kedves changkyun,
ne aggódj, nem sokára már nem kell majd körülöttem élned. vagyis inkább nekem nem kell tovább melletted élnem haha.
azt hiszem sokkal egyszerűbb most elbúcsúzni tőled, mert sohasem lett volna szívem, hogy a szemedbe mondjam már nincs sok hátra számomra. csak egy vagy két hónap, azt hiszem.
elég nehéz volt számomra. tudod, felfogni a tényt, hogy sokkal hamarabb meg fogok halni, mint gondoltam volna. azért remélem neked ez egy jó hír.
de nem azért írom ezt a levelet, hogy össze-vissza beszéljek. csak szeretném, ha tudnád, hogy..
őszintén sajnálok minden egyes dolgot, amin keresztül kellett menned miattam. és sajnálom, hogy bántottalak. sajnálom, hogy olyannyira összetörtelek, hogy megutáltál és nem tudtál többé rám nézni. sajnálom az összes alkalmat, amikor megcsaltalak és cserben hagytalak. és hogy állandóan szomorúvá teszlek.
de figyelj.. még ha nem is hiszed el, szeretlek téged. ez mindig is így volt. sajnálom, hogy nem tudtam kimutatni, amikor a legjobban kellett volna.
igazából pontosan ez miatt jöttem vissza hozzád - hogy végre megmutassam mennyire is szeretlek téged, még akkor is, ha továbbra sem hitted el, hogy ez az igazság. nem hibáztatlak téged érte. azt hiszem ez csak egy haldokló fiú utolsó kívánsága volt. azt akartam, hogy úgy érezd van, aki őszintén szeret, és megtettem mindent, amit csak tudtam.
szívből remélem egyszer majd eljössz a síromhoz, és elmeséled nekem, hogy találtál valakit, aki sokkal jobban bánik veled, mint ahogyan én valaha is tettem.
de ameddig ez az idő eljön..
legalább meg tudnál nekem bocsátani?
u.i.: kérlek ne légy rám mérges, de megkértem minhyukot, hogy vigyázzon rád, mivel én már nem fogom tudni elvégezni ezt a feladatot túl sokáig.
- kihyun
YOU ARE READING
cigarettes // changki
Fanfictionlehet, hogy szerelmünk hamarabb öl meg, minthogy ezt a cigaretta tenné a könyvet nem én írtam, én csupán csak fordítom!! az eredi szerző (@_tototooru) @1yanan