Ahoj lidi tahle je moje první FF a vlastně moje první knížka
Bude to o dvou YouTuberech(nečekaně) o Baxtrixovi a Housovi (opět nečekaně XD)
Doufám že se vám bude líbit
Už mám ňáké představi v hlavě,ale jak je přepíšu tak to sama nevím
No nebudu to ňák zdržovat a deme na to
Vaše Lucy♥Pohled Kuby (House)
Probudil jsem se ráno a už jsem nomohl usnout tak sem si vzal mobil a projížděl sociální sítě.
Z mého závislení mě probralo "Doprdele,,někdo vykřikl z kuchyně. Zajímalo mě kdo to byl a co se stalo, tak sem se převlíkl šel do kuchyně.A koho tam nevidím předenmou je Štěpán(Bax) co něco kuchtí. Za chvíli si mě všiml.
"Jé promiň Kubo já tě nechtěl zbudit,,omluvně se na mě podíval
"Nic se nestalo já jsem stejně už byl vzhůru,,řekl jsem a usmál se na něj,úsměv mi vrátil.
"Co tak po ránu řveš doprdele?,,řekl jsem se smíchem.
"Tak za prví už je dopoledne a né ráno a za druhý se mi truchu připálila palačinka,,řekl se smíchem. Miluju když se směje.
"A je tam i ňáká palačinka pro mě,,musel jsem se prostě zeptat.
"Né už sem je všechny sňedl,,řekl ironicky.Už sme snídali palačinky a musím říct byly výborné. Samozřejmě sem Štěpu pochválil.
A pak jsem si uvědomil že tu není Pepa.
"Kde je Pepa?,,zeptal jsem se.
"Ještě že ses zeptal jinak bych ti to zapoměl říct,,uchechtlse a pokračoval"Pepův kámoš slaví narozky rozhod se že to oslaví v zahraničí ještě z dalšíma kámošema a Pepa jel taky,,řekl a jedl dál palačinku.Proč mi to Pepa neřekl? Zapoměl na snad?Den utekl rychle točil jsem video Štěpa taky. Na oběd sme si objednali pizzu. Teď už bylo skoro šest večer.
"Nepustíme si ňákej film?,,zeptal se mě a v jeho očích šlo vidět jak doufá že budu souhlasit.
"Jasně a co třeba ňákej horor?,,tentokrát jsem doufal já že bude souhlasit. Při mím štěstí to ale dopadlo jinak.
"Ne na horor se nedívám,,řekl a já zesmutnil.
"A proč? Ty se bojíš? Posero. Srabe,,smál jsem se mu.
"Hej nejsem ňákej posera nebo stab a né nebojím se jen eeh..nemám náladu se dívat na horor,,řekl,ale když se zasekl tak věděl že to nezakecá,ale i tak se pokusil to zakecat.Marně.
"Neboj kouknem se na ňákej né moc strašidelnej,,řekl jsem a on se trochu uklidnil.
"No dobře. Něco vyber,ale něco né moc strašidelnýho já du zatím připravit popcorn a něco k pití,,řekl a mířil si to přímo do kuchyně.
"Štěpo vem mi sýrovej popcorn díky,,křikl jsem po ňem než zmizel.Vypral jsem něco zapl notebook nachystal to. Zrovna přišel aji Štěpán skvělé načasování.
Nesl velkou mísu se sýrovím popcornem a dvou litrovou kofolu.
"Víš že tě miluju?,,řekl jsem a Štěpán se na mě nechápavě podíval.
"Co?..Jo?...Eeh?..Počkat,,řekl zmateně a já dostal záchvat smíchu. Štěpán se na mě díval jako by mě právě pustili z Bohnic. A potom mu to došlom a začal se smát se mnou.
"Já myslel že mluvíš na mě,,smál se a já taky.
"Tak to si ňák moc věříš kámo,,smáli jsme se pořád.
"To říká ten co se baví s popcornem,,začali jsme se smát ještě víc.Po záchvatech sme si konečně pustili film a dívali se.
Po chvilce dívání sem cítil jak se něco dotýká mé ruky. Ano. Byl to Štěpán (to určitě nikdo nečekal XD). Klepal se.
"Štěpo je vše v pohodě?,,zeptal jsem se ho,ale on se hned odtáhnul.
"Jo..je proč by nemělo?,,zeptal se mě,ale já v jeho očí viděl strach. Proto sem si ho ořitáhl a řekl"Štěpo neboj sem tu s tebou a vždy tu budu,nic se ti nestane a navíc je to jenom vymyškená pitomost,,usál jsem se na něj.
"Díky,, řekl a lehce se usmál.
"Za co děkuješ?,,nevěděl jsem za co děkuje tak jsem se zeptal.
"Za to že tu jsi pro mě a vždycky budeš,,řekl a usmál se já musel taky. Bylo to něco co bych nečekal že Štěpa někdy řekne a tak jsem ho objal. Objetí mi obětoval.Dívali jsme se dál a Štěpa po celou dobu držel moji ruku.
ČTEŠ
Jen kamarádi?[Baxtrix & House]
FanfictionMám ho rád. Je užasný. Nechci zůstat jen jeho kamarádem chci být něco víc než jen kamrád. Ale jak to vidí on ?