Zdar zrůdy XD
Je tu další tentokrát delší kapča ;)
MOOOOOOOOC VÁM DĚKUJU ZA VŠECHNY HLASY☆★☆
Tak a jak se vám líbila minulá kapitola? A jak se vám bude líbit tahle?
Jen tak mimo má to 1459 slov
Tak zatím ČUS"Miluju tě" řekl s úsměvem na tváři
Ty dvě slova mě zahřáli u srdíčka.
Byla to ty nejkrásnější slova co mi kdy někdo řekl.
Bylo to tak uklidňující,příjemné a neuvěřitelné."Já...já tebe taky"začal jsem se k Štěpánovi naklánět.
"Co zě?!"vykřikl zděšeně Štěpka.
"No že k tobě cítím to co ty ke mě,nebo snad ne?"začal jsem se trochu bát a odklonil jsem se od něj.
"No víš to byl prank!!!"vstal a šel ke dveřím"potom ti to vysvětlím"dodal a odešel.
Absolutně jsem nechápal to co se stalo.
Okam žitě mi spadl úsměv z tváře.Před dvouma hodinama
Pohled Štěpána (Baxtrixe)
Kuba šel točit a já s Pepou sme byli u něho v pokoji a on mi ukazoval fotky z dovolené a vyprávěl mi o tom jaké to tam bylo.
"A co jste tady dělali vy dva? Kuba mi toho moc neřekl"zeptal se a já nevěděl jak mu mám říct že mě chtěl asi ojet Kuba a nebo mu neříct nic.
"No nic moc"zalhal jsem
"To mi řekl aji Kuba. Tak dělej nebo...."nedokončil to
"Nebo co?"zeptal jsem se
"Nebo tě začnu ochmatávat"začal na mě šahat.
"Do prde** ty kur** nech toho řeknu ti to!!"po dokončení mé věty mě Pepa okamžitě pustil.
"Tak co jste teda dělali? A řekni mi to jinak začnu znova"kulijášsky se na mě usmál. Někdy mi vážně připadá jak úchyl. No nic je to přece jen Pepa ten by mě v živitě neojel to mi je jasný. Není jako Kuba. Proč na to myslím? Vzpamatuj se.
"Haló? Řekneš mi to teda?"to už před mím obličejem mával rukou Pepa.
"Jo"rychle jsem vykřikl.
"Tak povídej"pobídl mě.
"Emm...no...ehh.."vyšlo ze mě pár zvuků.
Jak mu mám asi říct že mě možná chtěl ojet Kuba? Jak mu to mám sakra říct? Budu mu to vůbec řìkat? A vlastně vadilo by mi kdyby mě Kuba ojel? Jasně že by mi to vadilo!! Jsem gay?
"Sakra Štěpáne vymáčkni se"dostal mě z mého'úplně normálního'přemýslení Pepa.
"No...chtěli jsme na točit druhý díl palačinkové challenge,ale vyskytl se takoví malý problém. Já jsem natočil hodně videí a byl jsem nakoupit a...."nedořekl jsem to protože mě vyrušil Pepa.
"Jaký problém? Vy jste néco rozbili?"zajímal se Pepa.
"Né nic jsme nerozbili,ale....."nedořekl jsem to.
"Ale co?"tohle jsem čekal. Já mu to nechcu říkat.
"No Kuba mě chtěl asi ......"dál jsem nemluvil. Myslel jsem si že si to domyslí,ale znáte Pepu.(Tím nechci říct že je Pepa hloupej nebo tak ,ale zrovna se mi to tam hodilo)
"Co ti chtěl udělat?"ptal se trochu starostlivě.
"Ale to je jedno" snažil jsem se z toho tématu přejít na jiné.
"Štěpo řekni mi to. Já nikomu nedovolím aby ti ublížil"řekl tím nejvážnějším hlasem který jsem slyšel. A dost mě překvapilo co řekl.
Že by ke mě něco cítil? Né to je blbost. No i když? Né je to blbost. Ale Pepa je docela hezkej. Na co to myslím nejsem gay!
"No ono se to blbě říká"vymlouval jsem se.
"To neva. Uleví se ti"přemlouval mě dál Pepa
"No tak dobře,ale nikomu to neřekneš ani Kubovi. Slibuješ?"nechci aby Kuba věděl že to ví Pepa.
"Slibuji"řekl .
"No Kuba mě chtěl asi ojet"poslední slovo jsem řekl skoro neslyšně,ale Pepa ho samozdřejmě slyšel. Jak nečekané.
"Cože?!"zděsil se
"Já už tě k němu nepustím"pokračoval a obejmu mě. Já jsem se z obětí dostal ven.
"Pepo nic se ale nestalo. Nikdo mě neojel a ani ojíždět nebude,tak buď v klidu."řekl jsem a Pepa se trochu uklidnil.
"A co se stalo?"zeptal se.Vše jsem mu vysvětlil.
"Dobře a jsi v poho?"ptal se starostlivě
"Jo proč bych nebyl?"zajímalo mě proč se mězeptal zrovna na tohle.
"No chtěl tě ojet nejlepší kámoš. Teda jesli potom je pořád tvůj nejlepší kámoš?"řekl a trochu se usmál.
Od té doby co bydlím i s Pepou mi připadá že Pepa žárlí na to že já a Kuba jsme nejlepši kámoši. To se mi určitě jen zdá. Proč by Pepa žárlil na moje přátelství s Kubou?
"S Kubou sme pořád nejlepší kámoši,teda z mé strany. Navíc Kuba asi chtěl vědět jesli jsem gay nebo ne."v tu chvíli mi došlo že bych se neměl na Kubu dál zlobit.
"Dobře,ale mě připadá že tě Kuba miluje."řekl a tlemil se u toho.
"To je blbost."okamžitě jsem vykřikl.
"Tak si uděláme menčí test. Co ty na to?"mile se usmál.
"A jakej test? To se podíme na testy na facebooku nebo co?"řekl jsem trochu otráveně.
"Jo jasně. Ale teď vážně. Šel by si za Kubou do pokoje až do točí a příde ze studia do svého pokoje. Sedl by sis vedle něho na postel,chvíli se na něj díval a pak by si mu řekl že ho miluješ."klidně řekl a čekal na mou reakci.
"To nevyjde"odpověděl jsem mu hned jak dořekl větu.
"Ale vyjde"stál si za svým.
"Ne"ne stál jsem si za svým i já.
"Jo"
"Ne"
"Jo"hádali jsme se jak malé déti.
"Ale co když mě nemiluje,budu jak debil."
"Tak řekneš že to byl můj nápad a já to odkejvu."řekl klidným hlasem
"Dobře"souhlasil jsem s jeho plánem.Povídali jsme si ještě ňákou dobu.
A pak jsme slyšeli jak Kuba vlezl do svého pokoje.
"Tak běž "pobídl mě Pepa .
"Ještě né"protestoval jsem.
"Jo bude to prdel"přemlouval mě.
"No to nevim"řekl jsem otráveně.
"Ale já to vím"uchecht se.
"Pro tebe možná prdel."vůbec se mi za Kubou nechtělo.
"Tak běž za Kubou a prdel tě bude bolet určitě."začal se smát
"Hahaha jak vtipné"řekl jsem sarkaztitcky.
"Já vím"začal se divně usmívat,jako by jel na křídě.
"Já už radši du"vstal jsem a mířil si to ke dveřím.
"Pak přiď a řekni mi jak moc tě ta prdel bolí."na jeho poznámku jsem nereagoval a šel ke Kubovi do pokoje.Zaklepal jsem na dveře.
"Dále"ozvalo se za dveřmi.
Otevřel jsem dveře.
"Ahoj Kubo potřebuji s tebou mluvit"stál jsem ve dveřích a pozoroval Kubu.
"Ehh ahoj o čem potřebuješ mluvit?"pozdravil mě a já za sebou zavřel dveře.
"No víš já jsem se asi...."poslední slovo jsem mumlat tak že jsem tomu ani já nerozuměl.
"Promiň,ale poslední slovo jsem ti nerozuměl "řekl a usmál se na mě.
"No že jsem se asi zamiloval."tak už mám jednu část plánu za sebou pak bude ta horší.
"A do koho?"zeptal se mě Kuba a já se zadíval do jeho očí a měl jsem pocit jako by v nich měl něco jako naději.
"No to je to."konečně jsem ze sebe něco dostal.
"Štěpáne posaď se vedle mě a řekni mi to já to nikomu neřeknu neboj."naznačil mi rukou vedle sebe na posteli. Já jsem si tedy vedle něj sedl.
"Miluju tě."řekl jsem s úsměvem na tváři.
Proč se sakra usmívám?
"Já...já tebe taky."řekl Kuba a začal se ke mě naklánět.
"Co že?!"to bylo to co mě jako první napadlo.
"No že k tobě cítím to co ty ke mě,nebo snad ne?"odklonil se ode mě a já absolutně nevěděl co říct. Prostě jsem to nečekal.
"No víšto byl prank!!!"vstal jsem a šel ke dveřím."potom ti to vysvětlím."dodal jsem ještě a odešel.
Ano. Nechal jsem ho tam samotného. S tím že mě miluje právě mi to řekl a já ho nechal ať se s tím popere sám. Já vím jsem hroznej. Ale jà ke Kubovi taky cítím něco víc než kamarádství. Né to je blbost. Nejsem přece gay. Nebo snad ano? Ne nejsi. Ale jsi. Co že?! Jo jsem gay,už bych si to měl přiznat.Došel jsem k Pepovi do pokoje a řekl mu to co se před chvílí stalo.
"Tak že tě miluje?"ptal se
"Né asi"protočil jsem očima.
"Jooooooooo"vykřilk Pepa
"Proč seš tak happy?"zajímal jsem se.
"Protože mi Jura dluží pětistovku"radoval se dál.
"A proč ti je dluží?"stejně mě to zajímalo.
"Proto že jsme se vsadili."byl s toho ňák moc happy.
"A o co?"ptal jsem se pořád.
"O to že tě Kuba miluje"řekl s úsměvem na tváři.
"Jak ses mohl takle vsadit?!"nechápal jsem jak je mohlo napadnout že mě Kuba miluje a pak se ještě vsadit.Povídali jsme si ještě asi hodinu a pak jsem šel do pokoje,natočil video a šel spát.
***************************
Tak co čekal to někdo?
ČTEŠ
Jen kamarádi?[Baxtrix & House]
FanfictionMám ho rád. Je užasný. Nechci zůstat jen jeho kamarádem chci být něco víc než jen kamrád. Ale jak to vidí on ?