Po truputėlį pramerkiu akis. Yoongi šalia manęs nebėra. Visur tamsu, pasižiūriu į laikrodį -vidurnaktis.
Tikrai nesiruošiu miegoti kai esu bts name.
Todėl aš, būdama savimi atsistojau ir išėjau palunatikuoti.
Koridoriuje ramu ir tyku.
Nusileidau žemyn laiptais ir nutypenau iki šaldytuvo. Dabar norėjau tik vieno. PIENO.
Mano laimei buvo pilnas pakas. Pasiėmiau jį visą, pradėjau gerti ir tęsti savo naktinę kelionę.
Pastebėjau išėjimą į kiemą, ten ir pasukau.
-Wuooow.- tyliai pasakiau iš susižavėjimo.
Pavesinė, sūpynės, augalai ir visą kitą, atrodo tiesiog nuostabiai.
Kairėje pamačiau milžinišką baseiną.
-WUAAAAH!- truputėlį per garsiai išreiškiau savo emocijas.
Priėjau ir atsisėdau ant bts'ų, pabrėžiu BTS'Ų baseino krašto, žiūrėjau į vandenį ir ramiai gurkšnoju pieną. Kas gi gali būti geriau?*Yoongi POV*
-WUAAAAH!- pasigirdo merginos balsas.
Pasilenkiau pro balkoną ir pamačiau Karoliną einančią link baseino ir geriančią visą paką pieno.
Kodėl gi ji nemiega?
Ji prisėdo prie baseino krašto, nusijuokė, nusiemė akinius ir su drabužiais įšoko į baseiną.
Ji nardė, plaukiojo kaip žuvelė.
Ir iš baseino išlipo tik po geros valandos.
Visą laiką aš prasedėjau balkone ir klausiau jos keistų pokalbių su savimi.
Kad ir kaip nekeista kas antras žodis buvo mano vardas...
"Aš taip jį dievinu..."
"Kodėl Yoongi toks tobulas?.."
"O dieve negali būti..."
Tuomet Karolina pradėjo vaikščioti aplink namą, burbėdama sau po nosim labai keistus dalykus. Pusę jų aš nenurgirdau, ir jai išėjus iš už namo buvo gan keista nežinoti konteksto. Ji elgėsi kaip tikra fanė, eilinė fanė, kuri iš pirmo žvilgnio niekuo neišsiskyrė iš kitų.
Kai pastebėjau, kad ji jau įėjo į namą greitai nubėgau į kambarį ir ant lovos krašto palikau jai savo treningus ir išėjau iš kambario. Dar trumpam nubėgau iki balkono pabaigti sultis.
Kai grįžau į kambarį Karolina jau miegojo. Apklojau ją ir tyliai atsiguliau šalia.
Po kiek laiko pajaučiau šiltą apkabinimą. Ji švelniai mane apkabino per liemenį.
Iki šiol aš maniau, kad nemėgstu apkabinimų... Iki jos...*Hobi POV*
Kai susitikome su Karolinos mama iš jos žvilgsnio matėsi, kad ji žinojo, jog Karolinai kažkas nutiko. Kažkas negero...
-Ponia Sofia...- pirmas prakalbo Namjoon.- Mes...
-Karolina pas mus name su Yoongi, dabar jai viskas gerai.- pratesė Tae.
-Tačiau mes manome, kad jai gręsia kažkoks pavojus.- kalbėjo Namjoon.*Jungkook POV*
Kai grįžome namo Yoongi su Karolina labai meiliai miegojo apsikabinę. Todėl mes irgi nieko nelaukę, pasiklojom lovas ir ėjom miegoti.
Šiąnakt aš miegojau Jimin karbaryje, o manąjame merginos.
Gulėjau ilgai, iš galvos niekaip neišmečiau garbanės. Aleksandra...
Kodėl ji tokia graži? Akyse visdar mačiau jos meilią šypseną, mėlynas, lyg mėlynes akis ir banguotus kakavinius plaukus, krintančius jai ant pečių._to_be_continued_
YOU ARE READING
Jin's sister♡BTS|FF
Fanfiction17-metė Karolina, iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti paprasta ir niekuo neišsiskirianti iš kitų merginų. Tačiau vieną dieną visas jos gyvenimas apsivers aukštyn kojomis, kai visos didžiausios baimės ir svajonės išsipildys... 2018