YALANCI BAHAR'IN YALAN ÇİÇEĞİ

9 0 0
                                    

Eylül'den..

Yeni bir gün değişen hiç birşey yok acılarım aynı sanırım çok taze olduğundan. Kendime gelmek adına yalnız bi gün geçirmek istedim. Yağmurlu havalar her zaman depresyon getirir derler, ben fazlasıyla severim yağmuru gözyaşlarımı sakladığı için..İçimde ki acının tanımı yok, bu aldatılmışlık hissi yıkılan güvenin verdiği acının tarifi hiç bir dilde yok. Onun beni sevmemesi değil canımı yakan duygularım ile oynamış olması.Ve en çokta benim büyük bir yalana inanmış olmam.. Nasıl geçer bu acı bilmiyorum duygularımı normalde çok dışa vuramasamda bu sefer çok büyük bi çöküş yaşadım.. Güven hemen olan birşey değil ama ben güvendim sevgi ilk görüşte olucak bişey değil dediler sevdim. Olabiliyormuş insanlar ilk görüşte aşık olup tek konuşmada da güvenebiliyormuş. Öykü evde uyuyor ben ise yağmurun altında kendimi avutmaya çalışıyorum. Yalnızlığımı göz ardı etmeye çalışarak bu durumdan çıkmanın bir yolunu arıyorum. Bulduğum ilk bank'a oturup bi sigara yaktım yağan yağmurda hıçkıra hıçkıra ağladım. Etraf sessiz kimseler yoktu. Yalnız geldim yalnız gideceğim.. Öykü'nün de dediği gibi belkide yaşarken ölmeyi öğreneceğim. Alışacağım belki ama asla unutamayacağım.. Bana sarılışı o kadar sıcak ve içtendi ki öpüşünün verdiği huzuru tarif bile edemem..Bunların içten olmadığını düşündükçe delirecek gibi oluyorum. Bir sigaram bitiyor diğerini yakıyorum. Küçüklüğümü anımsadım; Ne de güzeldi herşey nasılda mutluydum.. İki sene öncesine kadar sigara bile içmezdim nefesim yetmezdi onu içmeye ama şimdi paketler yetmiyor acılarımı dindirmeye..

Nefes alamayacak gibi oluyorum bazen ölümü hissediyorum ne lanet şey çok yakın bi o kadar da uzak..

Annem geliyor sonra aklıma ölsem ne yapar diye düşünüyorum. Acıların en büyüğünü yaşatmış olurum ona dayanamaz asla biliyorum.. Hep güvenme derdi inanma kızım kimseye ailen gibi sevmez sevemez kimse canını yakarlar derdi şimdi daha iyi anlıyorum sözlerinin değerini sevmiyorlarmış annem çok üzüyorlarmış ve çaresi yokmuş burada olsan keşke boynuna sarılsam hıçkıra hıçkıra ağlasamda yavrum desen öpüp teselli etsen sana çok ihtiyacım var..Büyüdüm derdim hep sen benim gözümde hep ilk doğduğun anda ki gibi bebeksin bebeğimsin benim göz bebeğim derdin. Büyümeyi çok isterdim. Keşke büyümeseydim anne keşke dediğin gibi bebek kalsaydım.. Aşk ne bilmeseydim sevip sevilmemeyi yaşamasaydım hiç..Babamla tartışmalarınızda bile üzülüp ağlardın neden bu kadar ağladığına anlam veremezdim. Kaybetme korkusuymuş çok iyi anlıyorum.. Ben kaybettim anne ilk kez birine karşı böyle yakın hissettim ama onuda kaybettim..Yalancı bahardı kısa bir süre çiçek açtı kalbim  uzun sürmeden soldu bütün çiçeklerim..

Yağmur yağıyor evet ama suratıma değmiyormuş gibi; neden..

Toprağın kokusu yok;sanırım burnumu kırdılar,ama acıması gerekir,acımıyor..

Ormanın estiğini görüyorum ama hissetmiyorum;neden..

Geçer SandımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin