Ben je zbunjeno gledao Marka , pitao se koliko od njihovog razgovora ili bolje rečeno prepirke je on čuo... Ali po ponašanju Marka i načinu kako mu se obratio teško je bilo reći da li je upšte čuo bilo što... -Mark:" Rekli su mi u hotelu da me je tražio prijatelj, odmah sam znao da si ti.. Ali se nisam nadao da ću te naći ovdje, inače sam te uvjek nalazio kako se motaš oko šanka i pružaš utjehu ženama slomljenog srca..?! -Ben:" Ugledao sam Mariu na terasi pa sam se došao pozdravit , a pomislio sam da si ovdje.. A iskreno sam se iznenadio da ste u ozbiljnoj vezi?!? -Mark:" Šta lupetaš ti čovječe , kakvoj vezi, to mi je sestra idiote!!!!! -Ben:" Sestra?? Kako?? Čekaj , zar se vi ne poznajete samo od tetke Diane?? Pa nisi nikad rekao da ti je sestra?! A ni ona nikad nije tebe spomenula??!" -Mark:" Kćerka od strica je, ali smo brat i sestra , bolje rečeno kod nas u familiji se računa brat i sestra.. Nismo se slagali kao djeca, i to je razlog zbog čega nismo spominjali jedno drugo...To više nije problem odrasli smo, imam sad veći problem!!!" - Ben:" A razumijem nije problem, to nije važno kako si već rekao , šta je problem šta te muči?!" -Mark:" Sam si vidio da je trudna i to je bio razlog njenog bjega od tetke, štiti nekoga.. Tačnije štiti kretena koji ne zaslužuje, znao je uživat i sad ... Ben ti je sigurno bolje poznaješ , a znaš bolje nego ja da kod tetke nije lako napravit takvu glupost, zadnje dvi godine nije išla nigdje od tetke, školu je završila prije par mjeseci, ti si ih vozio u školu i nazad, ona je trudna odprilike oko 4 mjeseca znači da je ostala trudna poslije završetka škole??!!!" -Ben:" Da li sumnjaš u nekoga ili ćeš ići kod tetke istraživati???" - Mark:" A to nikako, bar za sad još ne, pokušaću da razgovaram s njom, ali moram naći prikladno vrijeme, ne želim da se uznemirava bez potrebe , nije dobro ,... Hej Maria , kako si ?? Došao nam je stari drug.." -Maria:" Znam već sam ga vidjela, i mislila sam da je otišao da traži " princa Marka"!!!" -Mark:" princa Marka????!!!" -Maria:" da da , kod tetke si princ , a Mark je Mark i sigurna sam da ti je Ben dao to ime.." -Ben:" Nisam ja kunem se, neko je došao na ideju a mi smo prihvatili... Nego ja moram da idem, Maria čuvaj se , puno sreće s bebicom... " Marku je došapnuo da će mu javit ako nešto dozna , iskreno njega je izjedalo više jer je htio sam da dozna ko je bebin otac ." Maria je nešto promrmljala sebi u njedra, mrzila je njegovu blizinu , krivila je sebe što mu je vjerovala i predala se.. Vidjela je na samom početku da je pogledima skidao svaku koja bi prošla pored njega, znala je i dok su bili u vezi da mu nije bila jedina, često bi samo nestao po četiri dana se nebi javljao, došao bi i pričao normalno kako je s prijateljem išao obaviti važne poslove , i kao da uopšte nije imao potrebe da se javi njoj tako bi se ponašao... Kad je saznala da je trudna onako ga je upitala šta bi on uradio da ona kojim slučajem ostane trudna, on je krenuo da divlja, govorio je kako se to njima ne može i ne smije desiti, da joj je bolje da dobro i sama pripazi da mu ne ide na oči ako se desi, da mu nepada na pamet da sebi uništi život i snove..... Dovoljno joj je bilo da shvati da je ostala sama, i to je bilo dovoljno da se odluči na bjeg... Mark je brzo ispratio Bena , želio je što prije da razgovara s Mariom , čuo je sve do riječi svu raspravu izmedju nih , poželio je da zadavi Bena istog trenutka , ali se uspio sabrati i smiriti , želio je prvo da s njom porazgovara ...
-Mark:" Maria čuo sam raspravu tebe i Bena... Ne želim da se uznemiravaš , ali moram da znam da li je on taj kreten ??? -Maria :" Misliš da li je on kreten koji me iskoristio i ostavio?? "
Kimnu je glavom gledajući je tužnih očiju... Udahnula je duboko sjela je na kauč i udarala lagano rukom u znak da sjedne pored nje , to je i učinio... Imala je nalet emocija pa je zbog toga na momenat zatvorila oči dok se nije smirila, polako je otvarala oči , malo se zakašljala i ispričala sve od samog početka ...
-Maria:" Kod prvog pogleda sam se zaljubila , isto sam dobro znala da je tip slobodnog duha, da ga ne drži mjesto... Potajno sam se nadala da će se promjeniti, više od godine dana je bilo više prijateljstvo nego veza, tu i tamo po neki poljubac i gurkanje... Pomislila sam ako mu se predam da će se promjeniti, da će ga smirit moja ljubav i strast... Iskreno zaslijepila me je ljubav, nisam htjela sebi da priznam da on nije čovjek za mene... Kasno sam čula iz njegovih usta da nema još dugo namjeru da se smiri, meni lično je rekao da mi je bolje da se pobrinem da ne bi slučajno ostala trudna , ali ja sam već bila skoro dva mjeseca .... Kasno sam shvatila da on nije čovjek kojeg sam voljela..." Suze su joj kvasile obraze , pa je prestala da priča, Mark je vidljivo bio ljut , ali je bjes držao za sebe nije htio da uplaši sestru ... Zagrlio je i molio da se smiri, pitao je da mu odgovori iskreno i da zauvjek zatvore ovu temu .. -Mark:" Sestro da li ga još uvjek voliš i da li misliš da bi se možda nekim čudom smirio kad bi mu rekla istinu??? Zar ne misliš da ima pravo da zna?? Ne želim da patiš ali je jedini način da mu kažeš istinu i da konačno staviš tačku!!!"
-Maria:" Ne želim da ga za sebe vežem zbog bebe, ne želim da se osjeća dužan da zbog toga što sam trudna da mora biti sa mnom... Ko zna možda bi se promjenio , mada čisto sumnjam , iskreno ni sama ne znam ... Danas sam vidjela drugog Bena , sumnjao je u moju čednost, povjerovao je da sam se samo tako predala drugom, a dobro zna da nije tako... Nisam sigurna ni da li me je ikad bar malo volio, sve više počinjem vjerovat da sam mu bila zabava kad mu je bilo dosadno, da je više htio da dokaže samom sebi da može imati svaku koju pogleda ... Iskreno ...trebam tvoju pomoć , jer da sam imala pameti ne bi sad bila u ovoj situaciji !!!" -Mark:" Dobro da napravimo ovako , svi kažu da je jutro pametnije od noći, pa ćemo se i mi dobro odmorit i razmislit, još jednom ćemo popričati s Benom prije nego se odlučiš reći mu istinu ili ga zauvjek izbacit iz svog života ..."
YOU ARE READING
Djevojka u bjegu
RomanceNije znala gdje da ide , jedino što je znala da mora da ode daleko od svega daleko od svih...