- Felix perspektiv -
Efter vi ätit upp våra pizza bitar gick vi upp på mitt rum. Vi satt i min säng och pratade. Hon var verkligen så lätt att prata med, vi liksom klickade. Jag satte mig närmare henne, nu satt vi mittemot varandra i skräddarsits. Jag förde min hand upp till hennes ansikte, la handen på hennes och smekte den med min tumme. Hon la sina händer på mina lår och drog med sina naglar löst mot byxbenen. Jag rös till av hennes beröring. Hon tog min hand som vilade på hennes kind och höll den i sitt knä. Hon började pilla med mina fingrar när hon sedan la den på hennes lår.
"Jag tycker om dig Felix. Inte för att du är Felix i The Fooo, utan för att du är Felix Sandman i från Värmdö. Du är en riktigt fin människa Felix, du vet det va?" Sa hon med hennes otroligt vackra leende. Det såg nästan ut som om hon skulle börja gråta vilken sekund som helst. Jag tog mina händer på hennes höfter och drog upp henne på knä.
"Nu vet jag." Sa jag och kysste henne mjukt. Hon tryckte sig emot mig. Jag förstod direkt så jag la mig försiktigt ned med henne över mig.
Jag snurrade runt så att Sanna låg underst med mig över. Jag stödde mig på händerna brevid hennes huvud. Hon nuddade sin tunga på min underläpp som om hon fråga om tillträde, självklart har hon det! Jag öppnade långsamt munnen och kyssen övergick till hångel. Hennes händer trevade från mitt hår till min ländrygg. Hon hade nu sina händer under min tröja. Jag rös till så fort hon skrapade försiktigt med sina naglar. Hon drog lite i tröjan och jag förstod vad hon menade. Jag avbröt för att ta av mig tröjan. Jag slängde den på golvet nedanför oss. När jag kollade tillbaka på henne hade hon satt sig på knä, framför mig.
"Kan du hjälpa mig?" Frågade hon med ett busigt leende och pekade på dragkedjan på tröjans rygg.
"Självfallet." Sa jag lika retsamt. Jag drog ner dragkedjan och hennes bh syntes. Hon drog av sig den svarta tröjan och vände sig om mot mig igen.
DAMN, vad hon är snygg. Jag kunde knappt slita blicken från hennes överkropp.
"Jag vet att du gillar vad du ser, men här är mina ögon!" Sa hon med ett retsamt flin och pekade mot hennes ögon.
"Jaha, då har jag missuppfattat allt." Sa jag med ett flin och puttade ner henne på rygg igen. Jag la mig åter igen över henne men den här gången kysste jag hennes nacke. Jag kysste ner mot slutet av halsen och jag hörde ett litet stön lämna hennes mun.
- Sannas perspektiv -
Han kysste min nacke och ett litet stön slank ur min mun. Jag kände hur han log mot min hud. Jag kunde inte rå för att rodna lite. Nu var hans läppar på mina igen och jag snurrade runt så att jag hamna överst igen. Jag kysste hans nacke, ner mot magen och byxlinningen.
"Shit!" Stönade han och tryckte ner fingrarna i madrassen. Jag kunde se att han var rejält upphetsad.. Vilket jag också var vid det här laget. Jag fortsatte att kyssa honom på överkroppen och ett stön lämnade hans sammanbitna mun.
Jag förflyttade mig upp mot hans öra.
"Jag vet att jag är grym" viskade jag retsamt i hans öra. Han öppnade ögonen och kollade på mig med ett leende.
"Mmh," mumlade han.
Jag la mig brevid honom i sängen. Han la sin hand på mig mage och tittade mig i ögonen.
"Tack." Sa han.
"För vadå?" Sa jag fundersamt.
"För att du kom till plattan den där dagen. Du är den mest underbara tjej jag träffat och jag gillar dig, MYCKET!" Sa han med ett riktigt sexigt leende.
Som svar kysste jag honom passionerat ännu en gång. Jag la min fria hand på hans bröst. Jag kollade lite lätt med naglarna.
Han öppnade munnen och jag tog tillfället i akt och sköt in min tunga lugnt och försiktigt. Han bet mig löst i läppen och stönade tyst.
Det här var bästa dagen i mitt liv.
Han är den bästa människan jag mött, någonsin.
YOU ARE READING
Felix and I - The Fooo!
FanfictionSanna bor med sin mamma i Stockholm. Hon lever ett relativt normalt liv, dock utan sin pappa. Det finns 4 killar, 4 riktigt snygga, då menar jag SJUKT snygga killar. Dessutom sjunger dom OCH dansar, vad mer kan man begära? Men det är bara en utav do...