taehyung。

160 29 2
                                    


BÖLÜM 2 : TAEHYUNG

"Şimdi oyun oynamanın sırası değil!"

Taehyung, el fenerini elinden geldiğince her yere tuttu. Nereye gideceğini bilmiyordu, ve program yönetmeninin onları çağırdığını duyamayacak kadar fabrikanın derininde olduğunu hissediyordu.

Aslında, personel de dahil olmak üzere dışarıda kalan 5 erkek, onların isimlerini haykırıyor ve oradan çıkmalarını söylüyordu, çünkü oraya gitmelerini planlayan insanlar, dikiş makineleriyle dolu olan odadan sonra daha derine gitmemişlerdi.

Taehyung, şimdi tek başınaydı.

Nefesi titriyordu ve elleri donmuştu. Yürümeye devam ederken dudakları da titriyordu.

Başka bir odaya giden bir tür koridordaydı. Etrafındaki toz parçacıkları daha da kalınlaşıyordu, bu yüzden maskesini burnuna getirdi.

Sanırım geri dönmeliyim, diye düşündü Taehyung.

Taehyung, bu düşünceyi tamamen kabul etti ve geri dönmek için topuğunun üzerinde döndü, ayakkabıları yere dağılmış küçük kayaları sıyırıyordu. Hemen çıkmak istiyordu, ama duyularının ve fotografik hafızasının dışarı çıkış yolunda ona yardım edip edemeyeceğinden emin değildi.

Tekrar bağırmaya karar verdi ve az önce geçtiği yere geri döndü. Neyse ki, adımları yerde izler bırakmıştı, bu yüzden adımlarını hızlandırdı.

"Jeon Jungkook!" Taehyung haykırdı. "Çık dışarı! Şimdiye kadar çoktan çıkmamız lazımdı!"

Taehyung, kendi sesi dışında hiçbir şey duyamadı. Sesi yankılanıyor, etrafındaki duvarlara çarpıyordu. Birden fazla rafı, hatta bazı makineleri geçmişti.

"Jeon Jungkook!" Sesi şimdi olduğundan daha da kısıktı. Yavaş yavaş Jungkook'u bulma umudundan vazgeçiyordu, çünkü şu an tek odaklanabildiği şey, çıkış yolunu bulmaktı.

Bir kez daha bağırdı, ama karşılığında aldığı tek şey sessizlik ve daha çok sessizlikti. Yalnız bir şekilde ona rehberlik eden tek şeyin küçük bir kamera olduğunu düşündüğünde, ürperdi.

Eğer kamera ekibi onunla birlikte olsaydı, bir sorunu olmazdı ama ne yazık ki ona yetişememişlerdi.

"Jeon Jungko-" Taehyung durdu.

Bacakları birden onun yerine koşmaya başladı çünkü arkasında bir yerlerde kutular yere düşmüştü. Adrenalin, Taehyung köşeden köşeye koşarken onun içinde pompalanıyor ve hızlanıyordu. Hızını aldı ve daha hızlı koştu, el fenerinin onun için yolu açmasına izin veriyordu.

"Lanet olsun, lanet olsun, lanet olsun." Taehyung köşeyi dönerken neredeyse kaydığı için defalarca küfür etti.

Daha da ileri koştuğu anda, zayıf bağırışları duyabildi. Nefesini verdi ve bacaklarının ondan vazgeçmediğini umarak daha da hızlı koştu. Her şey onu korkutuyordu, ve sadece bir şey birdenbire bir gürültü yaptığı için düzgün düşünemiyordu bile.

El fenerinin açılıp kapanmaya başlaması, önündeki yolu görmesini zorlaştırdı. Neyse ki kameranın gece görüş ışığı vardı, ama kamerayı kaldıramadan önce,

"Ah!" Taehyung arkaya düştü, bacakları ve ayakları dengesini kaybediyordu. Çok büyük bir acı hissetti ve elini alnına koydu.

Işığı nasıl düzgün tutacağını bile kontrol edemeyecek kadar rahatsızken, kafasını raflardan birine çok sert bir şekilde çarpmıştı. Sesleri duyabiliyordu ama onlar Taehyung'u duyabiliyor muydu emin değildi.

"Jimin!" Gözlerini sıkıp alnını tutarken bağırdı. Etki çok büyüktü ve etrafının çılgınlar gibi dönmeye başladığını hissetti.

"Jin!" Sesini olduğundan daha yükseğe çıkarmak için elinden geleni yaptı ama boğazının kuruduğunu hissedebiliyordu.

"Namjoon!"

"Yoongi!"

"Hoseok!" Bu sefer, sesini daha da çok çıkarmak için öne eğilerek çığlık attı.

Kayalık bir yerdeydi, sağ kolu dengesini sağlıyordu. Kamera ve el feneri elinden, yüksek sesli bir şekilde yere düştü.

El feneri tamamen çalışmayı durdurdu ve Taehyung'un yapabildiği tek şey, başka bir şey görmekten kaçınmak için karanlıkta gözleri kapalı bir şekilde oturabilmek oldu. Onu daha da fazla korkutmaya çalışan bir ses olsa dahi, gözlerini açmaya bile cesaret edemedi.

"Taehyung!" Sesi tanıyamadı, ama kendi isminin seslenildiğini duydu.

"B-buradayım!" Taehyung öksürdü, yüz maskesi dolayısıyla sesi boğuktu.

Gözleri kapalı da olsa, sersemlemiş hissetmeye başlamıştı. Bu hissin alnından mı yoksa korkusundan mı geldiğini bilmiyordu, ama korkusunun onu tamamen ele geçirdiğinden emindi.

Ya da belki de bu his, kafası kanadığı içindi.

"Taehyung, işte buradasın!" Aceleci adımların önünde durduğunu duydu. Jimin hemen Taehyung'un el fenerini ve kamerasını yakaladı, sonra da ona ulaşmak için bir elini uzattı.

Taehyung tüm gücüyle, ağırlaşmış olsa da gözlerini yavaşça açtı ve Jimin'in elini tuttu.

Jimin, Taehyung'u yukarı çekti. Taehyung bacaklarının üzerinde durmaya çalışıyordu ama sağa sola sallanmaya devam ediyordu. Aynı zamanda tökezliyor, bacaklarının kontrolünü kaybediyordu.

Jimin, Taehyung'un kafasının biraz kanadığını fark etti, o yüzden yardım için bağırdı.

Ondan sonra Taehyung'un gözleri perde gibi kapandı. Dengesini kaybetti ve Jimin'in üstüne yığıldı, başı, Jimin'in sol omzunun üzerindeydi. Jimin korktu ama Taehyung'u fabrikanın çıkışından olabildiğince uzağa çekmeye çalışırken kendini ayakta düzgün tutmaya çabaladı.

Işığın olduğu çıkışa ulaştığında, herkes Taehyung'un teninin solduğunu ve bilincini kaybettiğini görebiliyordu.

"Doktor!" Ekip onlara koşarken, Namjoon, Taehyung'u yere yatırması için Jimin'e yardım ederken bağırdı.

















21 ocak 2019.

gleam. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin