Druhý den jsme se balili ... A Iza vypadala naštvaně a furt se mračila...
,,Emmm...Izo? Nechceš mi říct co se děje?'' sedla sem si na postel a zeptala se jí.
,,Víš...až na to..že ses na pouti bavila s největším idiotem a na mě si se vykašlala tak...nic...'' řekla dost naštvaně.
,,Já se vykašlala na tebe ...no to prosím?!'' zvedla sem se a naštvaně sem na ni vyjela...
,,Já sem s tebou chtěla být!'' dodala Iza
,,Aha ..tak proč si byla s tou namyšlenou... radšinicneříkám??''
Řekla sem naštvaně.,,Jmenuje se Scarlett..a je v pohodě.. měla by si ji poznat a pak soudit!''
Řekla a mě to mega vyprovokovalo.,,Taky by si měla Jacka nejdříve poznat a pak soudit!!'' vyhrkla sem ze sebe.
Co sem to právě řekla??!
Bylo ticho ...Iza se jen s nejvíc nechápavím výrazem otočila..,,Co?...a ...ty si mu řekla Jack?..víš ..tady to balim.''
Vzala si mini kufr a odešla ze dveří.Já nechci aby jsme se hádali..
Šla sem do autobusu ale zděsila sem se ...Iza seděla se Scarlett a její partou...chtělo se mi brečet ...koukla se na mě naštvaně ..a pak dál předstírala že se směje jejich vtipům...ale vím že tohle je její nahraný smích...
Nevěděla sem kam jít.. autobus byl plný..pak sem zaslechla klučičí hlas...
,,Emmo! Pojď sem!'' koukla sem se do prava... seděl tam on...Grazer... seděl tam sám..jeho kámoši také seděli se Scarlett...jak jinak...
Šla sem za ním.. proč ne .. aspoň sem měla místo kam si sednout..
,,Čau''
,,Čau''
Trapné pozdravení za náma...
,, Proč nejsi s kámoškou?'' zeptal se a já se zatvářila ublíženě ..,,Aha ..no jo no..''
,,Moji kámoši též..''
Oba dva jsme se začali smát..Prokecali jsme celý dvě hodiny v autobuse... bavili jsme se snad o všem!
Třeba oba dva totálně nesnášíme Scarlett.. tak jsme na ní vymýšleli vtipy..a bylo nám jedno že sedí skoro za námi...byla to sranda..Když jsme vystupovali někdo mi drkl do ramene...byla to Iza ..a vypadala dost naštvaně...chci si s ní promluvit ..ale musím vymyslet jak...
ČTEŠ
On ne!
Fanfictionpříběh o holce jménem Emma která měla svoji nej kámošku Izu. Spolu už jsou od školky a nic je nerozdělí. Chodí do deváté třídy. Do Emmina života se ale zaplete někdo...koho tam nechtěla...nebo snad jo? toto je fanfikce o : JackdGrazer