bocsátani

165 34 0
                                    

kihyun érezte a levegőt kiáramlani a tüdejéből, miközben a teste nekiütközött a falnak.

felnézett és minden, amit changkyun szemeiben látott, harag volt.

aligha tudta magát kifújni mielőtt a fiatalabbik újra rávert a falra, túl közel az arcához, még inkább megijesztve őt ezzel.

"semmi jogod sincs így játszani az érzéseimmel," motyogta changkyun, közelebb hajolva kihyunhoz.

"changkyun, én nem," kiáltott fel, ezzel is próbálva megvédeni magát. erősen rámarkolt changkyun vállaira. lefelé folytak orcáján a könnyek, amiket már nem tudott tovább bent tartani, miközben a fiú szemeibe nézett. "miért nem tudod megérteni, hogy szeretlek téged?!"

"mert már eleget szenvedtem a te állítólagos szerelmedtől," ordította "nem tudsz megváltozni és úgy tenni, mintha semmi sem történt volna. hogy utána visszamenj minhyukhoz és megmutasd mekkora hazug vagy valójában."

"te mondtad, hogy újrakezdhetjük és rendbe hozhatunk mindent," kihyun félrenyelt könnyein "nem volt minhyuk és köztem semmi. te vagy az egyetlen, akivel együtt akarok lenni. esküszöm.."

a rózsa hajú lassan lecsúszott a földre, térdeit az arcához húzva. kezeit a feje fölé rakva kezdett még hangosabban zokogni.

"nem tudok úgy rád nézni, hogy ne gondoljak arra mit tettél velem. nem tudom csak úgy kitörölni az emlékeket és a tényt, hogy mindig úgy érzem bármelyik pillanatban bántani fogsz. nem tudom elhinne, hogy megváltoztál, mert tudom jól milyen vagy. nem tudsz változni. én pedig nem tudok ezzel együtt élni." changkyun lenézett a síró fiúra, semmit nem látott, csak változatlanságot a saját fájdalmához és könnyeihez. "és nem tudok úgy élni sem, hogy te körülöttem vagy."

ezekkel a szavakkal elment. 


// ne haragudjatok, hogy nem hoztam hamarabb a fordítást, ráadásul pont a legproblémásabb résznél haha. már csak egy rész, egy befejezés és egy alternatív befejezés maradt hátra, de remélem ez idő alatt ti is annyira beleszerettetek ebbe a könyvbe, amennyire én is minden alkalommal, mikor olvasom::"") remélem elég magyarosak a fordításaim és érthető benne minden~ 🌻 //

cigarettes // changkiWhere stories live. Discover now