#9

38 2 6
                                    

Amelia;
Met hoofdpijn word ik wakker het is half 3. Ik zucht pff om 6 uur begint de trouwfeest. Ik moet over een uurtje al bij die makeup en jurk zijn. Ik zucht en maak yassin wakker . Wakker worden yassin. "OH SHIT MN BROERTJES " roept hij dan . Je broertjes ? Ja ik moet ze ophalen. Hoe laat kwartier oh mijn god en ik kijk met groten ogen . YASSIN WAAROM ZEI JE NIKS ?! Vraag ik een beetje boos. Sorry zegt hij dan ik knik en geef hem een kusje . Yallah kleren aan en we kopen onderweg wel eten als we ze hebben opgehaald breng me gelijk naar make up en haar ? Vraag ik . Tuurlijk prinsesje . Snel loop ik naar mn kast die ik even heb ingericht en pak mn kleding en ik loop snel naar de douche 100% yassin komt erbij oh lord dit kind .

5 min later en ja hij is er bij yallah was je zelf snel yassin zeg ik . Jajaaa , kifesh jij doet als mn ma . Ik kijk hem aan deze blik niet te beschrijven . Is f2 he prinsesje . Ik kijk hem aan en douche snel verder ik stap uit de douche en doe mn kleding aan .

 Ik kijk hem aan en douche snel verder ik stap uit de douche en doe mn kleding aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En mn witte nike air presto.

En ik doe mn boskrullen in een hoge staart en ik loop maar beneden en maak heel veel broodjes aangezien yassin sloom is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


En ik doe mn boskrullen in een hoge staart en ik loop maar beneden en maak heel veel broodjes aangezien yassin sloom is .
"YASSSIN DOE SNEEELLL", Roep ik er maar bij

Yassin;

Allah deze vrouw helemaal gestressd als ze ergens laat is ,ik ga stuk ik doe snel mn nike tech fleece aan en mn witte nike air presto.

Allah deze vrouw helemaal gestressd als ze ergens laat is ,ik ga stuk ik doe snel mn nike tech fleece aan en mn witte nike air presto

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Weet ik dit zeker ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu