*Karolinos POV*
-Karolina kelkis!!!- pabudau nuo Aleksandros išverkto balso.
-K-ką?.. Kas yra?- vos išlemenau aš, tik ką pažadinta iš saldžių sapnų.
-Man vaidenasi... Aš girdžiu jų balsus,- beverkdama kratė mane Aleksandra.
-Wut?- nusijuokiau aš, patryniau akis, užsidėjau akinius ir atsisėdau ant lovos krašto.
Nutilome. Kambaryje girdėjosi tik Rebekos šnoravimas.O Dieve... Aš irgi girdžiu Jungkook ir Rap Monster balsus. Turbūt jau išsikraustėme iš proto. Aleksandra visdar kūkčiojo iš laimės, bandžiau ją nuraminti ir man pavyko - jaučiuosi, lyg laimėjau didžiausią pasaulio apdovanojimą. Ši užduotis tikrai nėra lengva.
Taigi, šiandien diena, kai pagaliau pamatysime BTS. Nieko nelaukdamos pažadinome Rebeką ir viską jai papasakojome. Rebeka - šoke.Apsirengėme, susitvarkėme ir nedrąsiai, drebančiomis rankomis palenkėme durų rankeną.
Išėjome į koridorių. Balsai girdėjosi vis geriau.
-Jie tikrai čia...-džiaugsmingu balsu sušnabždėjo Rebeka.
Atsistojome prie mamos kambario durų ir klausėmės pokalbio.Aleksandra nebeiškentė, atrodė, jog tuoj pradės rėkti per visą namą, lyg ją kažkas pjauna. Tokia jau ta mūsų Aleksandra... Rebeka pačiu laiku spėjo ją užčiaupti.
Jausmas mums visoms buvo žiaurus. Besiveržianti laimė, atrodo tuoj sudraskys širdį. Nusisukome vos sekundei, kai Aleksandra įlėkė į kambarį.
-Oppaaaa!!!!- per visa namą šaukė ji apsiverkusi. Ji įbėgo į kambarį ir puolė Jungkook į glėbį. Mes su Rebeka likome stovėti apšalusios tarpduryje.Suga, Tae, Kookie, Jimin, Hobi ir mano brolis Jin. Visi buvo čia. Jie tiesiog sėdėjo ir kalbėjosi su mano mama, iki kol mes sutrukdėme jų pokalbį.
Jungkook su Aleksandra visdar sėdėjo apsikabinę. Pastebėjau, kad... Jungkook bulshina!!! Oh god... Kookie is a player!!!
Rebeka buvo labai laiminga, ji įjungė smegenis ir nuėjo atsisėsti šalia Aleksandros ir Jungkook. Šalia jos buvo V. Jis labai keistai nužvelgė Rebeką. O ta vargšelė sėdėjo visa įsitempusi.
-Labas, tu turbūt Karolina- nedrąsiai ištarė Namjoon ir nusišypsojo.
Jaučiau kaip visi nervai užsispaudė, atrodė jog tuoj nualpsiu (galbūt Yoongi mane pagaus :') ).
-La-bas, ta-taip...- sumikčiojau visa drebėdama ir nusišypsojau.
-Karolina, sėsk,- padrąsino mane mama truputėlį pasipiktinusiu balsu. Tubūt atrodžiau kaip sustingusi sardinė.Atsisėdau šalia mamos ir Namjoon, šalia jo buvo Yoongi...
Aš juos visus taip myliu... Nėra žodžių apsakyti. Susižvalgėme su Aleksandra ir Rebeka. Niekada to nesitikėjome ir bam. Mes laimingiausios A.R.M.Y pasaulyje.
Visi sedėjo ir žvalgėsi. Aš negalėjau atitraukti akių nuo Yoongi, jis toks tobulas... Susidarė nejauki tyla, bet ją nutraukė mano mama:
-Vaikai, gal jau išalkote?
Visi kratė galvas ir burbėjo, kad jie nealkani, tačiau mano mama tokiom 'nesąmonėm' netiki, ji visiems idėjo kaip supratau iš anksto paruoštų sushi (ji jau žinojo,kad jie ateis. Bet man nepranešė 😑).Kai valgėme, užsimezgė kalba apie tai, kaip mes su merginomis tapome A.R.M.Y.
-Begalinė grandinė,- nusijuokiau aš.
-Mane įtraukė Karolina, ją Rebeka, Rebeką jos draugė Lisa ir taip be galo...- kalbėjo Aleksandra.
-Tai... Kas jūsų bias?..- šelmišku žvilgsniu žiūrėdamas į Aleksandrą paklausė Jungkook.
Na ką gi dabar darysiu? Negaliu išsirinkti vieno iš jų... Suga ar RM?? Galvoje vis sukosi du vardai...
-Kookie!- išdidžiai atsakė Aleksandra žiūrėdama į Jungkook ir kreivai šypsodamasi.
-Taehyung,- atsakė Rebeka ir nusišypsojo. (oh god,nežinojau, kad Rebeka tokia shy shy ;))) ).
Kambaryje ir vėl stojo tyla...
-Na,o kas gi tavo?- sužiuro į mane Jhope.
-Amm... - numykiau aš- Jūs man labai patinkate visi... Tačiau mano bias Yoongi.- nusišypsojau aš ir pasižiūrėjau į jį, Suga buvo susiraukęs ir atrodė nepatenkintas...
Šaunu:')*Anonimo POV*
-Kaip suprasti jos nebuvo vienos?! Kaip tu, lūzeri, sumovei viską... Daugiau nebepatikėsiu to tau. Pats imuosi šio reikalo.
_to_be_continued_
YOU ARE READING
Jin's sister♡BTS|FF
Fanfiction17-metė Karolina, iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti paprasta ir niekuo neišsiskirianti iš kitų merginų. Tačiau vieną dieną visas jos gyvenimas apsivers aukštyn kojomis, kai visos didžiausios baimės ir svajonės išsipildys... 2018