- Sannas perspektiv -
Som förväntat blev det inte så mycket sömn inatt.. Jag tyckte så synd om Felix, han kunde inte ens ligga ner för att han mådde för illa vi det läget. Jag kände att även jag mådde illa under nattens gång. Vilket kanske inte är så konstigt om jag är nära någon som har maginfluensa. Jag får bara hoppas att jag inte får det..
Just nu sitter jag vid Felix fötter i sängen och bara studerar honom nu när han äntligen kunde somna. Klockan är bara halv sex på morgonen, konstigt nog känner jag mig inte så jättetrött?
Han sparkade av sig täcket för ett tag sen då han säkert har feber och svettas. Jag har till och med öppnat fönstret och satt på Felix golvfläkt men det verkar inte hjälpa i hans situation. Jag själv fryser skapligt mycket.. Några hårstrån i hans panna är blöta av svett och att jag duttat med kallt vatten och en trasa några gånger.
"Jag älskar dig Felix." Viskade jag tyst ut i det mörka rummet. Det var så tyst att jag själv knappt hörde vad jag viskade, men det kändes bra att säga det. Han ska få höra det, det ska han, men inte nu.- Felix perspektiv -
Jag kände att någon smekte mig på mitt bara ben. Jag kunde knappt urskilja om det var verklighet eller en dröm, jag var ju knappt vid medvetande.
"Felix? Är du vaken?" Hörde jag en bekant, trött röst viska. Jag slog långsamt upp ögonen och kände att illamåendet vaggade inuti mig. Jag tittade ner mot min fötter där jag ser Sanna sitta lutad mot väggen. Min vackra Sanna, hon som hjälper mig genom allt. Jag älskar verkligen henne..
"Mmh.." Mumlade jag medan jag försökte, sakta sätta mig upp. Om det skulle bli en för hastig rörelse skulle illamåendet ta över helt, så jag var försiktig.
"Godmorgon sunshine." Sa hon och smekte försiktigt mitt ben.
"Hur mår du?" Frågade hon sedan lika tyst och lugnt. Jag såg på henne att hon var orolig över mitt svar.
"Sådär, bättre än igår iallafall.." Mumlade jag groggigt.
"Kräktes jag massa inatt?" Frågade jag sedan i hopp om att hon skulle säga nej. Jag var ganska borta hela natten, vilket resulterade i att jag inte kommer ihåg.
"En gång.. Vid 3 kanske." Svarade hon och tog min varma hand i sin.
Jag nickade lugnt.
"Tack Sanna, du hade inte behövt göra allt det här för mig." Sa jag och nickade menande mot fläkten, det öppna fönstret, hinken, bunken med vatten och trasan. Hon log och skrattade till.
"Jag vill, jag vill inte att du ska må dåligt Felix." Sa hon allvarligt med oro i blicken.- Oscars perspektiv -
Oh shit vilken huvudvärk!! Vad fan hände igår(?). Jag vaknar upp i ett vitt rum, i en stor säng. Till min förvåning verkar jag inte vara ensam! Vem fan? What?*TILLBAKA BLICK
(Lyssna på Birthday sex - Jeremih)
Jag stapplade iväg till toan med små steg. Fan, jag är så jävla pissnödig, och full.. Jag kom in på toan och låser om mig innan jag tar upp toa sitsen..Jag knäpper byxorna, spolar och tvättar händerna. Allt snurrar verkligen nu..
När jag låser upp dörren får jag syn på en brud. Ja, just det, det är ju hon Anna, som håller i den här festen. Damn vad sexig. Hon får syn på mig och stapplar försiktigt fram mot mitt håll. Hon snubblar till och är påväg att falla till golvet, jag hinner precis fram och tar emot henne och drar upp henne på fötter. Hon kollar upp, in i mina ögon med en intensiv och sexig blick. Woah, okey girl, you got me.. Hon trycker sig närmre mig och förflyttar sitt huvud mot mitt. Jag öppnar munnen lite och trycker försiktigt mina läppar mot hennes. Jag släpper ifrån för att kolla med henne om det var ok. Hennes läppar pressas mot mina direkt, så jag tror att detta var ok för henne med.. Med våra tungor i varandras munnar och händer trevande på våra kroppar förflyttar vi oss mot väggen bakom henne. Jag trycker upp henne mot väggen. Jag har mina händer på väggen bredvid hennes huvud medans hennes händer far upp och ner på min rygg till mitt huvud. Jag släpper kyssen och börjar kyssa henne på halsen. Hon spänner sig och biter sig i läppen. Jag hör stön slinka ur hennes mun samtidigt som jag lämnar några avtryck på hennes hals. Jag kysser henne ner mot hennes bröst. Fan, hon har en åtsittande tröja. Ja, det finns bara ett sätt. Komigen nu Oscar, sabba det inte, du är full men du är fortfarande king på det här. Jag kysser henne uppåt mot hennes min igen och förflyttar händerna precis på sidan av hennes bröst. Mina tummar inkräktar på hennes byst och jag känner hur hon skakar till i en rysning. Hon släpper kyssen och puttar bort mig för att sedan ta tag i min t-shirt. Utan att släppa min blick och tröja öppnar hon dörren bredvid oss. Vi går in och jag kan direkt se att det är hennes rum. Hon puttar ner mig på sängen med blicken spänd i min samtidigt som hon drar av sig tröjan. Wow, det är inget fel på brösten iallafall.. Hennes svarta, spetsbh behåller hon på när hon försiktigt kryper upp över mig. Hennes bruna hår åker fram i ansiktet men man kan fortfarande inte undgå hennes läppbitningar. Mina byxor reser sig och det är jag säker på att hon ser för hennes leende går över till ett busigt flin. Hon sätter sig gränsle över mitt skrev och böjer sig fram. Jag lyfter på huvudet för att möta hennes läppar. Denna kyss började knappt utan tungor och inte med stängda munnar heller. Jag känner hur hon drar i min tröjkant. Jag fattar vinkeln så jag släpper kyssen och sätter mig upp mitt emot henne för att dra av mig tröjan. När den åkt av ser jag hennes blick fastna på min mage, jag skrattar till och börjar försiktigt kyssa henne på halsen och vid örat. Hon stönar högt och jag fortsätter ner mot hennes bröst som nu bara är täckta med en bh. Detta är hett, det är ett som är säkert.
Jag förflyttar mina händer på hennes rygg för att sedan vände runt så att hon hamnar underst. Jag ligger nu över henne och vi hånglar som aldrig förr. Jag börjar fippla med hennes knapp på shortsen. Det är inte bara en knapp utan FEM. Vafan.. Hon märker mitt problem och hjälper mig att knäppa upp. Jag drar försiktigt ner shortsen så att hennes svarta spets trosor syns. Jag kastar shortsen i samma hög som våra tröjor.
Hon tar ena min han och lägger på hennes bröst medan hennes andra hans smeker hela min överkropp. Detta är så otroligt upphetsande. Jag släpper hennes läppar och börjat kyssa neråt. Över hennes bröst, över magen, över hennes underliv till hennes ljumskar. Hon stönar högt och jag ler för mig själv. Jag knäpper upp mina shorts och kastar dom på golvet samt hennes trosor och mina kalsonger. Jag drar täcket över oss och smeker henne.
"Oscar, nu, jag vill ha dig nu!" Stönade hon.
Hon särade på benen och jag tryckte mig in i henne. Ett högt stön lämnade hennes mun och hon bet sig i läppen.
"Du är så trång." Stönade jag samtidigt som jag försiktigt förde mig in och ut.
Jag körde fortare och vår andhämtning blev snabbare och hennes stön allt högre. Jag bet mig i läppen för att inte skrika.*SLUT PÅ TILLBAKA BLICK
YOU ARE READING
Felix and I - The Fooo!
FanfictionSanna bor med sin mamma i Stockholm. Hon lever ett relativt normalt liv, dock utan sin pappa. Det finns 4 killar, 4 riktigt snygga, då menar jag SJUKT snygga killar. Dessutom sjunger dom OCH dansar, vad mer kan man begära? Men det är bara en utav do...