Odlučila je ostati u bolnici do poroda, ipak nije želila da dovodi u rizik svoj i život beba, zbog udobnosti koju je imala kod kuće .Zamolila je Marka da ode do njenog stana i donese joj torbu koju je imala spremnu i napisala mu je još stvari koje su joj trebale, rekla je da je pozove kad stigne da mu može objasnit lakše gdje se šta nalazi.Čula je Bena kako govori da i njemu kupi neke stvari koje će mu biti potrebne dok bude ovdje s njom, nije mogla da izdrži pa je dobacila-" Nema potrebe i onako kad Mark donese moje stvari možeš slobodno se vratit kući. Ovdje sam sigurna i ne mora te se brinuti nisam sama a i opasnost je prošla."Ben je Marku gurnuo u ruku nekoliko novčanica i rekao da uradi kako mu je rekao, on je poslušno mahnuo u znak pozdrava i izašao, znao je da njih dvoje moraju rješit stvari izmedju sebe . Kad je bila sigurna da su ostali sami oštro se obratila Benu. -Maria:" Ne znam koji ti je cilj i šta hoćeš od mene, ali te sad ozbiljno molim da prestaneš! Marka si mogao prevariti ali mene sigurno više ne, jednom sam ti vjerovala.!"
-Ben:" Maria dušo, izvini znam bio sam kreten, kad bolje razmislim bio sam i više od kretena, ali te molim da mi pružiš još jednu šansu , kunem ti se da se nećeš pokajati... Nemoj nam uskratit šansu da budemo normalna porodica, ne želim da nam djeca odrastaju bez jednog roditelja kad imaju živa oba.." - Maria:" Da li ti sebe čuješ? Ti stvarno misliš da ću ti povjerovati i pasti na tvoje laži po ko zna koji put? Ben ti si me izvrijedjao prije nego si saznao da sam trudna, kad si saznao molio si Boga da je neko drugi na mjestu tebe, ako te savjest peče mada čisto sumnjam, neosjećaj se dužan prema nama,... Slobodno nastavi život kao i do sada, lakše mi je da sad odeš nego da se ponovno naviknem na tebe pa da opet otvroriš stare rane samo ovog puta dublje i koje bi bolile puno više nego sad. Dovoljno je što će tvoje ime biti u rodnom listu neka djeca znaju ko im je otac, možda jednog dana požele da te upoznaju ili ti njih.."
-Ben:" Maria, da li ti čuješ sebe ? Ti stvarno misliš da ću te ostaviti i otići, grdno se varaš da ćeš me otjerati od sebe zato što nisi u stanju ti da bježiš pa pokušavaš mene natjerati da pobjegnem. Upamti jedno nigdje ja ne idem, od ovog trena ću da budem tvoja senka, ne mogu te natjerati da me ponovno zavoliš niti da mi oprostiš, ali mogu sa strpljenjem da čekam kad budeš to sama u stanju da uradiš. I još jedno ne trudi se uzalud , ja od nas neodustajem , ...." Maria je tiho gunjdjala sebi u njedra ali joj je bilo drago kad joj je pozvonio telefon i kad je Mark pitao za sve što joj je još bilo potrebno, strpljivo je objašnjavala i čekala dok on nije pronašao , kad je završila razgovor prije nego je prekinula vezu Ben joj je uzeo telefon iz ruku i tiho nešto govorio nije ga razumjela niti jednu riječ ... Zadovoljan joj je vratio telefon , rekao je da sprema iznenadjenje,ali je iznenadjenje uslijedilo kad je u sobu ušla medicinska sestra i on je pitao da li je moguće i gdje bi se u bolnici moglo obaviti vjenčanje.... Djevojka je sva radosna kao da je nju zaprosio veselo objašnjavala kako oni imaju prostoriju na petom spratu za vjenčanje ili ako pacijent nije u stanju da hoda vjenčanje obave u sobi, čestitala je zbunjenoj Mariji i nasmijana joj mahnula kad je izlazila iz sobe... -Maria:" Ben da li si ti lud? Zar ne shvataš ne volim te!!!! Šta više ne podnosim te u svojoj blizini a ti planiraš vjenčanje !!??? Učini si uslugu i nemoj se više sramotiti , idi što prije odavde.." -Ben:" Nadam se da ću ubrzo promjenut tvoje mišljenje, i da ćeš me opet u što skorije vrijeme zavoliti ..." Dalje nije pričao jer je u sobu ušao Mark, donio je njene stvari i veselo pričao kako mu se svidja stan da se nada da je kupila a ne iznajmila, i da je soba za bebe tako slatka da je teško izašao... Maria se osmjehnula i rekla da će mu ga rado poklonit stan i to ubrzo kad bebe malo porastu jer nije siguran za djecu, ... Ben je dodao da mu može predati ključeve ubrzo kad izadju iz bolnice jer on planira da žive negdje drugo u kući naprimjer ali da to ostavlja njoj na izbor njegovo je samo da plati i operemi po njenom izboru... Prišao je Marku zagrlio ga i tapšao glasnije po ledjima, sigurna je bila da je to namjerno radio da ona ne bi čula šta mu je došapnu, vidjela je samo da mu je Mark namignuo i dobacio " bez brige obavi sve ja sam ovdje s njom ". Bila je zahvalna doktoru što je došao jer je bila u stanju da zadavi Marka, nije mogla da vjeruje da je tako lako prešao na Benovu stranu. Ali je bila na ivici nervnog sloma kad je i doktor veselo čestitao i rekao da će moći vjenčanje da obave na petom spratu da je sve uredu i da je iznenadjen kako su se stvari promjenile za par sati... Dodao je da hoće parče torte da mu ostave ako ne bude bio tu ali da se nada da hoće ... Samo što je doktor izašao tiho je galamila na Mraka :" Zar si i ti poludio, šta je ovo za milost Božiju , neki show a da ja ne znam , kakvo sad vjenčanje , daj bar me ti razumi!!!!???" -Mark:" Sestro volim te najviše , nemam nikog osim tebe, i djevojka za koju sam mislio da je ljubav mog života i da imamo ozbiljnu vezu me iznevjerila, ...Nemam namjeru da te samo gurnem u ruke čovjeku za kojeg nisam siguran da će se brinuti i volit tebe i djecu više od sebe, za Bena sam siguran da je on taj čovjek i vjerujem mu...Znam da sam vidio tugu i bol u očima Bena kad sam mu rekao da nisi dobro shvatio sam da te smrtno voli, vidio sam radost u njegovim očima kad sam mu rekao da je on otac, zato te molim da nemučiš više ni sebe ni njega . Zaslužuje te oboje sreću , daj mu drugu šansu bar zbog djece a siguran sam da se nećeš pokajati....." Ništa mu nije odgovorila, samo je ćutala , negdje u dubini je osjećala da je brat upravu, ali nije htjela da tako lako oprosti Benu, željela je da ga dobro namuči da mu ni slučajno više ne bi na um palo da je prevari ili čak i pomisli da je iznevjeri....
YOU ARE READING
Djevojka u bjegu
RomanceNije znala gdje da ide , jedino što je znala da mora da ode daleko od svega daleko od svih...