seokjin。

99 24 1
                                    


BÖLÜM 6 : SEOKJIN

"İyi olmana sevindim," Taehyung çadırın içinde dinleniyordu, yarasını örten büyük bir bandajı vardı. Taehyung, Seokjin'e küçük bir gülümseme gönderdi ve Seokjin de ona geri gülümsedi.

"Şimdi Hoseok'un yanına geri gidiyorum. Seni arada kontrol edeceğim, tamam mı?"

Taehyung, başını salladı ve Seokjin çadırı terk etmeden önce onun kolunu okşadı.

Personellerin telefonunda olduğunu gördü- konuşuyor ve mesajlaşıyorlardı. Muhtemelen Taehyung'a ve belki de Jungkook'a olanlardan sonra alarma geçmişlerdi. Jungkook bir saat önce gitmişti ve hiçbir iz yoktu.

"Hey, Jin!" Personellerden birinin yüzü sevinçle parladı, Seokjin geri gülümsedi ve elini salladı.

Daha sonra kameramanı geçti ve Jimin ile Hoseok'un olduğu boş park alanına doğru yürümeye başladı. Konuşmakla meşgullerdi ve Seokjin her zamanki gibi konuşmalarını bölecekti.

"Hey, çocuklar," Seokjin uzaktan bağırdı, ki bu da Jimin ve Hoseok'u korkuttu. Seokjin hafifçe kıkırdadı. "Şimdi ne oldu? Jungkook'dan bir iz var mı?"

"Hayır," Jimin, Seokjin ikisine de ulaştığı an cevap verdi. "Ama Hoseok ikide bir isminin seslenildiğini duyuyormuş. Ben duymadım gerçi. Jungkook olabilir mi?"

"Demek istediğim, sesin tınısı tanıdık geliyor. O olabilir." diye ekledi Hoseok.

Seokjin ikisini de onayladı. "Olabilir. Kim bilir."

"Ama gerçekten, ismimin ve ek olarak 'yardım edin' diye bağırıldığını duydum. Tanrım, o ses öyle dediğinde gitmediğim için çok suçlu hissediyorum." Hoseok parmaklarıyla oynarken yere baktı.

"-aynı zamanda, sorun değil çünkü kendini tek başına idare edemediğin bir duruma sokabilirdin." Jimin, Hoseok'a güven verdi. Hoseok ise anlayışla başını salladı.

"Bence-"

Seokjin'in sözü önlerine atılan taşla kesildi. Taşın duruşunu izlediler ve kimsenin olmadığı fabrika girişine yavaşça bakışlarını çevirdiler.

Rüzgar mıydı? Daha fazla kutu mu düşüyordu?

Jimin, eline taşı aldı.

"Oraya girmemiz lazım.. sanırım." diye önerdi Jimin. Hoseok ve Jin'in yanı sıra müsait olan herkesi taradı ve sonra bakışları Yoongi'de durdu.

"Yoongi!" diye bağırdı Jimin. Yoongi, isminin söylendiğini duydu o yüzden etrafına baktı ve Jimin'in ona gelmesi için işaret ettiğini gördü. "Sana ihtiyacımız var!"


















3 şubat 2019.

gleam. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin