!Nečekaná navštěva =-o!

201 9 0
                                    

Radek odemkl dveře a zvedl obočí.Nakoukla jsem tam a stála tam nějaká malá holčička.Byla cute :3 (Dělejme že to je dcera Camerona)Obímala se s Came. ,,ehm ehm...."Zakašlal si Radek a Came se na nás koukl.Na očích jsem mu viděla radost.překvapení a štěstí. ,,Ehm..Radku,Vall...Todle je moje dcera Kim!"Řekl radostně.Klekla jsem si ke Kim a pohladila jí ve vlasech. ,,Kdo to je tati?"Zeptala se cute hlasem. ,,Tvoje teta srdíčko,neboly moje sestra."Řekl Came a Kim mě hned obejmula.Já samozdřejmě taky,miluju děti, a sama chci jednou mít taky. ,,Came,proč si mi neřekl že máš dceru?"Zeptala jsem se když jsem se doobíjmali. ,,Nóo.Když tobě bylo 12 tak sem na noc utekl a nóó tak trochu sem se vyspal z mojou girl,a ona otěhotněla.Ten den když sem vá to chtěl říct musel jsem do armády.."Dokončil monolog a já ho obejmula. ,,A co její matka?" ,,Ta je teď v práci. v 20:00 si pro Kim přijede"Řekl a culil se.Než bylo 20:00 tak sme si společně hrály s Kim. §CRRRRRRRRRRRRR!§ Někdo zazvonil.Zdřejmě matka Kim.Šla jsem tedy otevřít a tam stála..........

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ!









NE KECÁM!NEBUDU HAJZL ! :D


A tam stála Elis....  -Bože!Já na ní na tom táboře uplně zapoměla!!- ,,E-elis?"Zeptala jsem se překvapeně... ,,Vall!Bože!Ty ses na mě na tom táboře uplně vysrala!"Začala na mě hulákat.  ,,J-já..Taky to na mě přišlo!KLUCI!Ty když sis našla kluka tak ses na mě taky uplně vysrala!"Řekla jsem nahlas. ,,Dobře promin.Co tu děláš?Tady má bejt moje dcera a manžel,né moje BFF! :D"Zasmála se. ,,Noooo..ČEKEJ!MANŽEL!?" ,,jj máš problém?" Zeptala se nejistě.Já jí jen zatáhla za ruku do izby,kde byl Came,Kim a Radek. ,,Miláčíku!"Skočila Elis na Camerona  a políbila ho. ,,Takže,vy dva ste manžele?"Zeptala jsem se tázavě těch hrdliček. ,,Jo,vadí??A od kud se vy znáte?!" Vyprskla až sem se bála,že se z ní stala Kate.Při vzpomínce na to,co sme prožili mi po tváři stekla slza. ,,Vallíu!Neplač!"Obejmul mě Came a já ho taky.Vzpoměla jsem si taky na to vše co se stalo...Josh,Kate,zase Josh a na konec nevlastní otec a matka. Úplně jsem se rozbrečela.Came měl za chvíli mokré rameno.Když jsem se uklidnila. tak sem jim to vysvětlila. ,,E-elis Came je můj Bratr.A rozbrečela jsem se kvůli...tomu co se stalo na táboře až po součastnost.."Řekla jsem a zase rozbrečela.Radek na nic nečekal a vzal si mě do medvědího obští.Pomalu jsem usínala až na konec usnula..


xXRadekXx

Usnula,tak sem jí odnesl do našeho pokoje,dal jí moje tričko a uložil do postílky.Šel jsem dolu za Camem (jak se to sakra skloňu je?!!) a Elis. ,,emm..Elis?Nechceš tu přespat?Byla bys u Cameho( .-.) a Kim by byla u vás"Nabídl jsem Elis a ona s radostí přijala.Když šli spát tak jsem šel taky.Lehnul jsem si ke své princezně a ona se ke mě přitulila a zašeptala ,,Miluju tě " ,,Já tebe taky Princezno" Řekl jsem jí a políbil na tvář. ,,Todle říkají kluci,když si pletou jména svích holek,proč mi neříkáš jménem?"Zeptala jse. ,,Ok miluju tě... Sandro?" ,,Seš debil!" Zasmála se a dala mi pusu a usla.

-Ráno-

Vzbudil jsem se jako první a šel udělat snídaňku a.k.a. tousty a kakao.Vall todle na táboře jedla furt.Tak sem šel kuhtit, buď barák podpálim nebo ne :D


xXVallXx

Ráno jsem se vzbudila,a radek nikde.Šla jsem tedy dolu a tam byly Toasty a KAKAO! to miluju!!Rychle jsem seběhla dolu a začala jíst. ,,Ani dobré ráno mi neřekneš?"Zasmál se Radek. ,,Dob-bré r-r-ráno"Řekla jsemm s plnou pusou a on se jen zasmál.



Ptala jsem se zda chcete pokračovat,zda to někdo čte,ozvalo se vás asi 5 a za to vám moc DĚKUJU!Lásky moje!


563 slov

Začalo to na tábořeKde žijí příběhy. Začni objevovat