On se na mě usmál a.....

867 62 2
                                    

Dnes to bude kradší
A omlouvám se že dlouho nic nevišlo,ale nemám psací náladu. A to ani trochu. Takže teď nebudou vycházet kapitoly.
A omlouvám se za všechny chyby
ČUS

Pepa už odjel a já se chystal si se Štěpánem promluvit.

Pohled Kuby

Šel jsem do Štěpánového pokoje. Měl odemčeno. To se nestává. Vešel jsem dovnitř. Štěpka ležel v posteli a spal. ,,No nic budit ho nebudu."řekl jsem potichoučku sám pro sebe a chtěl odejít.
,,Ani nemusíš."řekl Štěpán ospale a já šel k němu a sedl jsem si na okraj postele.
,,Musíme si promluvit."zadíval jsem se do jeho nádherných očí.
,,A o čem?"zeptal se mě.
,,O čem? Ty se mě vážně ptáš o čem?"byl jsem trochu na nervy.
,,Jo ptám se tě o čem?"řekl milím hlasem a uchechtl se.
,,No o nás."ujasnil jsem mu to a on na mě vyvalil oči.
,,O ná..nás?"zadrhával se. Neměl vůbec tušení....
,,Jo o nás."
,,A co je s námi?"byl trochu vystrašený
,,Štěpáne já chcu vědět jak to s námi dvěma teda je? Jakej je nás vztah. Jesli je to jen kamarádský vztah nebo něco víc?"čekal jsem na jeho odpověd.
,,Já...já nevím."řekl a zachumlal si hlavu do polštáře.
,,Štěpáne před tím  neutečeš."řekl jsem smutně.
,,Ale já neutíkám."řekl s hlavou v polštáři.
,,Ale chceš tomu utéct."posmutněl jsem.
,,Jo...to chci."smutně řekl a podíval se na mě.
,,Kubo já nevím co k tobě cítím. Jájsem teď úplně zmatenej. Já prostě nevím."se smutněl. Obejmul jsem ho a on mě.
,,Dobře,ale jak to zjístíš tak mi to řekni. Prosím."podíval jsem se na něj a on se na mě usmál a políbil mě. On mě políbil. On mě vážně políbil. Bylo to tak nádherné a jemné. A sice to byla taková ta malá pusinka,ale mě stačilo jen to. Nevěděl jsem co mám dělat.
A tak jsem radši nedělal nic.....

Jen kamarádi?[Baxtrix & House]Kde žijí příběhy. Začni objevovat