Maria se probudila ranije nego inače, misli joj nije napuštao razgovor s Benom i Markom, znala je da ima pravo da zna da će postati otac, ali da li je zaslužio da sazna nakon uvreda i optužbi koje joj je juče rekao nije bila sigurna...
Mark je nije htio ni pitati jutros za odluku htio joj je dati još vremena da razmisli, ali je Maria sama rekla da je donijela odluku.... Upitno ju je gledao kao da je htio pitati da li sigurna, pa mu je ona rekla razlog njene odluke. - Maria:" Znaš nakon što sam razmislila dobro, donijela sam odluku. A s pravom mogu reći da ga poznaješ bolje od mene jer nakon jučerašnje rasprave sam shvatila da ga nisam nikako ni poznavala e zbog toga ti me ili podrži u odluci ili mi daj jedan razlog zašto bi mu trebala reći istinu!? Znam ljutski bi bilo da mu kažem, a da li je ljutski od njega ponašanje prema meni?!! On ne želi da vidi dalje od svog nosa pa neka ostane tako..." -Mark:" Sestro to je tvoje pravo i tvoja odluka, naravno da ću te podržati, iskreno i mene je iznenadilo njegovo ponašanje juče , čak sam siguran da je bjesnio iz ljubomore.."-Maria:" Ljubomore?? Ti stvarno misliš da on ima osjećaja? Pa taj mjenja djevojke kao čarape, da ima malo osjećaja ne bi se ponašao tako... Ništa , da mi ne gubimo vrijeme na njega završićemo s njim, ja ostajem pri svojoj odluci bar za sad ... " Tiho je još dodala da Mark nečuje "nadam se da nisam upravu!!! ". Obavila je pregled kod doktora, zakazali su joj ultrazvuk kroz tri sedmice , imala je puno veći stomak za trudnoću od četiri mjeseca kako je ona tvrdila... Većinu vremena je provodila sama pa je imala vremena da razmišlja, ponekad bi zbog naleta emocija poželjela Bena pored sebe, pa bi kroz par minuta mrzila dan kad ga je upoznala, ....
Ubrzo pred pregled je dobila poruku od njega, pisao je da želi da razgovara s njom , kad mu nije odgovorila za dva dana se pojavio pred vratima. Bio je odlučan u zahtjevu da mu prizna ko je otac bebe. Opet je pokušala da se izvuče na to da to nije njegova briga i da bi trebao biti zahvalan što on nije .... Ponovila je njegove rječi koje joj je rekao, i to mu je bilo dovoljno da shvati što je glavni razlog njenog ponašanja prema njemu....
Na pregled je otišla sama doznala je da su doktori bili upravu, imala je veći stomak , ali ne zbog toga što je bila trudna više nego je tvrdila već zbog toga što je nosila dvi bebe, sigurni su bili da je jedno dječak a drugo je bilo tolko nemirno da nisu mogli utvrditi šta je , mada joj je doktor rekao da kupi i stvari u roza boji... Prije nego je skrenula prema hotelu vidjela je Bena i Marka kako stoje na glavnom ulazu pa je samo produžila, nije željela da razgovara i da se bespotrebno opet nervira, imala je jednu želju da se udalji daleko od svakog koga poznaje. Vozila je skoro sat vremena u nepoznatom pravcu pa je odlučila da napravi pauzu i pojede nešto, izvadila je telefon i pogledala da je imala više propuštenih poziva od Marka, nepoznatog broja i Bena, i jedna poruka od Marka pisalo je samo:" Hitno je pozovi me što prije!!" Odmah ga je nazvala ali nije htio da joj ništa kaže preko telefona, sve dok nije povisila ton i rekla da neće doći nazad ako joj odmah ne kaže šta je tako hitno... Tiho je rekao " tata je bio loše .... nije izdržao do bolnice.." Bez emocija mu je rekla da će biti kod kuće za sat i po i prekinula je vezu. Nije išla na sahranu jer nije željela da objašnjava tetki a još manje majci svoje stanje, Marku je rekla da im kaže da je van grada, na njegovo pravdanje kako on ne zna i ne želi lagati ona mu je rekla da nema potrebe da laže jer ona se vratila samo zbog njega da mu bude podrška, ali da se uvjerila da je on dobro i zato ona može da bude opet djevojaka u bjegu. Zbunjeno ju je gledao sve dok mu nije rekla da je odlučila da započne novi život daleko od svih, i da se ne ljuti na nju zbog odluke koju je donijela. Čvrsto ju je zagrlio i poželio sretan put i da je uvjek tu za nju, dodao je da ne mora da mu kaže gdje ide ali da traži samo da mu se često javlja samo da bude siguran da je dobro. Ben je bjesno hodao po hodniku planiske kuće kad je saznao da je Maria otišla, siguran je bio da je otišla sa kim je ostala trudna, ali je ubrzo ostao ukočen na jednom mjestu kad mu je Mark skoro vrišteći rekao:" Kretenu trudna je s tobom!!!! To tvoje ponašanje je otjeralo odavde!! Što te više gledam i slušam kako je osudjuješ bez jednog dokaza ne krivim je što je odlučila otići!!!"
-Ben:" Šta si reko???"
-Mark:" Dobro si čuo!!! Maria nosi tvoje bebe!!! Ali kad je shvatila i čula iz tvojih usta da ne želiš djecu, da nisi spreman da se vežeš i ostaviš načina života kojeg si naučio da živiš , ona je odlučila da ti olakša i ode.. Da misliš o njoj najgore i da te rješi svih obaveza!!!!"
-Ben:" Šta pričaš ti čovječe ??? Gdje je otišla?? Bebe????!!!! Stani ona nosi blizance?? Da li sam dobro razumio??? Imaćemo dvi bebe!!!!"
-Mark:" Aaaa , Maria će rodit dvi bebe, ali negdje sama, tebe je prekrižila i izbrisala iz svog života... Shvati više da si je izgubio...
-Ben:" Kako misliš? Šta sam uradio?? Dobro priznajem bio sam kreten, ali svak bi u panici rekao možda i gore rječi, ne vidim da je to razlog njenog bjega... Nevjerujem,...."
-Mark:" Ti ili si lud ili stvarno glumiš budalu?!? Kako misliš u panici??? Shvataš li ti uopšte sebe?? Ne samo da si je ponizio, već si joj u oči rekao da sumnjaš u njenu čednost, ... A bolje znaš nego ja s kim si sve bio dok ste bili u vezi?!? Sama mi je rekla da zna da ti nije bila dovoljna, pa si je varao sa svakom koja ti je naletila... Iskreno prijatelju divim joj se i na neki način je podržavam u svemu... Dobro te je kaznila!!!"
-Ben:" Samo mi reci gdje je!!! Preklinjem te samo želim da budem s njom, želim da budem tu pored nje.... Zar ti ne brineš ?? Ne možeš mi reći da ti ne brineš kako će sama ??"
-Mark:" Žao mi je prijatelju, bacila te je na koljenja, i ponosan sam što mi je sestra!!! Ali osim što me nazove s vremena na vrijeme stvarno ne znam gdje je..."
I kao da je znala kad će da pozove, samo što je ovo rekao Benu zazvonio mu je telefon, zvala ga je Maria....
YOU ARE READING
Djevojka u bjegu
RomanceNije znala gdje da ide , jedino što je znala da mora da ode daleko od svega daleko od svih...