12

40 10 1
                                    

*Yoongi POV*

Grįžau namo vėlai naktį. Tyliai atidariau savo kambario duris. Kur Karolina? Įsijungiau šviesą.
Lova gražiai paklota, viskas sutvarkyta. Kur ji?..
Ant stalo pamačiau laišką.
Numečiau kuprinę ant grindų ir priėjau prie stalo. Aplėšiau laišką. 

"Yoongi,
Atleisk... Aš turėjau išvažiuoti, nepyk.
Žinau, neatsisveikinau, atleisk... Turėjau grįžti namo, nenoriu apkrauti jūsų. Labai tave myliu, būk laimingas. Ačiū už viską ir atleisk, kad pridariau rūpesčių. Mano svajonė išsipildė, tavo dėka. Kai kalbėjausi su Seokjin, tu netaip supratai mano žodžius. Tu man nesi niekas, tu mano visas gyvenimas... Tačiau tarp mūsų nieko negali būti, tu nusipelnei kažko geresnio, patikėk manimi. Tu nusipelnei pačio geriausio, Yoongi. Bet tačiau aš nesu geriausias variantas. Ačiū tau už nuostabius prisiminimus kartu. Tikiuosi kadanors susitiksim... Sudie.
Tavo ištikimiausia gerbėja,
Karolina♡"

Prie laiško su savaržėle buvo prisegta nuotrauka. Mūsu nuotrauka. Karolina nufotkino mus, kai aš miegojau.
Žiūrėjau į jos besišypsantį veidą nuotraukoje.
Koks aš kvailys... Jeigu tik nebūčiau išėjęs, dabar ji būtų su manimi.

*Karolinos POV*

Lėktuvas pakilo, jau skridome. Kai Rebeka staiga persigando ir pradėjo mane kratyt.
-Pažiūrėk kas už mūsų sedi...- pasakė ji man.
Aš atsisukau... Ir už mūsų sedėjo Kai iš EXO.
O dieve... Mano bias...

Jongin (Kai)

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Jongin (Kai)...
Jis pastebėjo, kad mes žiūrim į jį. 
-Labas.- pasisveikino jis ir meiliai nusišypsojo mums.
-O Dieve, Kai... Mes tavo gerbėjos.- sucypiau aš visa drebėdama ir pilnai atsisukau į jį.
Prakalbėjau su juo vos ne visą kelionę. Jis labai draugiškai bendravo su manimi.
Persėdimas buvo Italijoje. Jis pasiliko ten, o mes persėdome į kitą lėktuvą Lietuvos link.
-Labai man patikai, Karolina... Tikiuosi dar susitiksim.- nusišypsojo jis, padavė man savo vizitinę ir nuėjo.
-Tau tikrai sekas, Kare...-pasakė Saša tempdama mane lėktuvo link.
Visdar negalėjau patikėti kas tika įvyko.

~po kurio laiko~

Grįžome namo, išsikroviau daiktus ir pirmas dalykas kurį padariau- parašiau Kai.
Susirašinėjom ilgai. Daug apie jį sužinojau, ir prieš man jau atsisveikinant su Jongin, jis man pasiūlė tai, ko tikrai nesitikėjau...

_to_be_continued_

Jin's sister♡BTS|FFحيث تعيش القصص. اكتشف الآن