ANO!PANE BOŽE ANO!

205 9 1
                                    

Vzbudila jsem see v 2:00. měla sem hlad tak sem šla do ledničky a udělala si toasty. ,,Proč si to nechceš zopakovat sis?"Někdo mi šepkal. Prudce jsem se otočila a tam stál Alex. a.k.a. "bro". Začal mě svlíkat, a já sem řvala- ,,RADKU!!"

xXRadekXx

,,RADKU!!"Vzbudil mě křik.Ani na minutu jsem neváhal a běžel jsem dolu.Měl jsem na sobě jen boxerky a triko,ale to mi bylo jedno.Z kuchině se ozívaly vzliky.Byla tam Vall a ještě někdo-a ten jí chtěl...však víte...Vrazil jsem mu a kopl do žeber.Vzal jsem ho za límec a vyhodil dveřmi.


xXVallXx

Radek ho vyhodil z domu a hned na to mě obejmul. ,,Kdo to byl?"Zeptal se po chvilce a vzal mě do náruče a odnesl do postele. ,,A-alex.K-kámoš zze s-střední..."Šeptala jsem mezi vzlikami.


-O MĚSÍC POZDĚJI-

Vzbudila jsem se v 9:00 a Radek nikde. Wut?Převlékla jsem do červeno-černé košile,tílka a šortek.Sešla jsem dolu a tam na stole byla cedulka: "ZAHRADA"Šla jsem tedy na zahradu a tam stál Radek v obleku a růží v ruce. Pousmál se na mě a řekl : ,,Vall"Dal mi růži a pokračoval ,,Od dne co jsem tě poznal,tedy zachránil,tak jsem věděl,že mezi námi něco bude.Dnes tě tedy žádám.Vallerie,prokážeš mi tu laskavost,a vezmeš si mě?" Dokončil monolog.Moje ústa měli tvar ,,O,, ,,Ano!PANE BOŽE ANO!"


Okk im zase back c: Sorry za chyby :c

Začalo to na tábořeKde žijí příběhy. Začni objevovat