Seolhyun pun menjawab
"Ada... Hmmm Dia ialah jiran baru saya.." Sambil tersenyum. Ji Won terkejut dengan jawapan yang diberikan..
"Seo Joon ke? Ehh mesti bukan ni"
Bisik hati Ji Won.."Nama dia ia--"
Ji Won terus memotong ayat seolhyun
Kerana Ji Won tidak sanggup mendengar nama crushnya si Kim Seolhyun.."Terima kasih kepada cik Seolhyun kerana Memberi jawapan yg baik dan masa pun mecemburui kita.. Jumpa lagi pada waktu dan hari yang sama.. Dari saya Kim Ji Won.."
Ji Won menanggalkan headphone yang berada di kepalanya.. Ji Won hanya memberikan senyuman manis kepada Seolhyun."Kenapa tak bagi aku peluang nak sebut nama dia..?" Bisik hati Seolhyun.
Seolhyun hanya membalas dengan senyuman yg tidak berapa ikhlas kepada Ji Won.
ºººººººººººººººº♡ºººººººººººººººº
Seo Joon's POV
10 JUTA RINGGIT BAKAL MENJADI
MILIK ANDA!!!
-PERTARUNGAN COMBAT-
Tarikh:17 Februari 2019
Hari:Ahad
Tempat:Seoul Combat BuildAku hanya memandang poster yang tertampal pada bangunan yang berdekatan dengan sekolah Bo Young.
Kalau aku menang.. Aku boleh belikan apa yang Bo Young mahu. Lepastu Bolehlah aku belanja Cik Ji Won tu. Ahahah..
"OPPAA!!!"
Seo Joon terus terkejut beruk dengan jeritan adiknya itu.."Hahahahaha.."
Bo Young tidak berhenti ketawa kerana terhibur akan abangnya yang terkejut beruk tu.. Seo Joon hanya memandang adiknya dengan pandangan INGAT-LAWAK-KE.."K Bo Young tak gelak dah.. Oppa tengok ape tu?" Tanya Bo Young dengan melihat poster tersebut.
"Ni.. Pertandingan combat..."
Sambil menggarukan kepalanya yang gatal kerana nyamuk gigit?"Oppaaaa.. Kalau oppa tak masuk.. Rugi ni.."
Kata Bo Young dengan nada yang gembira.."Tak payahlah masuk.."
Suara seorang perempuan masuk ke telinga Bo Young dan Seo Joon.. Lantas itu, Dua adik beradik tersebut melihat wajah perempuan tersebut.
Bersambung.....
YOU ARE READING
[C] My Suprise | Kjw
RomanceCerita ini mengisahkan seorang perempuan yang bernama Kim Ji Won sering mendapat kejutan yang gembira ataupun sedih... Jika ada TYPO disitu saya memohon maaf.. SELAMAT MEMBACA!!