Pov Sara
Nagle mój telefon dał o sobie znać ......
Usiadłam na łóżko , odblokowalam telefon dostałam wiadomość zdziwiło mnie to nie mam z nikim kontaktu , nie znałam również numeru był on prywatny ....
Odczytałam wiadomość a brzmiała ona tak :
TY SUK* , JESZCZE SIĘ POLICZYMY, TYM RAZEM BĘDZIE NAM PRZYJEMNIEJ !
przestraszyłam się wolałam nikomu o tym nie mówić ....
Usiadłam w rogu łóżka zaczęłam płakać na same wspomnienia o tym bólu nie chce mi się żyć .....
Do mojej głowy napływaly mi różne myśli samobójcze...
Nagle materac obok mnie się ugiął nie wiedziałam że ktoś tu jest zaczęłam płakać głośniej ....
Ej skarbie co się stało ?
Leo wyjdziesz na chwilę
To powiedział Charlie poznałam po jego aksamitnym głosie ..
Oczywiście powiedział Leo
Co się stało ? Spytał ponownie
Jednak nic nie odpowiedziałam
Powiesz mi ?
Pokiwalam przeczaco głową
Proszę wyjdź nie chce z nikim rozmawiać z nikim !
Dobrze ale jak się zdecydujesz zawołaj mnie albo Leo
I wyszedł
W tym czasie postanowiłam się ogarnąć przebrać nie mogę zawalić sobie całego życia ....
Jak już się przebralam poszłam da dół po jakiś jogurt na dole siedział Leo z Charlsem na kanapie podchodziłam już do lodówki i zadzwonił dzwonek do drzwi Charlie wstał i otworzył na szczęście żaden mnie nie zauważył poszłam na story i tam się ukryłam.
Widziałam jak Charlie brał jakaś kasetę
Podszedł do Leo i przeczytał .
ZOBACZ JAKĄ MASZ PIĘKNĄ SIOSTRE !
Charlie włączył kasetę ja wstałam i stanęłam za nimi nadal mnie nie zauważył i zaczęli oglądać nagranie .
Bałam się bałam się ze to będzie te nagranie bólu tego czego bałam się od samego początku .
TAK TO BYŁO TE NAGRANIE
zanim zobaczyli więcej byłam zalana łzami
Postanowiłam się odezwać
Sssss-stop błagam wyłącz to
Leo zobaczył w jakim jestem stanie i natychmiast wyłączył nagranie Charlie zaś do mnie podbiegł i ukleknal.
Skarbie czemu nie powiedziałaś pomogli byś my przeszli byś my przez to razem
Posłuchaj cokolwiek się stanie ja i Leo zawsze będziemy z tobą pomożemy ci
Pov Charlie
Nagle zrobiła coś czego teraz bym się nie spodziewał przytuliła mnie szybko oddałem przytulasa.
Pov Sara
Tak mi brakowało przytulania
Wstałam po chwili i podeszłam do Leo powiedziałam ciche dziękuję i się w niego wtuliłam.
********************
********************
SARA ZGWAŁCONA CO O TYM MYŚLICIE?
CZYTASZ
Zaginiona siostra Charliego
FanfictionCharlie i najważniejsza jego siostra która po pewnym czasie sama znika ! czy Charlie poradzi sobie z nadchodzącymi sytuacjami ? Czy jego siostra się odnajdzie?