Bouřka

503 12 3
                                    

,,S kým by ste chtěli být ve družstvu ?"Zeptala se nás všech Kate. ,,Já samozdřejmě k Vadimovi"Řekla jedna dívčina která právě přišla. ,,Jé ahoj!Já jsem Valerie ale říkej mi Vall." Podala jsem jí ruku ale ona jen řekla ,,A co já stím ?! S blbkama jako si ty se nebavím!" Když jsem něco chtěla říct tak nás svolali do jídelny.

Když sme došli tak sme si s Elis a Kate sedli na stůl a poslouchali. ,,Ták táborníci rozdelíme vás do družstev.Do družstva Vadima půjde Lowisnová(Drzá dívka) a.....(A ostatní příjmení si usmislete.).Do družstva Mattema půjde Lovenová(Já),Joshnová,Sobecino a Johnimson.Do družstva Attacka půjde Elisnová(dál si domyslete) a do družstva ...........(dál si domyslete)

Teď si děte ke svému družstvu a každé družstvo se půjde seznámit."Dokončil svůj veleprojev a šla jsem s Kate k Mattemovi.Šlis sme se seznámi do lesa a sedli sme si ke skálám do mechu.Takžee...Teď se seznamte.Já jsem Mattem což už většina ví,Teď se představ ty :D"Ukázal na celkem pěknýho kluka. ,,Okeej já jsem Alex Sobecino a jemi 17 let a hraju fotbal." ,,Okéj tak teď třeba já.Jmenuju se Kate Joshnová a je mi 16 let a tancuju hip-hop." ,,Já jsem Josh Johnimson a hraju na klavír." Oukej já jsem Vall a je mi 15 let a hraju basket." Všichni sme se představili a pak kecali.Pak už jsme šli do tábora tak začalo pršet.Takže sme běželi do chatek.(Nwm jak to am vypadá takže se omlouvám :D)Byla bouřka super. ,,Tak co budem dělat ? "Zeptala se nás Kate. ,,Vim já ?" Řekla jsem unaveně. ,,nwm jak vy ale já jdu spát!"Řekla jsem a do pěti minut jsem usnula.......

2:05

Vzbudila mě velká rána a kapky vody. Rychle jsem rozlepila oči a.....


Pokračování příště!Trochu delší část :D 300+ slov :D Co si myslíte že se stane ? :D A moc se omlouvám nikdy jsem nebyla na tom táboře takže nwm jak  to tam vipadá :D

SORRY ZA CHYBY :D

Začalo to na tábořeKde žijí příběhy. Začni objevovat