Položil mě na gauč a šel mi uděůat čaj. Vzpoměla jsem si na bratra Camerona... Je 3 roky v armádě. Začala jsem brečet..Radek mě jen pevně obejmul a šeptal,že to bude dobrý atd... ,,A k tátovi už nechci..."(jako že jí je 15 ok??občas si ty věky pletu :D)špitla jsem. ,,Ale kam chceš jít?Někdo si tě musí vzít do péče,a nikoho přece krom něj jako za rodiče nemáš ne?" ,,Mám bratra...Ale on už je 3 roky v armádě...Ale stejně mě neměl rád.."Pak sme si jen chvilku povídaly.Pak mě Radek vzal do jeho pokoje,položil na jeho postel,a pak si lehl ke mě.
xXCameronXx
Dnes jdu konečně z armády.Už jsem před barákem.Klepu na dveře,ottevře nějaká žena. ,,Dobrý den,co potřebujete?"Zeptala se mile. ,,No scháním Lovisnovy.." ,,Ale ti už tu nebydlí." ,,Aha" Špitl jsem a otočil se.Byl jsem asi kilometr od baráku,začal jsem volat mamke...nic...Přišla mi správa od nejlepšího kámoše,že viděl mojí ségru na adrese.......Hned sem mu poděkoval a jel na tu adresu..
xXVallXx
Ráno jsem se vzbudila a šla s Radkem ven na zahradu na čaj. ,,Cukr?Sůl?Med?Jablko?Co do toho čaje chceš?"Ptal se jak debil Ráďa. ,,Radku!!!Sůl do čaje???Booožee :D" Řekla jsem se záchvatem smíchu.Pak někomu za plotem zvonil mobil ,,Zdááár Alex!Jop konečně mě pustili z armády!Teď?Snažim se najít ségru!No jo na tu adresu vole!!Ne nemám její číslo,mamka mi to nebere a fotrovi fakt volat nebudu!Jo v tom domě je teď nikdo jinej..." Cameron?!V tom na mě Radek vzal hadici! ,,Radku!!!!!!!!Di do háje s tou hadcíííí!"Řvala jsem se smíchem při běhu.Tu hadici zahodil a snažil se mě chitit.Pak sem zahla za roh a zastavila se..Někdo-kdo asi volal to co sem slyšela.Měl Army oblečení a blond vlasy jako Cameron..Byl otočenej zády a něco dělal na mobilu... ,,Mám tě!"Zařval Radek a skočil po mě ale já uhla a běžela před toho tejpka,on zvedl hlavu a sledoval nás. Já šikulka zakopla o vlastní nohu a spadla :D(Komu se to taly stává ? :D)Radek ke mě přiběhl a zasipal mě otázkama siv poho atd.
xXCameronXx
Nějaká holka zakopla o svojí nohu.Tenk kluk k ní hned běžel a ptal se jí zda je v poho atd.Ona se smála jak debil.Zvedla se a pak se na mě koukla...
xXVallXx
já se jen smála.Pak sem se zvedla a koukla na toho tejpka..Šla jsem k němu blíž. ,,Camerone..?"Špitla jsem ,,Vall..?"Zeptal se. Já sem se usmála.On se ke mě rozeběhl a já taky.Obmotala jsem kolem jeho pasu nohy a brečela štěsím. ,,Camerone!T-ty žiješ!Co tu děláš?"Ptala jsem se ho když mě pustil. ,,Vall!Přece bych tě neopustil ne?"Zasmál se. Radek se nechápavě koukal. ,,Jó!Sorry Ráďo!Pojď sem!Todle je můj bratr Cameron.Camerone můj přítel Radek"Řekla když jsem si vzpoměla na Radka.Podali si ruce. ,,Nevíš kde je mamka?" Zeptal se s úsměvem.. ,,Její new přítel jí zabil...."Zašeptala jsem se slzami v očích. ,,Cože?!"Hned vyjekl. ,,Počkej!Uklidni se!Mám větší problém.U fotra nechci bejt.A nikoho jiního nemám jako z rodiny.Jen tebe.Takže bys sis mě musel vzít do péče..."
Pokračování příště!
ČTEŠ
Začalo to na táboře
RomanceJmenuju se Valeria ale ostatní na mě volají Vall.Netušila jsem že mi může jeden tábor změnit celý mů život... 15.dubna 2018=#116 in Romance?❤?❤