1

157 15 8
                                    

*Jin POV*

Paskutinės filmavimo sekundės ir trys... du... vienas... BAIGTA!!!
Naujas MV nufilmuotas. A.R.M.Y išprotės jį pamatę.
Iš kart po to su vaikinais patraukėme į piceriją. Pakeliui Yoongi iš niekur nieko pasakė:
-Aš niekada nieko neįsimylėsiu. Stebėkit mane.
Namjoon nusijuokė ir aš prasitariau, jog tėvai sakė, kad šiandien turi kažką labai svarbaus aptarti su manimi. Pavalgęs atsisveikinau su vaikinais ir neskubėdamas ėjau namo.

*Niekieno POV*

Jin ramiai grįžo į namus, įėjęs pamatė labai nuliūdusius ir sunerimusius tėvus.
-Kas nutiko? Ar viskas gerai?- paklausė jis.
Mama prisėdo prie stalo, Jin su tėčiu padarė tą patį.
-Amm.. Mama..kas vyksta?..- sunerimęs paklausė Jin.
Ji atsiduso ir liūdnai pasakė:
-Jin, viskas yra kitaip nei tau atrodo. Tu nesi tas, kas manai esąs... Man labai liūdna tai sakyti, bet tu nesi mūsų sūnus...

*Jin POV*

-Man labai liūdna tai sakyti, bet tu nesi mūsų sūnus..
Pajaučiau kaip širdis sudužo į tūkstantį dalelių... Kas aš esu? Kas mano tikrieji tėvai? Kodėl jie mane paliko? Kodėl man to anksčiau nepasakė? Klausimai pasipylė mano galvoje. Nebegalėjau nieko suvokti, nieko nebesupratau.
-K-ką?..- sumikčiojau ir net nepastebėjau kaip ašaros riedėjo mano skruostais.
-Jin,- mama toliau pratesė pasakojimą,- tu turi seserį ir mamą. Tavo tėtis mirė prieš pat tau gimstant. Tavo tėtis yra mano brolis, jį nužudė blogi žmonės, kurie nori sunaikinti mūsų giminę. Tavo mama dėl tavo saugumo atidavė tave man, visiems pasakė, kad tu žuvai ir išvažiavo labai toli, į Centrinę/Rytų Europą, ten susilaukė dukros, kuriai neseniai suėjo 17-lika. Ji kol kas nieko nežino apie tave. Prižadėk, jog niekam apie tai neprasitarsi. Būtent dabar, kai viskas aprimo ir mafija nebegaudo mūsų, galėsime su jomis susitikti. Mama šiomis dienomis turėtų tai papasakoti ir Karolinai. Kiek girdėjau ji - didelė BTS fanė, tad jai bus šokas...
Nebežinojau ką sakyti. Sustingau ir negalėjau pajudėti. Viskas apsivertė aukštyn kojomis... Nusėlinau į savo kambarį neprataręs nė žodžio, nukritau ant lovos ir užmigau.

*Karolinos POV*

*RINGGGGGG*

Pagaliau!! Baigėsi pamokos. Laiminga nužygiavau iki rūbinės, padaviau (kaip visada) aprašinėtą
numeriuką (vis dar tikiuosi mokykloje rasti daugiau A.R.M.Y), apsirengiau ir su draugėmis, aptarinėdamos BTS, ėjome namo. 

Užėjau į butą, mane džiaugsmingai pasitiko mano šunytė Pepsi. Namuose jau buvo tėtis, jis atodė gan sunerimęs. Į tai labai nekreipiau dėmesio, nuėjau į savo kambarį, atsisėdau ant lovos ir kaip visada, žiūrėjau savo mėgstamiausią Yoongi edit'ą.

Nuotaika iš kart praskaidrėjo, namo grįžo mama. Ji neatrodė labai laiminga. Nesuprantu, kas šiandien visiems darosi?...

Mama pakvietė mane į tėvų kambarį. Dabar aš tikrai persigandau. Kas gi nutiko? Nejaugi kas nors mirė? Atsisėdau ant sofos, mama pradėjo kalbėti:
-Karolina, tu turi vyresnį brolį...
Ką??! Kokį dar brolį, kaip suprasti?! Širdis pradėjo plakti kaip patrakusi.
-Kai buvau jaunesnė,- pratesė mama,- buvau išvažiavusi į Pietų Korėją mokytis. Ten sutikau savo pirmają meilę, su juo susilaukėme vaiko. Deja laime pasidžiaugėm neilgai, likus kelioms dienoms iki gimimo, Han Lee buvo nužudytas. Jo giminę turi išžudyti pasamdyti žudikai. Tavo brolį atidaviau Lee seseriai, kuri jį užaugino kaip savo vaiką. Visiems pranešiau, jog vaikas neišgyveno. Atvažiavau į tolimiausią, mažą šalelę, kurios niekas negalėtų įtarti. Tada sutikau tavo tėtį ir susilaukiau tavęs. Mafijos nariai mano, jog giminė mirus. Todėl pagaliau galime saugiai susitikti su juo.

O Dieve... Aš to nė nenumaniau...
Mes vykstame į Pietų Korėją. Kada viskas taip pasisuko? Mano svajonė pildosi???.... 

*few hours later*

Jau reikia eiti į muzikos mokyklą. Aš vis dar šoke. Pirma pamoka - altas. Susitikau su Rebeka ir Beatriče. Apie brolį neprasitariau nė žodžio, suprantu, kad gali būti pavojinga joms tai žinoti. Tiesiog su šypsena veide Rebekai pasakiau:
-Mes važiuojam į Korėją. Ir žinoma, nueisim į BTS koncertą.
Ji pradėjo žvygauti, šokinėti, iš laimės net apsiverkė. Mes su Beatriče vos ją nuraminom. Kai pamokos baigėsi grįžau namo, paskambinau draugei Aleksandrai ir pranešiau, jog skrendame į Korėją. Jos didžiausia svajonė išsipildė. :))

*Anonimo POV*

Mes ją suradome. Tai tikrai ji.

_to_be_continued_

Jin's sister♡BTS|FFWhere stories live. Discover now