Obudził mnie rano huk w kuchni zerwałem się na równe nogi i pobiegłem mało się samemu nie zabijając patrzę a tam ciocia opierała się o blat z zakrwawioną ręką a na podłodze leżała rozbita szklanka , wziąłem ciocie na kanapę i pobbieglem do kuchni po apteczkę opatzyłem cioci ranę na szcęscię nie była ona głęboka a nie duża potem pozbieałem całe szkło zrobiłem cioci herbatę a sobie kawę oraz jakieś kanapki.
Zaraz po sniadaniu poszedłem na górę zdziwiło mnie że jes już godzina 12:30 szybko zleciało za 30 min będzie Leo i jedziemy po Sarę .... W tym czasie poprzeglądałem social media i nic po za tym aż do czasu jak ktoś wparował do mojego pokoju ciekawe kto ? no tak wiadomo że Leo!
Stary puka się !
- Wiem ale co się stało twojej cioci ?
-W sumie to sam nie wiem
-Jak nie wiesz ?
-Spałem i usłyszałem huk i szklanka leżała na podłodze ciocia miała całą rękę w krwi to się działo tak szybko!
-rozumiem
-To co jedziemy ?
-Oczywiście
Zeszliśmy na dół gdzie ciocia była gotowa na kanapie
-Ciociu gotowa spytał Charlie
-Tak , tak powiedziała niepewnie
-Wszystko w porządku ? spytał Leo
-Tak tak znowu była taka rozkojarzona zmartwiłem się i Leo też.
Ciocia usiała z przodu koło Charliego a z tyłu usiadł Leo przez całą drogę nikt się nie odezwał każdy był zamyślony no Charlie zwracał oczywiście uwagę na drogę i w końcu po 40 minutach z korkami dojechaliśmy to właśnie tu zaraz zobaczę moją Sarę ... Ale czy tą samą jaką widziałem ją w domu ?
A TEGO DOWIECIE SIĘ W KOLEJNEJ CZĘŚCI GWIAZDKI MOTYWUJĄ I DZIĘKUJĘ ZA 600 WYŚWIETLEŃ
CZYTASZ
Zaginiona siostra Charliego
FanficCharlie i najważniejsza jego siostra która po pewnym czasie sama znika ! czy Charlie poradzi sobie z nadchodzącymi sytuacjami ? Czy jego siostra się odnajdzie?