ემილის პოვ:
მეძინება,მშია,მწყურია,დაღლილი ვარ !
უკვე რამდენიხანია სკოლაში ვარ და ვცდილობ ,,ჯულიეტას,,როლი მოვირგო ,მაგრამ არაფერი გამომდის,მაგრამ მაინც იმედს არ ვკარგად ...როდესმე ხომ გავახწევ აქედან ?
სულ აქ ხომარ დაგვტოვებს მართლა არა?
"ასე არაფერი არ გამოვა..." ჩაილაპარა გაღიზიანებულმა მასწავლებელმა და მე და ჯონგუკს ანთებული თვალებით გადმოგვხედა,ამაზე კი ორივევ პატარა ბავშვებივით ჩავხარეთ თავი.
"შენი ბრალია. " მომიბრუნდა ჯონგუკი ამ სიტყვებით,მე კი ისევ ვაპირებდი ჩხუბი დამეწყო მისთვის ,მაგრამ შემდეგ მივხვდი აზრი არ ჰქონდა და თავი დავანებე!
ამჯერად პირდაპირ მასწავლებელს მივუბრუნდი.
"მას გთხოვთ გაგვიშვით და გპირდებით ხვალ ბევრს ვირეპეტიციებ და ძაალიან კარგად შევასრულებ ჩემს როლს!" მასწავლებელმა ამაზე მკაცრად გამომხედა...
"პირობას დებ?" ამაზე მე თავი დავაქნიე. "კარგი ,თუ ამის პირობას დებთ,შეგიძლიათ წახვიდეთ...ეს ერთხელ დაგინდობთ,მაგრამ სერიოზულად თუ არ მიუდგებით,გპირდებით ამ დღეებს ჯოჯოხეთად გიქცევთ." თქვა ღიმილით მუქარა მასწავლებელმა და ამის გაგონებაზე კი შეშინებული მე და ჯონგუკიც
პირდაპირ კარისკენ გავემართეთ
ისე ,რომ კინაღამ ორივე კარში გავიჭედეთ!
"გამატარე სულელო!'" მითხრა უხეშად ჯონგუკმა და კარიდან იქით გადამაგდო ,თვითონ კი როგორც პრინცი ამაყად გავიდა კარიდან!
"არარაობა." ჩავილაპარაკე მე და კარიდან ღრინვით გავედი.
სახლში რომ მივედი სულ ვკანკალებდი ,რადგან სავარაუდოდ ისევ სიცხემ ამიწია.
მაგრამ ნიცას დამსახურებით საწოლში თბილად ჩავწექი და შემდეგ მანაც მომაყარა სითხები და უკვე მეათე ჭიქა ჩაის დალევა რომ დავიწყე ,
თან შიგადაში ჩემს როლზე რეპეტიციას შევუდექი .
ჯონგუკ ასეთ მდგომარეობაში რატომ ვარ?
ისევ შარში გამხვიე როგორც ყოველთვის!ჯონგუკის პოვ:
ალბათ სისულელე გავაკეთე,რომ დავთანხმდი მასწავლებელს ბანაკში წასვლაზე ,მაინც უნდა შევწინაღმდეგებოდი.
ვფიქრობდი და ქალაქის ღამის ქუჩებში დავიარებოდი...ცოტა გავლა მინდოდა,რომ გამეაზრებინა ყველაფერი
როგორ აღმოვჩნდი ასეთ სიტუაციაში მე ჯონ ჯონგუკი,რომ ვიღაცის მითითებების შესრულება მიწევს?
როდის დავუშვი ასეთი შეცდომა?
ვფიქრობდი უცბად მანქანის სიგნალმა რომ შემახტუნა!
"ჰეეე, რომეო შენს ჯულიეტას ეძებ?" გავიგონე ბიჭების ხმა მანქანიდან.
"აქ რა გინდათ?" ვიკითხე მე ღიმილით. "მაღაზიაში მივდივართ,მოდი ჩაჯექი!" თქვა შუგამ და მეც მანქანაში ჩავჯექი.
KAMU SEDANG MEMBACA
💎~თუ გაიმარჯვებ~💎
Fiksi Penggemarემილი ის გოგონა რომელიც ერთ-ერთ ყველაზე სახენგალთქმულ სკოლაში სწავლობს ,ამ სკოლაში უსამართლობა და დააჩაგვრაა გაამეფებული ,მაგრამ არავის არ შეუძლია ამ ყველაფერთან დაკავშირებით ხმის ამოღება,რადგან ვერავინ ვერ ბედავს! აქ ხომ ყველას ეშინია გამეფებული უ...