2

52 3 2
                                    

"Ta piękna chwila kiedy siedzę sobie
I patrzę tylko na Ciebie
Ty mimo tego dalej siedzisz sobie
I myślisz tylko o niebie
A ja dalej tylko myślę o Tobie
Mam znowu to samo uczuc"

Dalej było parę więcej słów, lecz po tym momencie nie dało się z niczego rozczytać. Reszta stron była pusta. Całość ogólnie wyglądała na bardzo starą rzecz.

- Hm? Co to ma znaczyć? - Alice była bardzo zdziwiona, jak i strasznie ciekawa o co tu chodzi.

PARĘ GODZIN PÓŹNIEJ

- Wróciłam! - Matka Alice weszła do domu.

- Nareszcie... wiesz może, co to za książka? - spytała Alice, pokazując przedmiot.

- Pierwsze to coś oczy na widzę, gdzie to znalazłaś?

- Na półce, szukając lektury. A, właśnie, nie mogłam jej znaleźć!

- Musiała być na tej drugiej półce.

- W takim razie zaraz zobaczę. - Dziewczyna sięgnęła do półki, znajdując tam psa jeżdzącego koleją. - Już mam, dzięki!

PÓŹNIEJ no

Alice cały czas ciekawił tekst zapisany w książczynie. Nie mogła oderwać od niego myśli. W końcu jednak zaspokoiła się, ponieważ jej ulubiony YouTuber, CzuuX dodał nowy film. Od razu zauważając powiadomienie, dziewczyna rzuciła się i kliknęła. Okazało się, iż nie był to film, a nowa nuta. W każdym razie - Alice odsłuchała tej piosenki. Nie wiecie, jakiego szoku doznała, kiedy usłyszała chociażby początek. Sięgnęła do książki, po czym porównała oba teksty. Identyczne. "Piotrek inspirował się tym?" "Może to był jego notatnik i to on tam to zapisał?"


raperski znakWhere stories live. Discover now