jimin。

101 25 3
                                    


BÖLÜM 5 : JIMIN

"Jimin!"

Jimin, Hoseok'un sesini uzaktan duydu. Menajerin yanından ayrıldı ve hemen Hoseok'un yanına koştu.

Hoseok'un ifadesi korkmuş görünüyordu, bu yüzden meraklandı. Hoseok'un neden fabrikanın girişinin yakınında olduğunu bile merak etti.

Jimin ona ulaştığında, Hoseok içeri gösterdi. "Birisi ismimi söylüyordu ve duyduğum son şey "yardım edin" oldu. Jimin, korkuyorum." Hoseok, Jimin'in omzunu tuttu ve Jimin'in merakı artarken, onun arkasına geçti.

"Gördün mü! İşte yine oluyor!" Hoseok, Jimin'in arkasına tamamen saklanmıştı ve Jimin sadece merak ediyordu. "Yine ismimi söylüyor!"

Jimin hiçbir şey duymadı.

"İyi misin?" Jimin, Hoseok'a dürüstçe sordu. "Ben hiçbir şey duymadım."

"Ne?" Hoseok, ona kuşkuyla bakıyordu. Hoseok gerçekten duymuştu. Duyduğunu biliyordu. Hayal etmediği sürece, duyan tek kişi olması imkansız bir gerçekti.

"Duydum, Jimin. Gerçekten duydum." Hoseok başını salladı, hatta el hareketleri yaparak fabrikayı bile gösterdi. "O-o-"

"Hoseok," Jimin, Hoseok'u hayal kırıklılığına uğratmak istemedi. Duyduğuyla ilgili yalan da söylemek istemedi. Bazen Hoseok bazı şeyleri farklı yerlere çekerdi, bu yüzden üyeler, Hoseok'a düşünmeden bir şey söylemekten korkuyorlardı. "Ben hiçbir şey duymadım."

"Tamam, duymadın," Hoseok, Jimin'in önünde geçti. "Ama ben bir şey duydum ve o şey yardım istiyordu."

"Ses de tanıdıktı." Hoseok, sesin nereden tanıdık geldiğiyle ilgili çok kafa yordu. Jimin de bunu düşünürken, gözleri park alanının boş alanında gezindi.

"Bekle!" Birkaç saniye sonra, Hoseok'un kafasında hayali bir ampul belirdi.

Jimin, Hoseok'un tekrar birden fazla el hareketi yaptığı için kimi ima ettiğini fark ettiği anda başını salladı.

"Olamaz," Jimin başını salladı ve girişten biraz uzaklaştı. "Jungkook olamaz."

"Olamaz, ama olabilir de."


















29 ocak 2019.

gleam. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin