Kim! =-(

194 9 0
                                    

,,Dobré ráno ségra,dobré ráno Radku!"Popřál nám Came,sedl si a začal se cpát.Sme něco jako dvojčata,jenže on je starší. ,,Dobré brácha!"Popřála jsem mu a hned na to ho políbila(=-O!) Elis.Ani sem si nevšimla že tu je. ,,A já sem vejtr?"Zeptala se s úsměvem. ,,Nó po pravdě sem nevěděla že tu seš.Jinak good morning!"Zasmály sme se jako..hmm...idioti?jo idioti. ,,Kde je Kim?!"Začala šílet Elis. Came šel do pokoje ale vrátil se bez ní,takže tam nebyla! ,,PANE BOŽE!KDE JE MOJE KIMINKA!?"Začala ječet Elis. Hned sem vstala a vzala jsem si mikinu a moje řervené addidasky a běžela jsem ven hledat jí.Radek,Came a Elis šli taky hledat. Came do parku,Elis na náměstí,Radek k lesu a já do nákupáku.

xXCameXx

Měl sem strach o mojí princezničku.Běžel jsem co nejrychleji do parku.Ptal jsem se všech zda ji neviděli,ale všichni řekli ne.Sedl jsem si na lavičku a začal brečet... ,,Seš v cajku bro?"Zeptal se kámoš a.k.a. Alex. Zvedl jsem zrak. ,,M-moje Kim...se stratil-la.."Začal jsem koktat. ,,Kim?Holka ? ta ti zdrhla bro!"Zasmál se Alex. ,,Moje dcera ty idiote!"Zařval jsem na něj,až se na nás ostatní otáčeli. ,,Klid br-"Nedořekl jelikož jsem mu jednu vrazil,on mi to s chutí vrátil.Tak sme se jen tak mlátili. Já si vzpoměl na Kim a toho Alex využil a vrazl mi takovou,až sem se sesipal na zem.Ten hajzl pak někam zdrhnul...

xXElisXx

Běžela jsem na náměstí a všech se ptala,zda neviděli malou blonďatou holčikčku s hnědýma očima. Všichni mi řekli že ne. Sedla jsem si unaveně na lavičku.  ,Ale ale.." Řekl povědomej hlas, který patřil Kate..  ,,Nech mě!"Zařvala jsem a vlepila jí facku.Ona jen začala utíkat.


xXRadekXx

Šel jsem do obchoďá ku hledat Kim.Najednou sem jí viděl jak jí tahne nějakej chlap za ruku. Rozeběhl jsem se za ní a vzal jí na ruky a odešel.Doma jsem jí položil a hned to zavolal Camemu,Elis a Vall.Hned přijeli, až na Vall. Volal jsem jí asi dvakrát, ale nic.


xXVallXx

Někdo mě chitil za boky a zakryl pusu a pošpkal ,,Rád tě zase vidím Sis!"Ó.MŮJ.BOŽE!Můj kámoš ze základky. ,,Bro!"Zařvala jsem a obejmula ho. ,,Mám nápad,co takhle si zopakovat to co na party?"Řekl kulišácky. ,,C-co?My sme.." ,,Jo!" Řekl a políbil mě.Hned sem mu dala fackku a běžela dom. Otočila jsem klíčkem a hodila se Radkovi kolem krku. ,,Co se stalo Sandro?"Řekl a zasmál se. Zamračila jsem se na něj, a vše mu řekla. Chvíly tam na mě jen čuměl a pak mě obejmul..



Začalo to na tábořeKde žijí příběhy. Začni objevovat