My Suprise-Part 9

15 1 0
                                    

"Nanti tk pasal ii.. awak jadi macam ayah saya.."
Kata Ji Won sambil menundukkan kepala

"Cik Ji Won.. Saya janji.. Saya akan menang dalam pertandingan tu.." Ujar Seo Joon sambil tersenyum.

"Lagipun.. Oppa dah lama tak bertinju sebab--" Bo Young tidak sempat berkata-kata kerana Seo Joon menekup mulut si adiknya.

"Sebab?" Ji Won bertanya sambil menaikkan kening kanannya (author tak boleh buat)😂

"Erk.. Tak de papelah Unnie..Ouh by the way tahun ni Bo Young Tahun terakhir sekolah.." Ujar Bo Young sambil tersenyum.

"Ouh.. Tak lapar ke? Jomlah kita makan di Kedai makan kegemaran Unnie.." Ajak Ji Won.

"Lapar.. Jommm.." Ujar Bo Young dengan gembira.

"Hmm.. Bo Young dengan Ji Won pergi lah dulu.. Saya ada hal sekejap" Kata Seo Joon.

"OK" Serentak dua perempuan tersebut menjawab.

Di Kedai Makan
"Hmm.. Sedapnyaaaa.." Ujar Bo Yiung yang selera makan makanan di situ.

"Hmm... Bo Young.." Ji Won memanggil Bo Young.

"Yes?" Bo Young menjawab.

"Sebenarnya kan.." Ji Won berasa gementar untuk berkata.

"Sebenarnya?" Ujar Bo Young.

"Sebenarnya.. Unnie dah tersuka dekat Seo Joon.." Ji Won berkata dengan malu sipunya. Tiba-tiba Bo Young tersedak.
Ji Won demgan pantas memberi Bo Young minuman.

"Ji Won Unnie suka Oppa?" Tanya Bo Young. Ji Won mengangguk.

Seo Joon's Situation
"Jin Goo.. Aku berminat nak sertai Combat tu.." Ujar Seo Joon dengan yakinnya.

"Hah? Kau gila ke.. Pertandingan tu INTERNASIONAL!" Ujar Jin Goo.

"Aku tau.. Aku akan berlatih bersungguh sebab aku nak dapatkan duit tu.." Kata Seo Joon.

"Penting sangat ke duit tu?" Tanya Jin Goo.

"MESTILAH! Duit tu boleh beli apa adik aku nak.. pastu boleh gunakan untuk.." Seo Joon berhenti katanya sambil tersenyum.

"Untuk ape? Hah.. Khawin?" Usik Jin Goo. Betullah kata Jin Goo tu.. hohoho..

"Tak de pape lah.. Hah dah lah aku nak berlatih ni.." Ujar Seo Joon sambil memakai gloove combat.

Bersambung...

ºººººººººººººººº♡ººººººººººººººººº

AUTHOR UPDATE LAGI.. HEHEHE
NI.. AUTHOR NAK PROMOTE
KAWAN AUTHOR PUNYA FF

wall_floor

Tajuk ff: BE WITH YOU
Jangan lupa follow & vote
Bye..

[C] My Suprise | KjwWhere stories live. Discover now