14

46 9 5
                                    

*Yoongi POV*

Atvažiavę nusileidome į rūsį ir pradėjome dėlioti atsivežtą maistą.
-Kodėl tu atvažiavai pas mane?- paklausė ji nedrąsiai.
-Negalėjau tavęs tiesiog pamiršt, Karolina.
-Aš tiesiog eilinė gerbėja, Yoongi... Nenusikalbėk...-ji keistai į mane pažiūrėjo.
-Ar tu tikrai manim netiki? Netiki, kad tave beprotiškai įsimylėjau?-priartėjau prie jos, giliai žiūrėdamas į akis.
-Aš tik laikinas tavo žaisliukas, tai nebus amžinai. Tu negali susitikinėti su manimi, aš ne tavo lygio.- ji žiūrėjo tai į mane, tai į grindis.
-Tu esi tikrai mano lygio Karolina, tu man tobula.- priartėjau prie jos iki kol ji atsiremė nugara į siena. Musu akys susitiko ir įsistebeilijo viena į kitą. Nepastebėjau kaip mano lūpos priartėjo prie jos.
Šiurpuliukai bėgiojo po visą mano kūną, ji varė mane iš proto kaip niekas kitas. Norėjau pasilikti taip amžinai, ir žinau, kad ji norėjo to paties.
-Ar tu mane myli?- tyliai paklausiau, perbraukdamas ranka jos švelnius plaukus. Pajaučiau kaip ji kruptelėjo nuo mano prisilietimo. Pasižiūrėjo į mano akis ir nusišypsojo.
-Kas čia per klausimas?- nusijuokė ir apsikabino mane per pečius ir kaklą.- Tu pats nuostabiausias vyras pasaulyje, tavęs trokšta visos merginos. Po velnių kodėl tu tampaisi su manimi?- šypsojosi ji.
-Nes man nerūpi kitos.- žiūrėjau į jos lūpas.- Aš myliu tik tave, Karolina.
Ji išraudo, atsitraukė nuo manęs ir nubėgo link išėjimo.
Prabėgusi duris pradėjo šaukti.
-Taip, aš tave myliu!!!- juokėsi.- Nieko labiau pasaulyje nemyliu, tik tave Min Yoongi!!
Nuėjau paskui ja.
-Eime aprodysiu tau namą.-paėmiau mūsų lagaminus.
-Aš galiu pati pasinešti.-ji pribėgo prie manęs ir bandė atimti iš manęs savo lagaminą. Aš rimtu veidu žiūrėjau į ją ir nepaleidau.
-Na gerai, jei taip nori...
-Pimajame aukšte salionas, virtuvė.- užėjom į namą.- Miegamasis antrąjame aukšte.- užlipom laiptais į viršų.
Ji įėjo į kambarį paskui mane. Pamačiusi pravertą balkona, nuėjo ten, o aš paskui ją.
-Kaip gražu...- ji žiūrėjo į vandenyną, delnais atsirėmusi į balkono turėklus.
Aš priėjau prie jos ir apkabinau ją už nugaros. Padėjau savo smakrą ant jos peties.
-Aš tave dievinu...- vos girdimai pasakė ji.
-Ką sakei?? Nieko negirdėjau pakartok.- stipriau apkabinau.
-Tu man patinki.- šiek tiek garseliau pasakė ji.
-Karolina, kalbėk aiškiau, nesuprantu!- suvaidinau piktą, ji nusijuokė.
-Viską tu girdėjai! Aš tave myliu!!!- ji trenkė man į pilvą ir nubėgo į kambarį.- Aš einu maudytis, tu kartu?- paklausė.
-Žinoma.- pasiėmiau glaudes iš savo spintos ir išėjau iš kambario.- Lauksiu tavęs lauke.
*
Sedėjau ant smėlio, laukiau jos.
-Aš jau.- išgirdau balsą už manęs. -Pasiėmiau ne tą maudymuką.- Aš atsisukau ir likau pakerėtas nuostabaus angeliško vaizdo.
Bandžiau nespoksoti į jos kūną, bet tiesiog nesusivaldžiau.
-Ko taip žiūri??- ji susiraukusi žiūrėjo į mane, rankomis užsidengusi apnuogintą pilvą.
-Atleisk... Tu atrodai nuostabiai.- nusišypsojau bandydamas neraudonuoti.- Na gerai, eime...
Paėmiau ją už rankos.
*
Gulėjome ant smėlio vidurnaktį, kalbėjomes ir stebėjom žvaigždėtą dangų. Jau praleidome 3 dienas kartu šioje saloje.
-Žiūrėk žvaigždė krenta!- ji sušuko ir paėmė mano ranka, suraukė nosį ir užsimerkė.- Noriu, kad mes visada būtume laimingi. Kartu...
Atsimerkusi nusišypsojo ir užkritusi ant manęs pabučiavo mano lūpas.
*

*-Kaip tu visad laimi?- suvaidintau nuliūdusi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*
-Kaip tu visad laimi?- suvaidintau nuliūdusi.
-O kaip tu visada pralaimi?- ji nusijuokė.
Jau šešias dienas žaidžiame ši kvailą stalo žaidimą ant miegamojo grindų, ir aš nei karto nesugebėjau laimėti...
-Dar kartą?- ji pasižiūrėjo į mane, laukdama pritarimo.
Mane trikdė varvantis vanduo nuo jos plaukų ir maudymuko...
-Yoongi?- nutraukė mano keistas mintis jos švelnus balsas.
-Taip, taip! Šį kartą tikrai tave aplošiu.- nusišypsojau.
*
*
*
*Rebekos POV*

Nusileidau laiptais į apačią, ieškojau Yoongi. Paskutinis vakaras prieš išvykstant namo...
Ir pirmas dalykas ką pamačiau išėjus iš namo, trumpikės numestos ant smėlio ir Yoongi vandenyje.
-Tu palikai mane vieną.- nusiėmiau maikę ir įbridau į vandenį prie jo.
-Žinojau, kad ateisi.- aš jį apsikabinau vandenyje.
Mačiau kaip Yoongi drąskė mano kūną akimis. Supratau ko jis nori...
Tuomet pajutau, kaip maudymuko raišteliai laisvėja ir pamažu nugrimsta po vandeniu.
Aš susigėdijus prisidengiau ir nusisukusi paneriau po vandeniu.
Tačiau, Yoongi taip pat paniręs po vandeniu apkabino mane ir pabučiavo.

Yoongi mane pakėlė iš vandens, mes abu išnirom iš vandens nenutraukdami aistringo bučinio

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoongi mane pakėlė iš vandens, mes abu išnirom iš vandens nenutraukdami aistringo bučinio. Mūsų kūnai lietėsi, jaučiausi nejaukiai...
Jis išnešė mane iš vandens ir nunešė į miegamąjį, kur švelniai paguldė mane ant lovos ir užlipo ant manęs.
Prisidengiau krūtinę ir susigėdau.
-Juk žinai, ka-...
-Žinau, tai tavo pirmas kartas...- jis nutraukė mane.- Bet viskas bus gerai princese, nebijok...- jis švelniai nusišypsojo ir pradėjo bučiuoti mano lūpas, glostydamas mano plaukus.
Tuomet jis perėjo prie mano kaklo, lėtai slinkdamas žemyn link mano krūtinės...
Jis laike mano delnus, savuose.
-Yoongi...- truputėli suaimanavau.- Tiesiog padaryk tai...
-Nesigėdyk, princese...- jis sugrįžo prie mano lūpų.
Bučiuodamas mano lūpas, jis pravėrė kojas, ir...
Jis visdar bučiavo mane, sunkiau atsikvėpdamas.
Yoongi pradėjo judėti vis greičiau ir greičiau, iki kol mus apėmė euforija...
Jis lėtai atsitraukė, mes sunkiai kvėpavome.
-Manau šiam kartui pakaks, princese.- jo balsas varė mano kūnui šiupuliukus. Jis pakėlė mane ant rankų ir nunešė mane į vonios kambarį, ir nuleido ant žemės.
-Aš tave myliu.- pabučiavau jį ir nusišypsojau.
-Aš tave labiau.- jis nusišypsojo ir išėjo.

*

Susitvarkiusi ir apsivilkusi chalatą įėjau į kambarį. Yoongi jau miegojo. Aš tyliai, bandydama nepažadinti atsiguliau šalia jo.
-Karolina?- jo balsas buvo duslus ir prikimęs.
-Taip?- apkabinau jį ir padėjau savo galvą ant jo krūtinės.
-Ar tu sutiktum būti mano mergina?
-Ar tai tik dėl sekso?- aš atsisukau ir keistai į jį pasižiūrėjau.
-Tai žinoma, kad ne! Aš rimtai...- jis nusišypsojo.- Ar sutinki?
-TAIP!!- apkabinau ir pabučiavau Yoongi.

_to_be_continued_

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 18, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jin's sister♡BTS|FFWhere stories live. Discover now