Kad se Ben vratio ona je spavala...Mark je bio nagnut glavom na zid , imao je zabrinut izraz lica.Pozdravili su se kimanjem glavom i osmjehom.Mark mu prišao potapšao ga i stisnuo rame kao znak podrške , tiho je prošaputao da ide kući ali da će ujutro obavezno ponovo doći ... Dobacio je još dok je izlazio da u slučaju da im zatreba da ga obavezno pozovu . Otvorila je oči i osjetila toplo na stomaku, spustila je pogled i ugledala Benovu ruku , spavao nagnut jednom rukom na njen krevet a drugom bi protrljao stomak svaki put kad bi osjetio jednu od bebi da se pomjeri. Ujutro ju je iznenadio s vjenčanjem , rekao je da želi da se vjenčaju prije nego se porodi, a kako je dobio informaciju da bi porod mogao početi svaki čas nije želio čekati ni minute više.Bila je zadovoljna kako je Ben za kratko vrijeme sve pripremio umjesto vela imala je vjenac od ruža , vjenčanica je bila kao iz snova , rekao je da zna da je vjenčanica mogla izgledati bolje od spavaćice ali je jedina koju su imali za trudnicu . Napravili su par slika ispre postera u sobi gdje su se vjenčali izgledali su predivno, kad je shvatio da je na svakoj slici okrenula ledja ,shvatio je da nije željela da na slikama s vjenčanja se vidi da je trudna. Lagano je nagnuo glavu i skoro nečujno došapnu :"ženim te što te ludo volim bebe su samo bonus i kruna naše ljubavi", silno je željela da mu vjeruje i umjesto odgovora mu je poklonila skromni osmjeh.
Mark je prvi prišao da im čestita, Benu je stiskao ruku i tiho da niko ne čuje s osmjehom rekao:" Sestra mi je sve što imam, povrijediš li je ... moli se Bogu da te nepronadjem!!!" Na što je Ben njemu istim tonom odgovorio:" Ako je ikad povrijedim sam ću sebi presudit !!" Mariu je čvrsto zagrlio i nije mario da li će neko čuti rekao da je sretan zbog nje i da se nada da je završila s bježanjem .... Ona se malo kiselo osmjehnula i dodala "malo će biti teže s dvoje djece!!"
Nisu imali vremena za rezanje torte mada niko nije ni mislio više o ceremoniji jer su već na vjenčanju počeli prvi bolovi za porod , Maria je hrabro skrivala ali više nije imala snage , jako je stisnula ruku Benu nije morala ništa reći kad je ugledao njeno lice kako se grči od bola bilo mu je jasno da će rodjendan i godišnjice braka proslavljati na isti dan .... Nažalost morali su je porodit na carski rez, trajalo je duže nego su doktori rekli pa se Ben bio uspaničio , hodao je nemirno hodnikom i grdio samog sebe što nije mogao biti s njom... Mark ga je tješio da je bolje ovako i onako joj unutra ne bi bili od pomoći .. Ben je pao u nesvjest iste sekunde kad su ušli u prostoriju za porod pa su ga brzo iznijeli da Maria nije ni primjetila šta se dogodilo , jer je anestezija odmah krenula da djeluje , pogledom je tražila njegovo lice prije nego je lagano zatvarala oči ,a nije znala ni da li je više tu jer su svi imali specijalna odjela i maske .... Doktor je konačno izašao , čestitao je i rekao da su bebe dobro na pregledu su ,dječak i djevojčica ... Brzo je otišao da im neprekida radost jer su se pojavile male komplikacije kod Marie , izgubila je puno krvi i nije dobro reagovala na anesteziju , imala je problem sa disanjem .... Dok je polako otvarala oči čula je Benov glas , uplakano i iznemoglo je molio:" Molim vas , želim vidjeti svoju ženu!!!" Jedna joj se suza ukrala i sestrica je žurno ustala i glasnije dobacila ," pustite ga upravo je otvorila oči!!!"
Od sreće je zaboravio kroz šta je upravo prošla pa ju je malo jače stisnu u zagrljaj , dok ju je posipao poljupcima ... Na njen jauk se uplašeno udaljio a sestrica je kroz šalu dodala da se drži dalje od nje nije preporučljivo brzo trudnoću za trudnoćom naročito nako carskog.. Maria se stidno osmjehnula a Ben je ozbiljno dodao :" A razumjem nema problema!!" Na njegov komentar se i Mark glasno smijao dok je koračao prema Mariji... Ubrzo su se iselili iz stana i prešli u kuću koju je Maria izabrala, Mark je navraćao često ali posljednjih dana je redje dolazio jer je i on ubrzo planirao vjenčanje, upoznao je djevojku u bolnici , bila je sve ono što je zamišljao i želio , nakon četiri mjeseca ju je zaprosio a već dvi sedmice žive skupa.... Maria još uvjek muči Bena , bebe su već krenule da ustaju i hodaju uz pomoć namještaja a on i dalje spava sam ... Primjetila je da ga je iz ludila ali ni ona nije više bila ravnodušna pa se odlučila da prestane s kažnjavanjem , malo se bojala da ne pretjera i udalji ga u potpunosti od sebe ....Kraj
ESTÁS LEYENDO
Djevojka u bjegu
RomanceNije znala gdje da ide , jedino što je znala da mora da ode daleko od svega daleko od svih...