To John!!

319 15 6
                                    

Vzbudila jsem se v posteli.Nechtělo se mi vstávat,takže sem se válela....

xXAttackXx

Hmm co tu asi včera dělala Kate??Nic mě nenapadlo. ,,No ták. Vstávej!!"Začal jsem budit Vall.Ta se jen přetočila na bok a dál spala.Začal jsem jí lechtat.

xXVallXx

Boože on mě začal lechtat??!! ,,N-Nech mě!!Pls!!"smála jsem se. ,,A vstaneš??" ,,Joo!" Přestal..super... Vstala jsem.Jasně že mě zas Radek Začal lechtat 😑Spadla jsem na postel a bránila se....Nechal toho..Naše oči se střetli...(Romantická část 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂)
,,Eee Budem tu tak čumět nebo dem žrát?"Zeptala jsem se a usmála jsem se.On jen kývl hlavou...
*Po jídle*
Šla sem s Radkem lesem..V tom mu někdo vrazil pěstí!Radek se skácel na zem.Byl to John!!Neee!! ,, Řekl jsem že se vrátím!!"Začal na mě řvát a dal mi facku. Jo..Já vám neřekla že boxuju 😂😂Takže sem to využila 😈Dala jsem mu pěstí a on se skácel na zem.Radka sem hodil na rameno a běžela-no rychle šla 😂 Když nás viděl Sam(Moon) tak za náma hned vystartoval a dal mi pěstí.Vzal Radka na ošetřovnu.Já se jen zvedla a běželela a brečela...běžela jsem fakt rychle,ale to bych nebyla já abych si nerozbila hubu :( Zakopla jsem o Kořen stromu a stratila vědomí.

xXRadekXx

Vzbudil jsem se na ošetřovně. ,,Haleluja!Kto sa probral!Kto ti to urobil?"Ptal se Sam ,,já ....nwm..." ,, Bola to Vall..." ,,Co!?Že já debil jí věřil... nechám jí vyhodit !!"Řekl jsem fakt naštvaně...

xXVallXx

Probrala jsem se v noci..Byla mi zima... nečekaně :DD Stratila jsem se...Na mobilu nebys siginál... Štěstí vole!! Hrozně sem se bála..byla mi zima a měla jsem hlad..

*O tři dny později*
Byla jsem fakt na dně...

xXRadekXx

,,Už si jí vyhodil?"Zeptal jsem se Tomáše ,,Ne-" ,,Proč ne?!?!Chceš aby tady všechny zmrzačil??!?"Vyjel sem na něj. ,,Jelikož se stratila!!!Trí dny jí nikdo nemůže najít" ,,Aha"Odešel jsem beze slova a šel se projít....

xXVallXx

Už mám fakt hlad..začala jsem brečet a nadávat! ,,Do prdele!!Kurwaaa!!!Já debil se stratim na tři dny protože zakopnu!!!!!!"

xXRadekXx

Byla to ona..nadávala... ,, Jelikož si to zasloužíš!!!"

xXVallXx

,, Jelikož si to zasloužíš!!" Někdo na mě zařval .. já se jen otočila..Byl to Radek... ,,Proč si mě zmlátila!?" Cože???!?! ,,Já bych tě nikdy nezmlátila!!To John!!Já ho zabiju!!Zníčil mi život!!'Vše sem ze sebe vymáčkla...Pak sem se zvedla ale,podlomili se mi nohy :c

xXRadekXx

Podlimili se jí nohy..Šel sem k ní a pohladil jí ve vlasech...Jak sem mohl Sanovi věřit?!?



❤❤😂😊😊

Začalo to na tábořeKde žijí příběhy. Začni objevovat