- Sannas perspektiv -
Vi bestämde oss för att dra hem till mig och se på film.
"Amen hallå, vi måste ju ha chips o dricka eller något!" Utbrast Felix där vi gick, hand i hand bort från plattan.
"JA, o glass!" Sa jag och gjorde en high five med Felix.
"Haha, du är så söt." Sa Felix.
Jag stannade upp, tog tag i hans arm och drog honom mot mig.
"Woah, vad gör du din bajs!" Skrek Felix och började skratta.
Han snubblade fram till mig. Nu var hans ansikte bara någon decimeter från mitt.
"Felix, jag vill inte vara söt, jag är inte söt!" Sa jag med ett försök att se sur ut . Jag lyckades inte så bra för glädjen och smilet jag kände för att han sagt så tog över.
"Dessutom så är du ganska gullig!" La jag till med ett retsamt flin.
"Jo tjena va. Gumman, du är söt, så är det bara."
Precis innan han nuddade mina läppar drog jag mig bort. Men han fick tag i mina höfter och drog mig intill sig.
"Aldrig att du får dra baby." Sa han sexigt med ett flin. Innan jag visste ordet av var hans läppar på mina. Min tunga snuddade hans läppar och han särade på dom och min tunga var snabbt inne i hans mun.
***************************
- Felix perspektiv -
Vi gick ut från Ica med en kasse i min hand.
"Ska vi gå till mig nu då?" Sa Sanna och tog min hand.
"Absolut, vi har väl allt nu?" Sa jag.
"Hm, ja om du inte vill ha något mer?" Sa hon med ett leende.
"Haha, nej, jag tror jag klarar mig." Sa jag med ett retsamt leende och höll upp den proppfulla Ica kassen.
Vi gick hand i hand hem till mig, hand i hand. Hela vägen gick vi och skrattade åt att jag tidigare snubblat på en kullersten. Jag kan ärligt säga att jag nästan älskar Felix. Men det kanske är lite tidig att säga till honom personligen.
Jag satte nyckeln i låset, vred om och öppnade. Vi tog av oss våra skor och Felix la in läsken i kylen.
"Ska vi börja med dippen?" Frågade Felix, jag hade nämligen redan tagit fram två skålar. Jag nickade.
"Vilka dippar tog vi?" Frågade jag medans jag la i gräddfilen i skålarna.
"Sour créme onion och ranch." Svarade han när han läste på påsarna.
"Ah just det, dom godaste!" Sa jag.
"Jag ska bara byta om, kommer snart." Sa jag och gick upp för trappan.
Jag drog av mig shortsen och slängde dom på sängen. Jag behöll linnet på för tillfället när det knackade på dörren.
- Felix perspektiv -
(Lyssna på 'one - ed sheeran' för bättre feeling, och jag lyssnade på den när jag skrev.)
Jag knackade på Sannas dörr.
"Kan jag komma in?" Frågade jag med ett flin.
"Ja visst." Svarade hon.
Jag öppnade dörren och där stod Sanna i bara trosor och linne.
"Hey beautiful." Sa jag och gick fram till henne. Jag la mina händer på hennes höfter. Hon la sitt huvud på mitt bröst och händerna i mina bakfickor.
"Du luktar så gott min prins." Sa hon med näsan tryckt mot min tröja.
Jag log för mig själv. 'Prins', ja, det kan jag nog vänja mig vid. Hon släppte mig och gick fram till sin garderob.
"Är det ok att jag inte är så fint klädd?" Sa hon och kollade blygt på mig.
"Du är fin i vad som helst!" Sa jag och gick emot henne. Jag sträckte fram en hand som smekte hennes kind. Hon kollade intensivt in i mina ögon. Hon tog tag i mina händer och la dom på hennes höfter.
Jag hade min panna mot hennes och våra andetag blandades mellan avståndet av våra läppar.
"Bh då, måste jag ha det på mig? Det är så obekvämt.." Sa hon och log retsamt.
"Inte för min del. Men du väljer själv, hjärtat."svarade jag och log lila retsamt.
"Kan du hjälpa mig att knäppa upp?" Sa hon.
"Självklart." Svarade jag och drog mina händer upp för hennes rygg, under hennes tröja och knäppte upp bh:n.
Hon kollade in i mina ögon och drog av den utan att släppa blicken.
Jag tog åter igen mina händer på hennes höfter. Jag kände spetsen på hennes trosor mellan mina fingrar. Det pirrade till i min mage och mitt nedre parti. Jag drog med mig henne till hennes säng utan att släppa varken blicken eller händerna. Sängen nuddade hennes knäveck och jag la henne försiktigt ned. Jag la mig över henne med hennes ben mellan mina. Mina händer och ben höll mig uppe. Hennes händer var placerade på mitt bröst.
"Kom." Viskade hon och jag förstod vad hon menade.
Jag tryckte försiktigt mina läppar mot hennes. Kyssen blev vildare och våra tungor möttes. Jag släppte hennes läppar och fortsatte kyssa henne på halsen och ner mot hennes bröst. Ett litet stön letade sig ur hennes mun och jag log mot hennes hud. Jag kollade upp på henne, hon blundade och bet sig i läppen. Jag drog försiktigt upp hennes linne med ena handen så att det precis stannade under hennes bröst. Kysste henne på magen och ner mot hennes lår, till hennes ljumskar.
"Felix?" Stönade hon.
"Mm?" Mumlade jag mot hennes hud.
"Lägg dig ned, på min plats. Nu är det min tur."
Jag drog av mig tröjan och gav henne en kyss på munnen innan vi bytte plats.
- Sannas perspektiv -
Han la sig på rygg efter han dragit av sig sin tröja. Jag satte mig gränsle över honom samtidigt som jag la händerna på hans bröst.
Jag lutade mig ner mot hans läppar men stannade precis innan dom snuddade vid varandra.
"Några önskemål?" Frågade jag med ett retsamt flin.
"Överraska mig." Hann han svara precis innan jag tryckte mina läppar mot hans. Jag lät mina läppar glida ner från hans mun till hans hals, där jag lämnade ett sugmärke. Jag fortsatte neråt, mot magen. Jag placerade kyssar på hans mage. Nu var jag nere vid byxlinningen där jag började kyssa honom långsamt med tungan.
Han ryckte några ofrivilliga ryck och några stön slank ur hans mun. Jag log mot hans hud när jag knäppte upp byxknappen. Plötsligt kände jag en hand på min haka som drog upp mitt huvud.
"Sanna, du behöver inte göra något som du inte vill, jag respekterar dig. Du känner dig inte tvingad va?" Sa han med ett oroligt ansiktsuttryck.
"Felix lugn, jag skulle aldrig göra något jag inte ville. Slappna av nu!" Sa jag lugnande samtidigt som han smekte min kind med sin tumme och la tillbaka huvudet på kudden.
Jag drog med mina naglar nere vid hans byxkant innan jag knäppte upp hans byxor helt. Han lyfte på rumpan och hjälpte till att dra av dom. Jag kysste honom några gånger på hans kalsonger. Han tryckte ner sina fingertoppar hårt i madrassen och stönade.
"Sanna.." Stönade han och jag fortsatte.
----
I leave the rest for your imagination!
Dom har inte sex, men resten får ni avgöra.
YOU ARE READING
Felix and I - The Fooo!
FanfictionSanna bor med sin mamma i Stockholm. Hon lever ett relativt normalt liv, dock utan sin pappa. Det finns 4 killar, 4 riktigt snygga, då menar jag SJUKT snygga killar. Dessutom sjunger dom OCH dansar, vad mer kan man begära? Men det är bara en utav do...