Пролог

185 15 3
                                    

Промяна...
Думата промяна има рзлично значение за може би всеки един от Вас, някои от Вас може би я обичат, други може би не я харесват, а трети ги е страх от нея. Но рано или късно всичко се променя, и никой не ни пита дали ние искаме тази промяна, тя просто се случва.

В тази история, ще Ви разкажа за живота на едно почти седемнадесет годишно момиче, който много ще се промени, без тя да е искала тази промяна.

Как това момиче, което винаги търси съвършенството ще го открие. Но дали нещото, което е смятала за съвършенно до сега, ще бъде съвършенството, което тя ще получи? Всичко, което ще и се случи ще ви докаже, че хората, които са силни, и често забравяме, че и те може би страдат, всъщност страдат най - много! Въпреки всичко, което ще преживее, Валентина Зенере ще открие своя път, който аз избрах да нарека пътя на съвършенството!

###

Здравейте, хора! Ето я и изненадата, която подготвям от около месец! Надявам се идеята, да Ви стане интерестна и да следите и тази история!
На първо място ще си остане другата ми история - засега, и скоро ще кача и първата глава тук. Оставете мнението си в коментарите.
И последно но не и по важност, честит първи април и честит имен ден на всички именници!

Благодаря Ви за отделеното внимание: SophiaAmelia_01


Пътя на съвършенството / The way of the perfection¦¦временно спрянদWhere stories live. Discover now