Byla hodina matiky a učitelka vykládala nějaké hlouposti, kterým stejně nikdo nerozuměl.
Najednou vešla ředitelka učitelka přestala psát a sedla si. Ředitelka se postavila před tabuli a začala mluvit.
,,takže děti. Máme pro vás novinku.
Jede se na výlet do New yorku. Kdo by měl zájem může jet. Jede se 19.4.
Pokud by někdo chtěl jet ať se přijde ohlásit do ředitelny.'' Dořekla učitelka a odešla ze třídy. S Izou jsme se na sebe koukli a už jsme obě pochopili že chcem jet.Po hodině jsme šli do ředitelny.
Není to extra velký výlet New york není ani tak daleko.
Ředitelka nás zapsala.
Když jsme vyšli z ředitelny ven stál tak Grazer a jeho parta....Jack se na mě usmál a pak všichni šli do ředitelny. Šli jsme po chodbě ale zastavili jsme se.
,,co dělají ve škole? Asi se jim dnes chtělo.''
Řekla Iza. Ja sem to moc neposlouchala protože mi něco došlo.,,Izo! Oni šli do ředitelny!''koukala jsem zděšeně na Izu.
,,ano..'' Řekla a koukala na mě jako kdybych se probudila ze zimního spánku.
,,a ... a na ten výlet může jet kdokoliv ze školy ne?'' řekla sem ještě víc vyděšeně.
,,ano...'' odpověděla a ještě víc divně se na mě koukla.
koukala sem na ni naštvaně a vyděšeně. A ona vůbec nechápala o co jde.
Kolem nás už ale zase prošli.,,hele to sou ty z hopaček!''
,,čáu'' křičeli nějací týpci z tý party.
,,takže na výletě.'' Řekl Grazer a usmál se na mě. A dál šel se svou partou po chodbě kde dělali totální hluk.
A každý se jim uhýbal do strany.,,Izo...právě se stalo to čeho sem se obávala.''
Řekla sem a obě jsme na ně koukali.,,sakra!!''
,,sakra!!''
Zakřičeli jsme obě najednou.
ČTEŠ
On ne!
Fanfictionpříběh o holce jménem Emma která měla svoji nej kámošku Izu. Spolu už jsou od školky a nic je nerozdělí. Chodí do deváté třídy. Do Emmina života se ale zaplete někdo...koho tam nechtěla...nebo snad jo? toto je fanfikce o : JackdGrazer