Sauna

955 62 7
                                    

Tak jsem tu po dlouhé době s novou kapčou.
Vím je to kradší,ale teď nemám vůbec chuť na psaní a ani nápady.
Omlouvám se za chyby.
ČUS

Tak jsem radši nic nedělal....

Pohled Kuby (House)

Štěpa vstal z postele a odešel z pokoje. Já tam jen seděl a díval se jak odchází. Po ňáké době jsem taky vstal a odešel. Štěpku jsem nikde neviděl. Rozhodl jsem se ho na jít. Po prohledání celého domu jsem usoudil že doma asi nebude. Né určitě doma nebude. Nebo snad umí hrát skvěle schovku?
Podíval jsem se z okna na zahradu a viděl jsem jak se svítí v sauně. ,,Aha tak tam je."zaradoval jsem se v mysli. Vyslík jsem se a okolo pasu si zavázal ručník. (Lidi já v sauně nikdy nebyla tak nevím jak to tam chodí.) Vyšel jsem na zahradu a šel do sauny.
,,Ahoj Kubo."pozdravil mě Bax hned jak jsem otevřel dveře od sauny.
,,Ahoj Štěpi." Štěpán se na mě zaraženě podíval a já se začal smát. Během chvilky se smál i Štěpka.
,,Nestůj tam tak a pojď si sednout."byl pořád rozveselen.
,,Jo to bych mohl." sedl jsem si vedle něj.
Pak jseme si ještě povídali ,dokud jsem se nezeptal na jednu věc...
,,A už víš co ke mě cítíš?"zeptal jsem se nervózně.
,,No já nejsem si úplně jistý."řekl úplně jiným hlasem.
,,Aha."posmutněl jsem.
,,Ale můžeme to skusit."usmál se na mě snad tím nejkrásnějším úsměvem co jsem kdy viděl.
,,To myslíš vážně?"zeptal jsem se trochu nervózně a zároveň radostně.
,,Ano."odpověděl jedno duše a přitom měl ještě hezčí úsměv než před tím.
,,Takže to už jseme jako spolu?"zeptal jsem se jak idiot.
,,No asi jo."řekl šťasně a chtěl mě políbit,ale já byl rychlejší a vrazil jsem mu francouzáka a to fakt dobrýho. Miluju jeho rty. Miluju jeho přítomnost. Myluju jeho doteky. Myluju jeho uchechtávání. Miluju jseho hlas. Miluju jeho vlasy.(Kdo by nemiloval Baxovy vlasy?) Miluju jeho.

Jen kamarádi?[Baxtrix & House]Kde žijí příběhy. Začni objevovat