Kde to kurva jsem?

1K 61 34
                                    

Ahoj lásky ♥
Dělám si srandu XD
Čus lidi :D
Jo už jsem zase aktivní. Sice jen teď, ale chci to tak vydržet co nejdéle ;)
A dnes je to taková kradší kapitola. A to protože já brzo ráno vstávám a jak kokot to píšu teď. A aji pro to tam budou chyby proto že já jsem už unavená a usínám u toho XD  a
ČUS

Pohled Kubi ( House )

Měl jsem takový hezký sen. Byl o tom, že jsem se vyspal ze Štěpou a začali jsme spolu chodit. Byl to nádherný sen. ,,Kde to kurva jsem?" byla moje otázka, když jsem se vzbudil. Ale ne. Já jsem se vyspal s Pepou!!! ,,Ne to není možný. Možná jsem si spletl naše pokoje. Ale proč jsem nahý? Tak jo teď se otočím a zjístím pravdu."  začal jsem se pomalu otáčet s nadějí, že v posteli budu sám. Otočil jsem se a co tam vidím?!
Je tam Bax♥. A je nesmírne cute, když spí. Konečně pro jednou neřve na celej barák. (Lidi tohle jsem si nemohla odpustit XD.) Pomalu začal otevírat ty svoje kukadla a řekl :,,Dobré ráno brouku."
,,Dobrý ránko cukrouši." nemohl jsem uvěřit, že ten sen nebyl sen.
,,Jak to že jsme v Artixově pokoji?" zasmál se.
,,A není to nedno?" dal jsem mu letmou pusu na pusu.
,,Máš pravdu je to jedno." dořekl, převalil se na mě a začal mě líbat. Za chvíli přešel na krk. Je božskej.
,,Tobě to včera nestačilo?" zavtipkoval jsem.
,,Ne." jednoduše odpověděl a dál mě líbal.
,,Jak chceš." řekl jsem a převalil ho pod sebe. Prstem jsem mu přejel přes bouli mezi nohama a Štěpaka vzdychl. Vzal jsem si ho do ruky a začal honit. Byl celí vzrušený a vzdychal jak o závod. Po chvilce jsem přestal.
,,Proč jsi přestal?" zeptal se.
,,Protože Pepa přijede za dvě hodiny a bylo by mu divný, kdy by našel v posteli spermie." ušklíbl jsem se.
,,Já si myslím, že by si toho ani nevšiml." začali jsme se oba smát.
,,A teď užvstávej." sedl jsem si.
,,Ale já jsem ješťe ospalej." zívl a zakryl se célí peřinou.
,,Já vím že potřebuješ minimálně dvanáct hodin spánku, aby jsi byl spokojený, ale teď musíš vztávat." vzal jsem peřinu shodil ji na zem.
,,Hej je mi zima." podíval se na mě naštvaně a já jsem se začal smát.
,,Jo tak ty se mi budeš ještě smát. Počkej až tě chytím." začal jsem utíkat pryč a on hned za mnou.
,,Vynahradilo by ti to, kdy bych ti udělal snídani?" křikl jsem za běhu.
,,Jo, tak udělej tu snìdani a já se zatím obleču." zastavil se a šel do svěho pokoje.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 05, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jen kamarádi?[Baxtrix & House]Kde žijí příběhy. Začni objevovat