🌟THIS IS MIN YOONGI🌟

846 101 7
                                    

Uz jste hlasovali? Zatím BTS a Exo vedou na plné čáře🌹🌹❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Uz jste hlasovali? Zatím BTS a Exo vedou na plné čáře🌹🌹❤

,,co se stalo že se ti udělalo nevolno?"
Zeptal se Hobi a na vteřinu se na mě podíval ale hned potom se opět věnoval silnici.

,,znáš Mina Yoon-"

,,Mina Yoongiho zná každý"
On ho zná taky? Je snad někdo kdo ho nezná?

,,kdo je to, že ho znají snad úplně všichni?"
Hobi se uchechtl a odpověděl.

,,je to syn jednoho slavného zpěváka, ale rozhodně mu nedělá po světě dobrou reputaci"
Řekl a já jen přikyvoval.

,,takže je to syn slavného zpěváka a dost toho zneužívá, spí se vším co má-"

,,penis"

,,se vším co má penis a ještě k tomu je hezký, vražedná kombinace nemyslíš?"

,,jo to je Min Yoongi, a proč se na něj ptáš?"

,,no tak nějak s ním chodím do třídy a-"

,,páni, sním bych tam nevydržel, je drzý a ničeho si neváží"

,,na to jsem během jedné hodiny stačil přijít taky"

"A ten hlavní důvod proč se na něj ptáš je jaký?"

,,no o přestávce ke mě přišel s oslovením maličký nebo kočičko, aniž bych chtěl jsem mu dal facku-"

,,jsi blázen, právě si se upsal ďáblu"

,,děkuji za upozornění, a on se naštval a nabral semnou skříňky, pro moje neštěstí se mi spustila krev z nosu a on mě nechal, vypadal vystrašeně-"

,,jo a taky by si měl vědět že v hraní pocitů je víc než dobrý"

,,A když mě pustil začala se mi motat hlava a šel jsem na záchod a tam ti zavolal"

,,Aha, no podle téhle situace ti bylo špatně díky nárazu do skříňky a ztráty krve, máš rakovinu tyhle maličkosti ti taky budou dělat neplechu"

,,kde si se o něm dozvěděl takovou spoustu informací?"

,,jeden čas jsme byli přátele"
Přátelé? To bych do Hobiho neřekl, nemají nic společného.

,,přátelé?"

,,ano"
Řekl a usmál se.

,,A teď už nejste?"

,,teď už ne"
Řekl a na vteřinu se na mě koukl.

,,pro-"

,,proč? Každý máme naprosto odlišný styl života až na to že jsme oba gayové, jsme neměli nic společného. On byl typ na bary na spaní s klukama a já spíše na vážné vztahy a tak jsme si v dobrém řekli že tohle přátelství vlastně nemá cenu"
Řekl a zaparkoval. Byli jsme u menší kavárny. Byla roztomilá převažovala světle žlutými barvami. Hobi udělal gesto rukou něco jako pojď za mnou. Když jsme Otevřeli dveře kavárnou se ozval tón zvonku. Posadili jsme se ke stolku pro dva. Během pár minutek se u nás objevila na pohled milá číšnice s lístkem.

,,hezký den chlapci, tady vám dám menší zvonek, a až budete mít vybráno tak zazvoňte a já přijdu"
Řekla s úsměvem a my jen prikyvli.

,,tak co si dáš Jiminie?"

,,hmm asi ten malinovo-jahodový dortík s lattečkem"
Řekl jsem a on se usmál.

,,A co si dáš ty?"

,,to co vždy, mangovo-mandarinkový dortík a kakaem"
( teď být na jejich místě s ním jim to :) ) vzal jsem do ruky menší zvonek a jemné s ním zacinkal. Ve vteřině u nás byla ta milá slečna a poslouchala naší objednávku. Všechno jsme ji řekli a ona si to zapsala a přinesla. Slušně jsme poděkovali.

,,je na přátelství s Yoongim něco pozitivního?"

,,samozřejmě"
Přikývl a pokračoval.

,,i když toho není mnoho něco přece jenom ano. Když jsme byli přátele byl na mě hodný a bránil mě. Když jsem byl na dně díky rakovině, pomohl mi. Ve skutečnosti když si připomenu jaký dokáže být lituji konce našeho přátelství."

,,takže by se dalo říct, že nosí masku."

,,vlastně ano, snaží se vypadat drsně ale jenom přece když ho více poznáš, masku odloží a ukáže svou druhou stranu, stranu přítele který ti rád pomůže"

,,A to že je dobrý herec přes city víš-"

,,je to jednoduché, prostě to umí, umí nasadit tak falešný úsměv který se tváří jako pravý, dokáže nasadit soucitný výraz, A ty nic nepoznáš, A jak to vím? Jednoduše mi to řekl"

,,je zvláštní"

,,jo to je"
Řekl a napil se kakaa. Udivuje mě že o něm Hobi ví tolik informací. Jsou každý úplně odlišný. Hlavně já jsem pravý opak jeho nikdy by jsme si nerozuměli. Protiklady se přitahují nezapomeň.

Jak jsem si všimla, tahle kapitola byla o Yoongim. Potřebovala jsem vás s ním nějak seznámit🌟😊

Snad se kapitola líbila a nezapomeň na vote a komentík❤

☆The Fault in Our Stars☆ /Yoonmin/Kde žijí příběhy. Začni objevovat