,,jo určitě to mám hezčí." Řekl hrdě.
,,prosím?!" Zvýšila jsem hlas.
,,já to mám očividně hezčí! Mám to více barevný." Řekla jsem a zamračila jsem se na něj. Pak jsme se ale začali smát. Chvíli jsme se na sebe dívali. Tahle chvíle trvala tak 5 sekund,ale v mojí hlavě trvala tak 5 minut. A nechtěla jsem ,aby skončila. Jenže někdo ze tmy s baterkami na nás začal řvát co tu děláme.
Jack vzal rychle batoh a chytnul mě za ruku a běželi jsme rychle pryč.
Tentokrát jsme už nešly přes zahrady. Teď by to mohlo být větší riziko.
Doběhli jsme do jedné uličky a policistům jsme se díky bohu ztratili. Ulevilo se nám a začali jsme se smát.
Šli jsme pomalu domů. Po cestě jsme šli kolem obchůdku ,co je otevřený 24 h.
Koupili jsme si Colu.
Po chvíli jsem byla u domu.
,,no.. byla to sranda to přiznávám." Řekla jsem a zase jsme se zasmáli.
,,díky." Řekla jsem a usmála jsem se.
Zase tu byla taková chvíle.. ne trapná.. spíš divná.
,,okay už musím."
Řekla jsem a rychle jsem si to šla domů.
Tohle bylo zvláštní.
—————————————-
9:23
,,Emmo!" Zvýšila hlas učitelka a já zvedla rychle hlavu. Vážně jsem usnula?
Byla zrovna biologie.
Iza se na mě zamračeně dívala.
,,ano? Paní učitelko?"
Zeptala jsem se učitelky a přála si ,aby tahle chvíle co nejdříve skončila.
,,můžeš chodit spát dřív? Tohle už nechci vidět." Řekla a otočila se zpátky k tabuli.
Ufff... ještě že jen tohle. Už sem čekala nějaké kázání.
Pootočila jsem hlavu na Izu. Ta se na mě udiveně koukala a pak psala dál do sešitu.
Co všem je?
Po hodině za mnou přišla Iza ..
,,šla si spát v 9 jak můžeš být unavená?"
Zeptala se mě a pomohla mi dát učebnice do tašky. Sakra! ,,jak můžeš vědět, kdy jsem šla spát?" Zeptala jsem se Izi.
Chvíli na mě koukala jak kdybych se zbláznila a já čekala na odpověď.
,,však jsme si psali!" Řekla a zamračila se.
SAKRA!
,,jo a jo." Odpověděla jsem a hodila si batoh na záda. Rychle sem se rozešla a vyšla ven ze třídy.
,, tak co se děje."
Zeptala se a šla rychle za mnou po chodbě.
Zpomalila jsem a podívala se na ní.
,,jen jsem se ve dvě ráno probudila a nešlo mi usnout." Řekla jsem první věc co mě napadla a šla do knihovny.
Proč jsem řekla ve dvě? Sakraa...
Iza si četla. A já si od ní opisovala úkol na který sem se vykašlala.
Cože?! Je možný ,že Jack Grazer se právě procházel po knihovně?!
Rychle jsem sklopila hlavu a dělala , že tu nejsem. Naštěstí hned odešel. Jen Iza na mě udiveně koukala. ,,co děláš?" Zeptala se Iza.
,,nic nic" odpověděla jsem a radši psala dál.
14:37
Vycházeli jsme ze školy a chtěli jít pomalu domů. Všimli jsme si ale Jacka jak se hádá se Samem. Po chvíli na něj Jack skočil a začal ho mlátit. Najednou se kolem nich shromáždilo spoustu lidí. Pár z nich řvalo ať Sama nechá...pár zase ať ho zabije.. a někteří si to fotili. ,,Musíme hned pro někoho dospělého!"
Zařvala Iza a táhla mě skrz dav.
V tuhle chvíli jsem si uvědomila ,že je to skoro to samé jako tehdy s mým bráchou. A jelikož je teď Jack něco jako můj kamarád.. nemůžu mu to udělat. Znovu.
,,Ne!" Řekla jsem Ize a vyškubla jsem ruku z jejího sevření. Protlačila jsem se davem.
Asi sekundu na to Jack vytáhl nůž.
Všichni ustoupili zpátky. Po chvíli se postavil a rozhlídnul se kolem sebe.
Potom se podíval na mě a rychle odešel.
Všichni se rozešli do různých směrů.. já tam stála a přemýšlela. Po chvilce jsem se vzpamatovala a šla s Izou pomalu domů.
ČTEŠ
On ne!
Fanfictionpříběh o holce jménem Emma která měla svoji nej kámošku Izu. Spolu už jsou od školky a nic je nerozdělí. Chodí do deváté třídy. Do Emmina života se ale zaplete někdo...koho tam nechtěla...nebo snad jo? toto je fanfikce o : JackdGrazer