- Felix perspektiv -
Sanna slängde sig tungt ner brevid mig i sängen. Jag granskade henne från topp till tå där hon la sig till rätta. så vacker. Våra andetag var snabba och ansträngda eller, mest mina andetag kanske..
"Felix?" frågade hon viskade.
"Yes darling, vad är det?" Flinade jag.
"Har jag sagt hur underbar du är? Liksom, hur perfekt du är?" sa hon lite högre denna gång. Hon la sig sedan på mage med händerna under kudden och blicken fäst vid min.
"Nja, inte allt för ofta.." skämtade jag. Hon slog löst till mig på armen med ett skratt.
"Du är det. Du är perfekt." konstaterade hon och gav mig en snabb puss på munnen.
Jag böjde mig fram och kysste henne ömt. Hon log brett när vi särade våra läppar, vilket fick mig till ett lika stort leende.
"Sanna?" frågade jag lungt.
"Ja baby, vad är det? härmade hon mig med ett flin. Jag skrattade till och petade henne på sidan av magen.
"Har jag sagt hur vacker och underbar du är?" frågade jag seriöst med ett leende.
"Nja, kanske har hänt.." skojade hon.
"Du är nog den vackraste människan jag känner. Jag tycker så otroligt mycket om dig Sanna." Sa jag leende. Nu såg det nästan ut som om hon skulle börja gråta. Hon kollade med fuktiga ögon in i mina.
"Tack älskling." viskade hon leende när hon förflyttade huvudet närmre mitt och mötte mina läppar med hennes. Hon släppte kyssen och tryckte sig mot mitt bröst med armarna runt mig. Hennes bara bröst trycktes mot mitt bröst. koncentrera dig Felix. Jag pussade henne på huvudet och drog in hennes lukt. Hon lukade underbart.
"Du, ska vi se på film?" frågade jag försiktigt.
"Mmh, på ett vilkor?" sa hon och flyttade sig bakåt med täcket för hennes bröst.
"Jaha, vad då?" sa jag samtidigt som jag reste mig ur sängen för att ta på mig mina militär harems byxor.
"Att du inte har någon tröja på dig.." sa hon och kollade på mig med ett busigt leende.
"Hmm, kan väl funka. Men då får ju inte du heller ha någon tröja?" Sa jag där jag stod framför spegeln för att se hur kepsen satt som jag just satt på mig. guess vilken keps? BROOKLYN NETS, what else?
"Meh, hur tänker du nu felleboy?" sa hon och nickade menande ner mot sina bröst. Hon satte sig upp i skräddar ställning och såg på mig med en blick som sa ungefär att jag var dum i huvudet.
"Ja, your choise. För mig gör det liksom inget." sa jag tillgjort, med ett leende och ryckte på axlarna.
Hon kollade på mig med leedsen min och putande underläpp. hon är så jävla het när hennes långa, bruna hår är lite halvruffsigt och ligger huller om buller.
"Okej, den här får du ha på dig!" sa jag och kastade min t-shirt på henne. Den hamnade på hennes huvud, framför hennes ansikte. Det såg så roligt ut att jag började as garva.
Hon tog bort tröjan och jag såg att hon skrattade minst lika mycket som jag.
"Hahahah, okej deal." sa hon skrattande.
Hon släppte täcket om hennes bröst för att dra tröjan över huvudet. Hennes bara överkropp syntes nu tydligt och jag var såklart där med blicken. vart annars? Hon drog på sig tröjan förvånansvärt långsamt, för att reta mig? Blev jag kanske lite upphetsad av detta? Hmm, troligtvis.
"Haha, babyboy.." hon väckte mig ur mina tankar när hon plötsligt klappade mig på magennär hon gick förbi ut ur rummet. Jag hade inte ens märkt att hon rest sig ur sängen..
***********************
Detta var mest en filler.. Har liksom ingen inspiration just nu, jag vill verkligen att ni hjälper mig och säg era önskemål!
Sprid gärna min novell om ni tycker den är bra och rösta gärna. vore kul om fler läste somsagt! THANKS
YOU ARE READING
Felix and I - The Fooo!
FanfictionSanna bor med sin mamma i Stockholm. Hon lever ett relativt normalt liv, dock utan sin pappa. Det finns 4 killar, 4 riktigt snygga, då menar jag SJUKT snygga killar. Dessutom sjunger dom OCH dansar, vad mer kan man begära? Men det är bara en utav do...