Di Gelanggang perlawanan tinju
"Wahai para penonton... Inilah hari yang dinanti-nantikan oleh semua orang! Perlawanan yang sangat sengit pada hari ini!!!" Kata juru acara."Weh Jin Goo," Seo Joon memanggil Jin Goo.
"Kenapa?" Sahut Jin Goo.
"Ji Won tak datang ke?" Tanya Seo Joon sambil melihat tempat duduk penonton.
"Tah.. Tak tau pulak aku dia datang atau tidak.." Balas Jin Goo.
"BAIKLAH!! PERLAWANAN KALI INI.. SAYA MENJEMPUT PETINJU YANG PERTAMA IAITU PARK SEO JOON DAN SONG JOONG KI!" Kata Juru Acara.
"Dah.. Lepas lawan.. kau baru cari dia.. sekarang ni kau pergi tuju kejayaan kau!" Arah Jin Goo.
"Hm.. Ok" lantas itu Seo Joon pergi dengan semangat ke gelanggang tinju.
"BERSEDIA?" Tanya juru acara kepada kedua dua pihak lawan. Mereka hanya mengangguk.
"Baiklah! SATU, DUA, TIGA, MULA!!" Kata Juru Acara tersebut dan Mulalah perlawanan sengit antara petinju tersebut.
Tidak lama kemudian..
Park Seo Joon dapat mengalahkan pihak lawan dengan sangat cepat. WOWW hahaha..🐒
"PEMENANG NYA IALAH.... PARK SEO JOON!! TAHNIAH AWAK BERJAYA MEMBAWA PULANG WANG YANG KAMI SEDIA BERI MAKLUM SEBELUM INI!!" Ceria Juru Acara tersebut. Seo Joon tersenyum lebar kerana dia berjaya mendapatkan wang tersebut. Selepas ini, dia perlu mencari Ji Won.
Tiba-tiba Seo Joon terlihat satu kelibat manusia yang sangat dia kenalinya. Dia pasti itu lah wanita tersebut. Dia terus turun dari gelanggang tersebut dan pergi ke arah wanita yang bertopi hitam sambil menundukkan kepalanya. Lantas itu, Seo Joon terus duduk di hadapan wanita tersebut dan mengangkat muka wanita tersebut.
"Ya.. Ji Woniee.. Saya sihat je ni.. jangan risaulah" Kata Seo Joon sambil melihat ke arah Ji Won yang sedang mengalirkan air matanya. Semua penonton melihat keadaan yang sangat manis di tempat itu.
Ji Won membalas "Macam.. ma.. mane saya tak risau.. huaaaa" kata Ji Won sambil teresak-esakan. Lantas itu, Seo Joon berkata "Do You wanna marry me?"
Mata Ji Won membutang. "BWO?!" Ji Won terkejut akan lamaran yang diberi oleh Seo Joon. Seo Joon tersenyum.
"Tahniah Noona!!" Kata Ji Woo iaitu adik kepada Ji Won. Seo Joon lantas mengelap air mata Ji Won dan memeluk tubuhnya.
SO SWEETTT😭
Keesokan Harinya...
Di Hadapan aparment.Ji Won sedang membuang sampah di hadapan apartment.. Kebetulan pula, Seo Joon ada disitu dan menegur Ji Won.
"EHEM!!" Seo Joon berpura-pura batuk.
"Ehh mak kau meletup!" Terus Melatah si Ji Won
"Awak belum jawab soalan sayaaa.." Kata Seo Joon yang seharian menunggu jawapan dari mulut Ji Won.
"NAEEEE!!" Balas Ji Won dengan gembira. Lantas itu, Ji Won terus lari masuk ke dalam apartment.
"YAA!!" Seo Joon mengejar Ji Won. Mereka ketawa.
_¤_¤_¤_¤_¤_¤♡_¤_¤_¤_¤_¤_¤
So ni lah pengakhiran cerita iniiiiii🐒
Kan cepatkan.. Tu lah.. hhahahahaha..Kesimpulan..
JI WON ♡ SEO JOON
BO YOUNG ♡ JI WOO
SEOLHYUN ♡ BO GUMYEAH THAT'S ALLL...
CERITA SELANJUTNYA
Spy For Love ---
KIM WOSEOK (OG)BYE BYE....
YOU ARE READING
[C] My Suprise | Kjw
RomanceCerita ini mengisahkan seorang perempuan yang bernama Kim Ji Won sering mendapat kejutan yang gembira ataupun sedih... Jika ada TYPO disitu saya memohon maaf.. SELAMAT MEMBACA!!