Sedmi dio

684 55 9
                                    

Pričala je užurbano i u prekidima, rekla je da se nije osjećala dobro imala je vrtoglavicu i mučninu pa je pozvala hitnu, rekli su da ima povišen tlak i prebacili su je u bolnicu... Brzo je još rekla prije nego je prekinula da je strah i da ne zna kolko je ozbiljno da ako može da dodje i bude kod nje, rekla je još bolnicu i grad... Ben ga je radoznalo i brižno pogledao, samo mu je užurbano rekao : Marija...Maria nije dobro moramo odmah krenut..."
Ležala je na krevetu sva u nekim kablovima priključena na monitore, koji su pištali, odbrojavali... Njima dvojici nesvatljivo , uplašeno su posmatrali kako spava, dok su dvi sestrice ozbiljno pratile svaki signal na monitorima... Ušao je doktor i pitao ko je Ben, začudjeno su gledali doktora pa je on ponovio ko je Ben od njih dvojice jer je Maria u papirima ispunila da je Ben otac bebi... Tad je Ben blijedo gledao u Marka i tiho rekao da je on, doktor je rekao da mora porazgovarati jer je stanje ozbiljno... Teško je napravio korak da prati doktora, pogled mu je ostao na Mariji, Mark ga ju lagano udario po ramenu kao znak podrške i rekao da se ne brine on je uz Mariu. Ubrzo je doznao da je skoro kraj trudnoće da rade sve što je u njihovoj moći da stabilizuju krvni pritisak , objasnio mu je još da je to ozbiljno za trudnice da nije nešto što se može zanemarit jer postoji opasnost za bebe a i majku a naročito slučaj Marie gdje su upitanju dvi bebe...Pokušao je da se smiri i da razumje doktora pa je pitao šta je uzrok, doktor mu je rekao da kod nje je najvjerovatnije razlog stres, jer nema nigdje navedeno da famelijarno boluju od povišenog krvnog pritiska, dijabetisa itd.... Nije mu bilo dobro pa pitao da li može da izadje na svjež zrak, dobio je odobrenje i žurno je izašao... Bjesnio je, mrzeo je samog sebe, za sve je bio kriv on. Povredio ju je i više nego je htio priznati samom sebi, iskoristio je njenu ljubav i povjerenje, vjerovala mu je, iskoristio je momenat njene slabosti, znao je da u njemu je vidjela nekog u čijem se zagrljaju osjećala sigurno a on je sve to pronevjerio....                          Lagano se budila, nabacila je osmjeh kad je otvorila oči i vidjela Marka kako stoji kraj njene glave i zabrinuto je gleda , držao ju je za ruku i spustio lagan poljubac na čelo kad je shvatio da se probudila. Nije stigao ništa da kaže jer je u tom momentu ušao doktor i Ben odmah iza njega, osjetio je kako mu stiska ruku kad je ugledala Bena. Zašičnički je pogledao i došapnuo da bude smirena i da će joj sve objasniti, da sad nije ni vrijeme ni mjesto.. Osmjehnula se i smireno je odgovarala na pitanja doktora, nije primjetila kad se Ben našao pored nje i namjesto Marka on ju je držao za ruku, tek kad je doktor izašao osjetila je toplinu njegovog dlana druge ruke. Krenula je da izvuče ruku ali se on sagnuo i lagano joj poljubio ruku, nepomično ga je gledala pomalo zbunjeno, opet je bio onaj Ben kojeg je voljela, ali nekako nije mogla da ubjedi samu sebe da mu povjeruje... Shvatila je da joj neće lako pustiti ruku pa je neprimjetno bacila pogled po sobi shvatila je da nema nikog od bolničkog osoblja da su sami njih troje, tad je glasno zamolila da joj pusti ruku. To je odmah uradio jer nije htio da je uznemirava, ali je zbunjeno gledao u Marka pa u nju , kao da je želio da pogledom pita " šta sam pogrešno uradio?" . Okrenula se prema Marku i ljutito ga pitala:"zar ti nisi znao doći sam? Tebe sam pozvala i tražila da budeš pored mene! Zar nisi moga doći sam?" Mark nije stigao ništa odgovoriti samo je otvorio usta, a Ben mu je prišao i spustio ruku na njegovo rame.. Pogledao je Mariu i rekao da sad treba da se smiri i da odmara, još postoji opasnost i za nju i za njihove bebe, da izdrži još malo a posle kad izadju svi živi i zdravi iz bolnice može da galami i da se dere koliko je volja i da ne krivi Marka da je bio s njim kad je ona pozvala, i da ih je on dovezao jer je Mark bio uznemiren i van sebe, a da je on shvatio ozbiljnost situacije kad je ušao i vidjeo je u kakvom je stanju. Ona se nervozno nasmijala i rekla:" O kako fino proradilo ti to malo savjesti što imaš!! Ne moraš da se trudiš da glumiš da se brineš i da ti je žao. Kao što vidiš bolje sam i bebe su dobro, kroz dva dana ulazim u 38 sedmicu trudnoće znači da se mogu porodit svaki momenat, tvoje ime ću da upišem za ime oca to je sve što tražim od tebe, nemam više snage da se s tobom prepirem ako sumnjaš još uvjek u mene prije nego što odeš zatraži da uzmu ti krv i bebe kad se rode da urade test očinstva ,da više završim s tobom.Umorna sam od bježanja , zašto da bježim ja koja nisam kriva, neka me svi ostave na miru..."                                                                       Prišao joj je Mark i rekao da se ne bi trebala uznemiravati i da sad ništa nije važnije od nje i bebica, da njih dvojica će sići da popiju i pojedu nešto jer će nju sada voditi na detaljni pregled, i ako želi nešto da joj donesu da sad iskoristi priliku za ispunjenje želja ko zna kad će joj se opet pružit prilika... Osmjehnula se jer je već došao cio tim da je vode na pregled , pogledala je u Bena i dodala da uživaju njih dvojica, kad izadje iz bolnice će da im da listu svojih želja...                                                                    Ben je šutio cjelo vrijeme, samo bi odgovorio kad bi ga Mark nešto pitao, u glavi mu je bio haos, borio se sam sa sobom, sve je bilo jednostavno a tako komplikovano. Maria je bila puno jača i borbenia nego je mogao da zamisli, znao je da mu neće tako lako oprostit mada nije više bio ni siguran da li ga voli bar malo kao prije. Kad ga gleda nema više one topline u njenom pogledu, čak šta više primjetio je da ga prezire kad ga pogleda , nije je smio  kriviti jer je svojim rječima i djelila ubio svu ljubav koju je stidno čuvala i njegovala pune dvi godine... Pogledao je Marka i ustao nije moga ništa reći ali je jasno bilo šta je htio reći...." Spreman sam se boriti , neodustajem i dajem sve od sebe da me ponovo zavoli!!!!"

Djevojka u bjeguWhere stories live. Discover now