. tengok lah dulu
Macam mana ya..😅

Ok..

¤~¤~¤~¤~¤~¤♡¤~¤~¤~¤~¤~¤

Ji Won terus save contact "bo gum"

BERSAMBUNG...


ºººººººººººº♡ººººººººººººº

AUTHOR TAK DE IDEA.. MUNGKIN LAGI 7/8 CHAP LAGI NAK TAMAT SO TUNGGU LAH 😅

[C] My Suprise | KjwWhere stories live. Discover now